Allan Jokinen

-
No voihan piru :D No se on odotettava expoihin asti että jos sitä siellä sattuu törmäämään herraan niin tuun yläfemmat heittämään kun kerta sellaista toivoit! Todella mielenkiintoinen oli seurata Jenkkilän reissua videoiden muodossa ja omakin matkakuume iski pahemmaksi :)

Oli aeroobisilla mukavaa puuhaa pistää reissu logit pyörimään ja tepastella :) Ootko Expoilla sunnuntainakin pääpäilemässä? kun itellä lauantai kisapäivä niin voi olla lavalta tulon jälkeen että keskityn leppäilee ja sunnuntain sitten kiertelen messuja :)
Lauantaina olen paikalla jos vain pääsen tulemaan. Totta hitossa tuut juttelee jos näet =) Todella kiva kuulla että reissu vloggailut meni seurantaan ja jopa pidit niistä. Suosittelen kyllä reissua tuonne, nähtävää on ihan hitosti ja muutenkin letkee meno =)

Minkälaisia lomakohteita Losi ja Vegas mielestäsi ovat? Losiin olen melkein lähtenyt lomareissulle, mutta pitkät lennot eivät sitten oikein houkutelleet. Vegasia en ole edes hoksannut ajatella kohteena.
Losin ranta oli ainoastaan mun mieleen. Suurkaupunki ei ole mua ikinä kiinostanut, katuja ja isoja taloja voin mennä ihmettelemään hesaankin.. Losissa on toki nähtävää ja koettavaa paljonkin,mutta jotenkin se kaupungin vilske ei mua innosta.
Vegasissa taas oli ihan kaikkea kaikille, se on ku koko maailma pienois koossa =) on pariisia,nyyjorkkia ja kaikkea muutakin ihmeeellistä nähtävää ihan kävelymatkan päässä toisistaan. Todella näkemisen ja kokemisen arvoinen paikka ja kun se on sitten vielä ihan omasta budjetista kiinni kuinka "paljon" vegasia koet =) Isolla rahalla pääset kokemaan sellaista mitä näkyy vain telkkarissa =)

-

Lauantaina olen paikalla jos vain pääsen tulemaan. Totta hitossa tuut juttelee jos näet =) Todella kiva kuulla että reissu vloggailut meni seurantaan ja jopa pidit niistä. Suosittelen kyllä reissua tuonne, nähtävää on ihan hitosti ja muutenkin letkee meno =)

Katotaan viittiikö sitä messualueelle lähteä lauantaina ollenkaaan vai keskittyiskö loppupäivän syömisee ja leppäilyy! ;) Olisha se hienoa äijää morottaa kun kovasti seuraillut tässä lähikuukaudet varsinkin ja odottanut podcastejä ja videoita kuin kuuta nousevaa (Ennemminkin cheatmealeja) :D

Katotaan viittiikö sitä messualueelle lähteä lauantaina ollenkaaan vai keskittyiskö loppupäivän syömisee ja leppäilyy! ;) Olisha se hienoa äijää morottaa kun kovasti seuraillut tässä lähikuukaudet varsinkin ja odottanut podcastejä ja videoita kuin kuuta nousevaa (Ennemminkin cheatmealeja) :D
Ota iisisti vaan.. törmätään ku törmätään =) itse ainakin uskon että jos ite olisin lavalla niin ei pahemmin jaksaisi sinä päivänä muuta tehdä ku syödä ja loikooillla

Mitä Allu kannattaa laittaa pohjan ruostekohtaan (ei ihan viä läpi asti) 1k vai k2 pohjamaali vai mikä. Kannattaako käsitellä joillain ruosteen poistajalla, vai vaan hionta ja maalaus ja vaikka öljy. Mikä on sun tapa?

Itse en ole saanut vuosiin domsseja olkapäihin. Nyt kumminkin kun kiertäjä vaivaa sen verta pirusti,niin rupesin tekemään facepullia treenin alkuun eri variaatioilla sekä pitkistä sarjoista n.10:n raskaampiin
toistoihin kunnon pysätyksellä takana. Tähän päällee vielä vipareita sivuille vaihdellen toistoja ja painoja. Niin tullut todella kovat domssit. Ennen pidin facepullia ämmien ja hinttien liikkeenä,niin nyt kyllä aivan
ykkösliike. Ei pahalla naisia ja hinttejä kohtaa :)

Mitä Allu kannattaa laittaa pohjan ruostekohtaan (ei ihan viä läpi asti) 1k vai k2 pohjamaali vai mikä. Kannattaako käsitellä joillain ruosteen poistajalla, vai vaan hionta ja maalaus ja vaikka öljy. Mikä on sun tapa?
Hiot sen metallille sitten ihan eka pinta epoksia tai kylmäsinkkiä, toinen pinta praimeri, me käytetään dinitrol kamaa, sitten 2-4 kerrosta alusta massaa.
Ole tarkkana että kaikki ruoste hiotaan/hiekkapuhalletaan pois,muuten tuo käsittely on täysin turhaa

