Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perustelut miksi minun tulisi voittaa 50 euroa..
Armeijaan lähden 4.1 ja rahat sijoittaisin pönttöön heraproteiinia. Armeijan safkat koostuu lähinnä hiilihydraatista & rasvasta joten lisäproteiinin nauttiminen on lähes välttämätöntä, mikäli haluaa edes hieman yrittää säilyttää lihasmassaa ja miksei jopa pyrkiä sitä rakentamaankin. Mettäreissuilla etenkin korostuu lisäproteiinin merkitys.
Perustelut miksi minun tulisi voittaa 50 euroa..
Armeijaan lähden 4.1 ja rahat sijoittaisin pönttöön heraproteiinia. Armeijan safkat koostuu lähinnä hiilihydraatista & rasvasta joten lisäproteiinin nauttiminen on lähes välttämätöntä, mikäli haluaa edes hieman yrittää säilyttää lihasmassaa ja miksei jopa pyrkiä sitä rakentamaankin. Mettäreissuilla etenkin korostuu lisäproteiinin merkitys.
Kuka sua Kona tuuraa sen aikaa ku oot poissa?
Konaa olisi ansainnut sen. Positiivinen kaveri "Pakkiksen scenessä"Jos konaa saa sen 50e niin senkin se varmaan jakaa meille pakkislaisille!
Työmies on palkkansa ansainnut, kuten nimimerkki jesc hyvin mainitsi toisin sanoin. Konaa on tosiaan ahkera, kommentit ovat selkeitä ja pidettyjä sekä halu oppia uutta vaikuttaa olevan kova (oisko tähyämässä kisoihin tulevaisuudessa?). Nyt kun mies lähtee armeijaan, niin kyllähän ahkeran miehen pitää saada herapönttö mukaan, ettei lihat katoa olettomiin puolustuessaan meitä Pakkislaisia ja koko Suomen kansaa. Siis Konaalle 50 euroa.![]()
Kuka sua Kona tuuraa sen aikaa ku oot poissa?
Tuo 50€ oli ensin tarkoitus olla ihan lahjakortti muodossa jaossa, mitään rahallista "palkintoa" ei ollut tässä tarkoitus jakaa.. Pahoillani olen jos tämä kilpailu ei sinua ilahduttanut,eikä 50€ lompakkoosi olisi mahtunut, mutta hyvät uudet vuodet sullekkin..Olisit nyt enempi tarjonnu ku 50€ ni oisi saattanutkin jengiä kiinnostaa tämä esamainen kilpailusi.
No mutta eiköhän anneta Konaalle 50€ =D
Laitas tarvittavat tiedot mulle privaan, niin viedään homma päätökseen..
Kyllä olen itsekkin huomannut,että silloin kun uppaan videon tuubiin, niin löytyy se miltei välittömästi myös täältä Konaan uppaamana =)
Oikein hyvää vuoden vaihdetta kaikille ja koittakaa välttyä loukkaantumisilta ja ennen kaikkea jääkää henkiin näkemään myös seuraava uusivuosi =D