Huomenta kaikille =) Eilen tosiaan jumpalla kokeilein sesisten pystypunnerruksia ja kas kummaa.. Pystyinkin niitä tekemään ilman mitään kipuja! Nousin aina sinne 40kg asti jossa huomasin,että nyt alkaa ukko heilumaan enemmän kuin painot, joten siihen kyettiin tällä kertaa, mutta tästä kokeilusta huomasin että Allun olat kestää taas tällaistakin =) Jatkossa tulee pystarit olemaan ohjelmassa pääliikkeenä erinlaisina sovelluksina.
Harmittavan hitaasti tuo vasen olka laahaa oikeaa olkaa perässä ja vaikkakin se nyt on alkanut virkoamaan leikkauksen jälkeisestä koomasta, on se vielä valovuoden päässä oikeasta, pumpissa ero on jopa miltei hupaisan näköinen =)
Rinta alkaa näyttämään pienemmältä ja pienemmältä kun muu kroppa vastaan treeniin normisti. Muistatteko kun sanoin että mun rinta on rakennettu kaiken näköisillä vipuvarsi liikkeillä? Olin väärässä! Nyt kun en penkkaa ollenkaan huomaankin kuinka rinta tarvitsee sen "ison painon rasituksen" Mun rintapäivään on miltei aina kuulunut penkki pääliikkeenä ja siihen päälle sitten kaikenlaista pumppi liikettä, niin on vissiin jotenkin jääny se penkin hyöty siinä hommassa huomaamatta.. Odotellaan nyt kuitenkin rauhassa tuon rinnan kanssa eikä mennä nyt väkisin sitä tkemällä rikkomaan, uskon että rinta palaa normi kokoiseksi jo parissa kuukaudessa kunhan vaan pääsen taas sitä kunnolla kiusaamaan.
EIlen yritin ostaa sitä 50e lahjakorttia, mutta Meijeri ei kuulemma sellaisia myy joten tästä kehkeytyikin 50e riihikuivaa rahaa palkinto jollekkin onnekkaalle =D