Itse en ole saanut vuosiin domsseja olkapäihin. Nyt kumminkin kun kiertäjä vaivaa sen verta pirusti,niin rupesin tekemään facepullia treenin alkuun eri variaatioilla sekä pitkistä sarjoista n.10:n raskaampiin
toistoihin kunnon pysätyksellä takana. Tähän päällee vielä vipareita sivuille vaihdellen toistoja ja painoja. Niin tullut todella kovat domssit. Ennen pidin facepullia ämmien ja hinttien liikkeenä,niin nyt kyllä aivan
ykkösliike. Ei pahalla naisia ja hinttejä kohtaa :)
Toi facepull on mulle ihan vieras liike (tiedän miten se tehdään) en vain ole ikinä sitä tainnut tehdä. Olat kestää hyvin rassausta pelkillä vipareillakin 4-6treeniä mutta sitten alkaa vasen olka kipeytymään ja naksumaan... Olipa hyvä että tuli puheeksi,sillä vois itekkin hieman vaihdella vipareita tuohon facepulliin

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kannattaisi Allu käydä vetämässä deltsitreenit Miken kanssa. Mikellä varmasti olisi monta vinkkiä annettavaksi, ja olisi mahtavaa saada vihdoin teidän jumpat nauhalle.

Joko olet itsellesi hommannut valmentajan, vai kenen kanssa teet päätöksen kisaamisesta ?

Hyviä videoita sait tuolta lomalta tehtyä. Lisää vaan vastaavia pitkin päivää nauhoitettuja, mukava näitä on kuunnella !:) Kiitos.

Viimeksi muokattu:
Kannattaisi Allu käydä vetämässä deltsitreenit Miken kanssa. Mikellä varmasti olisi monta vinkkiä annettavaksi, ja olisi mahtavaa saada vihdoin teidän jumpat nauhalle.

Joko olet itsellesi hommannut valmentajan, vai kenen kanssa teet päätöksen kisaamisesta ?

Hyviä videoita sait tuolta lomalta tehtyä. Lisää vaan vastaavia pitkin päivää nauhoitettuja, mukava näitä on kuunnella !:) Kiitos.
Päätöksen kisaamisesta teen itseni kanssa ja sitten vasta bongaan valmentajan.. Vielä en tosiaan ole päätöstä tehnyt,mutta jouluun mennessä se on tehtävä jos haluan olla kunnossa syksyn kisassa. Valmentajaksi on ehdokkaita pari,mutta ei niistä sen enempää vielä tässä vaiheessa.
EIlein just juteltiin salilla aoheesta,mutta mä jänistin =/

Siitä ei taira videota olla, kun Allu oli tekemäs jalat Peterin ja Miken kans? Ainut minkä löysin oli wlog 123 ja käsireeni
Joo siitä ei ole videota ja hiton hyvä niin =) Oli meinaan sellaista rääkkiä ettei sitä olis edes ilenny kuvatakkaan. Treeni tehtiin ihan extempore,kun respassa näin kyseisen parivaljakon ja tais Mike sano maagiset sanat "et uskalla" tulla mukaan jalka jumppaan ja mä yllytyshulluna suostuin, mutta meno oli niin kylmää,että kroppa oli kaksi viikkoa ihan sekaisin ja jalat viikon ihan romuna, jäi kauhea kammo kundien jalkajumppia kohtaan

Päätöksen kisaamisesta teen itseni kanssa ja sitten vasta bongaan valmentajan.. Vielä en tosiaan ole päätöstä tehnyt,mutta jouluun mennessä se on tehtävä jos haluan olla kunnossa syksyn kisassa. Valmentajaksi on ehdokkaita pari,mutta ei niistä sen enempää vielä tässä vaiheessa.
EIlein just juteltiin salilla aoheesta,mutta mä jänistin =/

Luulis, että Mikekin tajuaa ja sinä itse myös ettei tee sitä samaa jalkareeniä tai samantyylisiä, mistä olet niitä ongelmia sitte saanu. Ei Mikekää mikää idiootti ole :P että mukaa vaa ja tsemppiä Allu!

Luulis, että Mikekin tajuaa ja sinä itse myös ettei tee sitä samaa jalkareeniä tai samantyylisiä, mistä olet niitä ongelmia sitte saanu. Ei Mikekää mikää idiootti ole :p että mukaa vaa ja tsemppiä Allu!
Juu kyllä Mike sanoi heti ettei samanlaista olisi tiedossa,mutta jonkin vitun pelon kysesita jumppaa kohtaa onnistuin hankkimaan ja häntäkoipien välissä menikin eilinen loppu treeni =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom