Allan Jokinen

Kuinka tärkeänä pidät selän sekä takaolkapäiden treenaamista penkkipunnerrusta ajatellen ja mitä liikkeitä näille lihasryhmille tulee tehtyä? Huollatko kroppaa jotenkin ettei olkapäät käänny eteenpäin

Perustelut miksi minun tulisi voittaa 50 euroa..

Armeijaan lähden 4.1 ja rahat sijoittaisin pönttöön heraproteiinia. Armeijan safkat koostuu lähinnä hiilihydraatista & rasvasta joten lisäproteiinin nauttiminen on lähes välttämätöntä, mikäli haluaa edes hieman yrittää säilyttää lihasmassaa ja miksei jopa pyrkiä sitä rakentamaankin. Mettäreissuilla etenkin korostuu lisäproteiinin merkitys.

Viimeksi muokattu:
Olen köyhä opiskelija, kynäniska ja kaiken lisäksi vielä heikko sekä paska punnertamaan. 50€ menisi varmaan joko säästöön tulevaisuutta varten, esimerkiksi elektroniikkaan myöhemmin.

Armeijaan lähden 4.1 ja rahat sijoittaisin pönttöön heraproteiinia. Armeijan safkat koostuu lähinnä hiilihydraatista & rasvasta joten lisäproteiinin nauttiminen on lähes välttämätöntä, mikäli haluaa edes hieman yrittää säilyttää lihasmassaa ja miksei jopa pyrkiä sitä rakentamaankin. Mettäreissuilla etenkin korostuu lisäproteiinin merkitys.

Mun mielestä ton 50 € voi antaa Konaalle.
Kaveri päivystää täällä jatkuvasti ja linkittelee kaikki mahdolliset videot ja jutut. Kyllä kaverin pitää vähä palkkaa saada :)

Työmies on palkkansa ansainnut, kuten nimimerkki jesc hyvin mainitsi toisin sanoin. Konaa on tosiaan ahkera, kommentit ovat selkeitä ja pidettyjä sekä halu oppia uutta vaikuttaa olevan kova (oisko tähyämässä kisoihin tulevaisuudessa?). Nyt kun mies lähtee armeijaan, niin kyllähän ahkeran miehen pitää saada herapönttö mukaan, ettei lihat katoa olettomiin puolustuessaan meitä Pakkislaisia ja koko Suomen kansaa. Siis Konaalle 50 euroa. :)

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€

Kuka sua Kona tuuraa sen aikaa ku oot poissa?

Työmies on palkkansa ansainnut, kuten nimimerkki jesc hyvin mainitsi toisin sanoin. Konaa on tosiaan ahkera, kommentit ovat selkeitä ja pidettyjä sekä halu oppia uutta vaikuttaa olevan kova (oisko tähyämässä kisoihin tulevaisuudessa?). Nyt kun mies lähtee armeijaan, niin kyllähän ahkeran miehen pitää saada herapönttö mukaan, ettei lihat katoa olettomiin puolustuessaan meitä Pakkislaisia ja koko Suomen kansaa. Siis Konaalle 50 euroa. :)

Eipä asiat Allun ketjuun kuulu millään muotoa, mutta vastataan nyt tähän viestiin hieman. Kiinnostusta ja halua kyllä löytyy kilpailemiseen sekä uutta pyritään tietysti oppimaan koko ajan mikäli tässä jotain haluaa aikaiseksi saada.

Armeijan lusittuani olenkin miettinyt @T-101 valmennukseen lähtemistä, kunhan vapaita paikkoja avautuu. Ei sillä etteikö itse osaisi asioita tehdä, mutta kyllähän tuo valmentaja tuo uuden ulottuvuuden kaikelle tekemiselle. Jos kerran jotain tehdään, niin tehdään sitten kunnolla.

Yhden asian olen oppinut viimeisien kuukausien aikana.. Ei se määrä vaan se laatu, muistakaa se :)

Kuka sua Kona tuuraa sen aikaa ku oot poissa?

Älä huoli, tulen lomille lähestulkoon joka viikonloppu ! ;) 6 Aamua..

Kiitos palautteista sekä " äänistä ". Mukava lukea ja kovasti lämmittää mieltä :) Mukavaa tulevaa vuotta pakkislaisille !

No mutta eiköhän anneta Konaalle 50€ =D
Laitas tarvittavat tiedot mulle privaan, niin viedään homma päätökseen..
Kyllä olen itsekkin huomannut,että silloin kun uppaan videon tuubiin, niin löytyy se miltei välittömästi myös täältä Konaan uppaamana =)
Oikein hyvää vuoden vaihdetta kaikille ja koittakaa välttyä loukkaantumisilta ja ennen kaikkea jääkää henkiin näkemään myös seuraava uusivuosi =D

Olisit nyt enempi tarjonnu ku 50€ ni oisi saattanutkin jengiä kiinnostaa tämä esamainen kilpailusi.
Tuo 50€ oli ensin tarkoitus olla ihan lahjakortti muodossa jaossa, mitään rahallista "palkintoa" ei ollut tässä tarkoitus jakaa.. Pahoillani olen jos tämä kilpailu ei sinua ilahduttanut,eikä 50€ lompakkoosi olisi mahtunut, mutta hyvät uudet vuodet sullekkin..

Tuossa nyt taas naurettavaa itkemistä kun joku hyvää hyvyyttään jotain kilpailua haluaa tarjota. Luulen, että tuossa on monella muulla vastaava kuin itselläni. Painoveikkaus oli helppo ja vaivaton heittää josko osuisi kohdalleen, mutta en koe itseäni niin köyhäksi, että kehtaisin käydä perustelemaan miksi viisikymppisen tarvitsisin. Konaa lisäksi heitti pohjalle niin hyvät perustelut ja sai jo kannatusta niin moni varmaan ollut Konaan kannalla ja jättänyt sen jälkeen itse vastaamatta.

No mutta eiköhän anneta Konaalle 50€ =D
Laitas tarvittavat tiedot mulle privaan, niin viedään homma päätökseen..
Kyllä olen itsekkin huomannut,että silloin kun uppaan videon tuubiin, niin löytyy se miltei välittömästi myös täältä Konaan uppaamana =)
Oikein hyvää vuoden vaihdetta kaikille ja koittakaa välttyä loukkaantumisilta ja ennen kaikkea jääkää henkiin näkemään myös seuraava uusivuosi =D

Laitoin facebook viestiä. Kiitos ! Ilmottelehan kummalla tavalla summan maksat. Terv Mikko :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom