Allan Jokinen

Kuunteleeko Allu Phil Collinsia enemmänkin vai kun sitä tulee radiosta? Hän on tosiaan hyvä rumpali.

Itse kun harrastin kilpaurheilua, niin en halunut valmentajaa. Halusin mennä omilla ehdoilla, mutta toki sitä tuli seurattua muiden tekemisiä ja myös juteltua valmentajien sekä kilapilijoiden kanssa. Jos nyt olisi tarvetta valmentajalle, niin keskustelisin mahdollisesta yhteistyöstä muutaman vaihtoehdon kanssa ellei olisi tiedossa etukäteen henkilöä, jonka kanssa yhteistyö voisi sujua.

Kuunteleeko Allu Phil Collinsia enemmänkin vai kun sitä tulee radiosta? Hän on tosiaan hyvä rumpali.

Itse kun harrastin kilpaurheilua, niin en halunut valmentajaa. Halusin mennä omilla ehdoilla, mutta toki sitä tuli seurattua muiden tekemisiä ja myös juteltua valmentajien sekä kilapilijoiden kanssa. Jos nyt olisi tarvetta valmentajalle, niin keskustelisin mahdollisesta yhteistyöstä muutaman vaihtoehdon kanssa ellei olisi tiedossa etukäteen henkilöä, jonka kanssa yhteistyö voisi sujua.
En erityisemmin kuuntele,mutta jotkin biisit kolahtaa kyllä ihan kympillä.
Valmentaja sanassa on jo jotain mikä saa karvat nousemaan pystyyn.. Pikemminkin sellaista "perään katsojaa/neuvojaa" haen. Uskon että diettaaminen on ihan ihmisten hommaa,mutta siinä helposti alkaa luistamaan syömällä vähemmän mitä suunnitelmassa sanotaan ja aeroakin tehdään helposti enemmän kuin on ajateltu, seuraus on vain se että äkkikuolema odottaa nurkan takana hyvinkin nopeasti. Viimeistelyt on mulle kaikilta osin täysin hepreaa,joten sinne myös tarvitsen neuvoja, ihan yksin en tule pärjäämään,mutta en usko että "annan itseäni valmennettavaksi" kenellekkään.

On kyllä hienoa kuunnella, miten sinä tyttärestäsi puhut. Hyvin otat hänet huomioon ja kaikki menee hänen ehdoille.

Mitä mieltä tyttäresi on, jos sinä kisadieetille lähtisit ? Oletko tästä keskustellut hänen kanssa ? Pistä vaikka seuraavaa vlogii vastausta. :) Kyllä näitä mielellään kuuntelee !

Näyttipä olevan Markku Tikka, joka tuolla ylilaudalle postatussa videossa punnerteli. Ei varmasti miehen itsensä postaama.

Voihan vitsi.. Noh ei voi mittää.. Toivottavasti punnertelija itse ei nyt loukkaantunut millään tavalla mun puuttumisesta/neuvomisesta

Joo en ole koskaan ko. laudalle mitään postannut mutta luulen tietäväni mikä video kyseessä.

Päinvastoin Allu... kaikki neuvot otettu ilolla vastaan. Tosin jos nyt oikein muistan niin kyseessä oli max effort treeni ja siitä syystä ensin 155 ja sitten vielä 160 ja siksi niin pieni väli siinä. Ja kyllä se 160 on sittemmin treenissäkin otettu.

Penkki aina ollut heikkous ja vaikea nosto näin omalla kohdalla... tietää mitä pitäisi tehdä mutta vielä kun saisi kroppansa tekemään niin o_O

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Joo en ole koskaan ko. laudalle mitään postannut mutta luulen tietäväni mikä video kyseessä.

Päinvastoin Allu... kaikki neuvot otettu ilolla vastaan. Tosin jos nyt oikein muistan niin kyseessä oli max effort treeni ja siitä syystä ensin 155 ja sitten vielä 160 ja siksi niin pieni väli siinä. Ja kyllä se 160 on sittemmin treenissäkin otettu.

Penkki aina ollut heikkous ja vaikea nosto näin omalla kohdalla... tietää mitä pitäisi tehdä mutta vielä kun saisi kroppansa tekemään niin o_O
Ok. Hyvä että olet saanut vietyä penkkiä eteenpäin =)
Sori vielä näin ihan henkilökohtaisesti, en tiennyt kuka siinä penkkasi tai että se ketä videon linkkasi ei ollut itse videossa. Hyvä ettei mennyt hernettä mihinkään kun ruvin neuvomaan. Yleensä en puutu milläänlailla muiden tekemisiin, ellei joku neuvoja kysele.

Hyviä pätkiä tulee Allulta, oikeestaan ainoo ukko jota tulee seurattua ja seuraavaa videoo jopa odottelee :)
Hienoa että olet kuulolla =) Videoita on nyt tullut melko tiheeseen ja vastaanottokin on ollut todella hyvä. Jaksa vain pysyä linjoilla niin mennään yhdessä dietille ja ehkä lavallekkin =)

Hienoa että olet kuulolla =) Videoita on nyt tullut melko tiheeseen ja vastaanottokin on ollut todella hyvä. Jaksa vain pysyä linjoilla niin mennään yhdessä dietille ja ehkä lavallekkin =)

Mukana ollaan :) niinkun sanoit niin todella vaativa laji, vaatisi ihan pirullisen poltteen sinne lavalle että kestää kaiken arjen keskellä sen valmistautumisen. Ja tietenkin sitä lihasta pitäis olla, sultahan sitä jo löytyy:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom