albertto
VIP
Aika huonosti.. olen kyllä kokeillut mutta ei ole mun juttuEikö Allulle uppoo perus bodiruoka eli kana ja riisi + muut höysteet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika huonosti.. olen kyllä kokeillut mutta ei ole mun juttuEikö Allulle uppoo perus bodiruoka eli kana ja riisi + muut höysteet?
Jalat tulee huomattavasti perässä. 174cmOnhan siinä lihaa yläkropassa. Missäs kunnossa jalat on? Ja kuinkas pitkä Allan olikaan?
Eipä juuri.. Pumppia ei tarvii metsästää,se tulee melkeinpä mun luo kun otan vaan kahvasta kiinni, melkeinpä rauhallisemmin mennään salilla tällä hetkelläOnko reenit muuttunu mitenkää? (Siis kreatiinin noston jälkeen)
Jos haluat ottaa massankeruun varman päälle, niin imo esim. kilo tai pari kuussa voisi olla parempi tahti. Massankeruussa tärkein on lihasten kasvu oikeissa paikoissa, symmetriaa tarkkaillen valokuvista Zanemaiseen tyyliin jatkuvasti. Liian nopeasti kun kasvaa, niin pakki kasvaa myös äkkiä. Ja mitä kireämpänä lihasta kasvattelee, sitä enemmän todellista lihaa tulee, ja sitä vähemmän estrosivareita saa kreatiinista. Sulla kerää selkä läskit, perinteiseen tyyliin.
Pullavan jatkuva syönti kuulostaa aikamoiselta, ehkäpä se kannatta jättää cheat-päivän herkuksi. Sulla on aina joku yksi käsittämätön juttu, viimeksi oli laatikot. Miten olisi ihan clean eating + vaikka yksi vapaampi ateria?
Eiköhän Heinänen ole se kovin vastus alle ysissäkympissä. Keitäs muita siinä sarjassa nyt olikaan?
Hyvännäköiset pumpit!
HIenoa että kelepaa =DOn kyllä helvetin positiivista että joku/jotkut tuottaa aktiivisesti materiaalia! Me like.
On kyllä helvetin positiivista että joku/jotkut tuottaa aktiivisesti materiaalia! Me like.
Nyt se pullo kiinni.Kysymys; haluatko lavailla kerra , vai jatkossakin?... ja ok, jus tarjotaan Wileniusta, uttia, niin ole etuoikeutettu. Sarjasi lienee ally 90kg? Vai vedätätkä kasiin,?