Allan Jokinen

Jumalauta sitä kaaosta mikä tommoisesta tulis jos viralliselle kanavalle menisi. Nehän radiossa joutuu taiteilemaan todella tarkkaan, ettei vahingossakaan suututa ketään, siksi radiokanavat ovat nykyään semmoisia tissiposkien paskakanavia. Kukaan ei uskalla sanoa mitään.

Tähän vahva sama. Joskus olen erehtynyt hetkeksi kuuntelemaan esimerkiksi Suomipopin iltapäivää jossa juontajina Sami Kuronen ja Jenni Alexandrova, niin on kyllä niin oksettavaa vesivellipaskaa kuin vaan voi. Pehmeällä äänellä pyöritellään itsestäänselvyyksiä ja nauretaan omille yhdentekeville vitseille. Toki siinä aamussa Jaajo ym. vetää vähän enemmän läskiksi mutta omaan makuun sekään ei oikein toimi.

Allusta sanottava että on hieno mies. Tekee omaa juttuaan omalla tyylillä ottamatta itseään liian vakavasti. Siltikin tuota ravintopuolta vähän ihmettelen. Syömällä päivittäin Bearnaise-kastiketta, ranskalaisia, pullavaa ynnä muuta höttöä, antaa kiistatta tasoitusta monelle kilpakumppanille, jos siis aikoo ensi vuonna lavalle nousta. Kyllähän sitä ihan kondiksessa pysyy kovaa treenaamalla ja myrkyt koneessa, mutta puhdas ja laadukas ravinto nyt on silti ihan itsestäänselvästi keskeinen tekijä tavoiteltaessa mahdollisimman hyvää lavakuntoa. Luulisi Allun automiehenä itsekin tietävän, että koneeseen kun laittaa huonoa bensaa niin se ei pidemmän päälle hyrrää optimaalisesti. No, olihan tuossa toki puhetta että jotain muutosta asiaan on luvassa.

Jos videoita olet katsonut niin edellisessä / vai sitä edellisessä selviää että pullavan syönti on lopetettu ja pikkuhiljaa ruvetaan tarkkailemaan mitä skeidaa sinne suuhun muutenkin työnnetään :)

hiukan offtopic. Ei ole kahvipöydässä Pullavan voittanutta,liekkö edes tuore pulla ja kylmä maito

Tuon viimeisimmän katsoin, ja siinäkin oli toki puhetta ravitsemuksen muutoksesta. Mutta kommentoin kun edelleen oli puhetta esim. bearnaisen ja ranskalaisten syönnistä. Toki on selvää, ettei retuperällä olevaa ruokavaliota siistitä päivässä tai kahdessa, vaan pikkuhiljaa totuttaudutaan uusiin, puhtaampiin raaka-aineisiin. Muutenkin tuo ravitsemus on jokaisen oma asia, eikä tarkoituksenani ole jeesustella miten kenenkin pitäisi syödä. Kuitenkin Allu ymmärtääkseni tavoittelee menestystä myös bodypuolella, niin sen suhteen yksi iso osa-alue on toistaiseksi ollut heikossa jamassa.

Jos videoita olet katsonut niin edellisessä / vai sitä edellisessä selviää että pullavan syönti on lopetettu ja pikkuhiljaa ruvetaan tarkkailemaan mitä skeidaa sinne suuhun muutenkin työnnetään :)

hiukan offtopic. Ei ole kahvipöydässä Pullavan voittanutta,liekkö edes tuore pulla ja kylmä maito

Pullavaa ei silti pidä aliarvioida, on kovaa kamaa ennen treeniä silloin tällöin.

Siitäkin nousi aikanaan hirveä kohu, kun tauskia haastatellessa juuri Jenni Alexandrova erehtyi kysymään mallilla "mikä vittu siinä on niin vaikeaa olla pettämättä?" Tms.

Netissä kärkkäillä mielipiteillä ja värikkäällä kielellä saa keskustelua aikaan, radiossa vain menettää kuulijansa.

Tuo ruokapuoli hilataan pikkuhiljaa kondikseen, mutta tuskin nyt mitään ihan kauheita tasoituksia annan ainakaan tässä vaiheessa kanssa kilpailijoille. Oma aamupaino oli tänään 109kg ja olen juurikin sellaisessa rasvassa kuin pitääkin olla tässä vaiheessa, tuskin ne bulkilla olevat mahdolliset kanssa kilapilijat mua kauheesti kireemmässä kondiksessa on tällä hetkellä

Siitäkin nousi aikanaan hirveä kohu, kun tauskia haastatellessa juuri Jenni Alexandrova erehtyi kysymään mallilla "mikä vittu siinä on niin vaikeaa olla pettämättä?" Tms.

Netissä kärkkäillä mielipiteillä ja värikkäällä kielellä saa keskustelua aikaan, radiossa vain menettää kuulijansa.
Toisaalta jos edes kerran pääsis vetään tollasen setin valtakunnalliseen radio kanavaan, niin saattaisi se johonkin osaan kuulijakuntaa upotakkin

Jumalauta sitä kaaosta mikä tommoisesta tulis jos viralliselle kanavalle menisi. Nehän radiossa joutuu taiteilemaan todella tarkkaan, ettei vahingossakaan suututa ketään, siksi radiokanavat ovat nykyään semmoisia tissiposkien paskakanavia. Kukaan ei uskalla sanoa mitään.
Kyllä aamulypsyssä tulee välillä aikas ronskia läppää :D

Offtopicia mutta joo kyllä aamulypsyssä ei ainakaan hienostella vaan sanotaan suoraan kaikki :D Niinhän se joku lypsyn tunnari menee: "Jonkun on sanottava ääneen mitä muut ajattelevat"

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
En usko että kovin moni 11-12v kuuntelee näitä podeja? 15-16 vuotiaat kyllä varmasti kestävät sen. Olen itse kyllästynyt probodarien podcasteihin jossa puhutaan pelkästään proteiinien määrästä ja hauiskääntöistä. Aina pitää laskea sen mukaan että löytyy mielenpahoittajia

En usko että kovin moni 11-12v kuuntelee näitä podeja? 15-16 vuotiaat kyllä varmasti kestävät sen. Olen itse kyllästynyt probodarien podcasteihin jossa puhutaan pelkästään proteiinien määrästä ja hauiskääntöistä. Aina pitää laskea sen mukaan että löytyy mielenpahoittajia
Oon jotenkin saanu olla aika rauhassa näiltä "mielensä pahoittelijoilta" Nyt kun Allu on ollu enemmän kartalla niin ilmeisesti on alkanut tulla niitakin..

Oon jotenkin saanu olla aika rauhassa näiltä "mielensä pahoittelijoilta" Nyt kun Allu on ollu enemmän kartalla niin ilmeisesti on alkanut tulla niitakin..
Sähän olit asiajätkä tasan tarkkaan ekaan mun kanssa tehtyyn podcastiin saakka. Sitten se pieni 10 hengen häiriintynyt rinkirunkkauslauma kävi sun päälle ja niillä on aikaa päivittäin postaa viestejä saaden sen näyttämään, että niitä olisi enemmän.

Sähän olit asiajätkä tasan tarkkaan ekaan mun kanssa tehtyyn podcastiin saakka. Sitten se pieni 10 hengen häiriintynyt rinkirunkkauslauma kävi sun päälle ja niillä on aikaa päivittäin postaa viestejä saaden sen näyttämään, että niitä olisi enemmän.
Niiden takia ei kyllä kannata jättää yhtään podcastia tekemättä.

Ootko Allu ikinä ostanu avk:lta pirssejä?
Millä autolla mennään tällä hetkellä?
Ja vielä, onko sulla siellä pajalla ittes lisäksi muita seppiä töissä?

Vlogit on kyllä ollu hyviä, viime aikoina tullu jonkin verran seurailtua. Miken kanssa lisää höpinöitä, on kyllä loistavaa huumoria teillä :)

Ootko Allu ikinä ostanu avk:lta pirssejä?
Millä autolla mennään tällä hetkellä?
Ja vielä, onko sulla siellä pajalla ittes lisäksi muita seppiä töissä?

Vlogit on kyllä ollu hyviä, viime aikoina tullu jonkin verran seurailtua. Miken kanssa lisää höpinöitä, on kyllä loistavaa huumoria teillä :)

Tuskin kukaan autoasentaja myöntää avk-bisneksiä missään muodossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom