Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En erityisemmin kuuntele,mutta jotkin biisit kolahtaa kyllä ihan kympillä.Kuunteleeko Allu Phil Collinsia enemmänkin vai kun sitä tulee radiosta? Hän on tosiaan hyvä rumpali.
Itse kun harrastin kilpaurheilua, niin en halunut valmentajaa. Halusin mennä omilla ehdoilla, mutta toki sitä tuli seurattua muiden tekemisiä ja myös juteltua valmentajien sekä kilapilijoiden kanssa. Jos nyt olisi tarvetta valmentajalle, niin keskustelisin mahdollisesta yhteistyöstä muutaman vaihtoehdon kanssa ellei olisi tiedossa etukäteen henkilöä, jonka kanssa yhteistyö voisi sujua.
Voihan vitsi.. Noh ei voi mittää.. Toivottavasti punnertelija itse ei nyt loukkaantunut millään tavalla mun puuttumisesta/neuvomisestaNäyttipä olevan Markku Tikka, joka tuolla ylilaudalle postatussa videossa punnerteli. Ei varmasti miehen itsensä postaama.
Näyttipä olevan Markku Tikka, joka tuolla ylilaudalle postatussa videossa punnerteli. Ei varmasti miehen itsensä postaama.
Voihan vitsi.. Noh ei voi mittää.. Toivottavasti punnertelija itse ei nyt loukkaantunut millään tavalla mun puuttumisesta/neuvomisesta
Ok. Hyvä että olet saanut vietyä penkkiä eteenpäin =)Joo en ole koskaan ko. laudalle mitään postannut mutta luulen tietäväni mikä video kyseessä.
Päinvastoin Allu... kaikki neuvot otettu ilolla vastaan. Tosin jos nyt oikein muistan niin kyseessä oli max effort treeni ja siitä syystä ensin 155 ja sitten vielä 160 ja siksi niin pieni väli siinä. Ja kyllä se 160 on sittemmin treenissäkin otettu.
Penkki aina ollut heikkous ja vaikea nosto näin omalla kohdalla... tietää mitä pitäisi tehdä mutta vielä kun saisi kroppansa tekemään niin o_O
MItään oraalisia ei ole mukana ollutkaanjäikö Allulta Anadrol pois?
Hienoa että olet kuulolla =) Videoita on nyt tullut melko tiheeseen ja vastaanottokin on ollut todella hyvä. Jaksa vain pysyä linjoilla niin mennään yhdessä dietille ja ehkä lavallekkin =)Hyviä pätkiä tulee Allulta, oikeestaan ainoo ukko jota tulee seurattua ja seuraavaa videoo jopa odottelee![]()
Järkeä tässä touhussa ei ole ollut pieneen hetkeen, mutta hetken päästä taas rauhoitutaan hetkeksiOnko toi Allu kovin järkevää vetää särkylääkkeitä noin hirveesti?
Hienoa että olet kuulolla =) Videoita on nyt tullut melko tiheeseen ja vastaanottokin on ollut todella hyvä. Jaksa vain pysyä linjoilla niin mennään yhdessä dietille ja ehkä lavallekkin =)
Mike vierailee olkapäätreenin merkeissä. Onko Allu paikat kipeänä ?
View: https://www.youtube.com/watch?v=XJzsKMcLG_Q
Piti keksiä tekosyitä jo etukäteen jos en pysykkään tahdissa mukana =)-Muistathan että minulla on vähän huono sydän?
-Se on aika pieni lihasryhmä
:D