Allan Jokinen

Kysymys; haluatko lavailla kerra , vai jatkossakin?... ja ok, jus tarjotaan Wileniusta, uttia, niin ole etuoikeutettu. Sarjasi lienee ally 90kg? Vai vedätätkä kasiin,?
EN osaa vielä sanoa menenkö uudestaan lavalle debyytin jälkeen, mennään nyt ensin tekemään se debyytti ja katsotaan sitten =)
No Mikehän noita ehdotteli en tiedä ottaisiko kumpikaan mua valmennettavaksi,kun en ole kysynyt. Kummankin kanssa kuitenkin henkilö kemiat pelaa hyvin ja se on itelle tärkeää että luon jonkinlaisen "suhteen" siihen ihmiseen kelle " annan itseni" valmennettavaksi
-90kg uskoakseni tulee olemaan se minun sarjani

Itselläni etureisiin auttoi kotitreeninä 'squad blast' joka toinen ilta... kymmenen minuutia, kiekat minuutin palautuksilla(toistot 24)... perus; kyykky-askelkyykky-kyykkyhyppy-askelkyykkyhyppy...
Koitin eilen hieman punnerrella, mutta ei siitä oikein mitään tullut, salille se on päästävä jos haluaa edes jonkinlaisen treenin saada aikiseksi

Koitin eilen hieman punnerrella, mutta ei siitä oikein mitään tullut, salille se on päästävä jos haluaa edes jonkinlaisen treenin saada aikiseksi

Kantsis kyllä hommata vaikka muutama koottava käsipainosetti kotiin jemmaan. Niillä pystyy kuitenkin jo vähän paikkaamaan menetettyä treeniä :)

Kantsis kyllä hommata vaikka muutama koottava käsipainosetti kotiin jemmaan. Niillä pystyy kuitenkin jo vähän paikkaamaan menetettyä treeniä :)
Tämä kävi eilen mielessä.. Lähinnä jos saisi jostain ihan vaan 15-20kg hanttelit niin uskon että niillä saisi jo tehtyä ihmeitä

Tässä on nyt ollut kerrottavaa/jaettavaa kun tätä "pyrähdystä" seuraillaan. Kuitenkin todella mukava on aina kuulla että porukat diggailee =)

Osaat kertoa asioista luontevasti (olla oma itsesi) ja mä ainakin diggaan, että kerrot kuulumisia sponttaanisti, milloin autossa, työpaikalta, kotona jne.

Oletko Leskisen Jarin kanssa puhunut mahdollisesta valmennussuhteesta? Muistini mukaan taisi Mike mainita Jarin Peterin ja Utin lisäksi.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Onko allulla heittää mitään kuvaa kunnosta kun oot ollu kireimmillään? Vois vähä saada mielikuvaa miltä se allu tulee näyttämään kun nyt joskus alat kiristelemään. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom