Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuo entsyymit sun muut on pitänyt ottaa kiertoon jo aikoja siten,mutta lasika paska en ole saanut sitä aikaiseksi.Kokeile Allu piruuttasi ruoansulatysentsyymejä. Mulla tällä hetkellä Source Naturalsin DigestActiv kierrossa, hyvin lisää sulatusta ja nälkää. Saattaa parantaa refluksin myös, taisit kärsiä sellaisesta. Rehut ja hyvä ph/alkaalisuuden taso on kanssa tärkeitä. http://www.bodybuilding.com/fun/alkaline-foods-and-acid-foods-80-20-ratio.htm
Toinen tippi meikältä: Pakasteseiti 400 g + 2 dl jasmiiniriisiä kattilaan, kalat valmiina kun riisi on, rehuja sekaan ja mausteita, puolukkahilloa makua ja insuliinieritystä antamaan ja treenin jälkeen ääntä kohti. Älä lisää mitään öljyä, tms. Takaan että n. 1 h jälkeen menisi toinen samanlainen satsi, hulahtaa meinaan systeemiin sellaista kyytiä. Kala on hiton kevyttä tavaraa vetää.
EDIT: Eli kun sulatusta parantaa, ilmavaivat voivat parantua tai lievittyä myös.
Koitan ajella tukkaa pois tasasin väliajoin ettei pälvi niin kovin paistaisi =)kelasin ku aloit puhumaan tossa alussa jostain lakasta että aiot sillä maalata sun pälvikaljun :D
EI maustamatonta heraa vedä Erkkikään.. Söin pitkään Scitecin tuotteita ja nyt vaihtanu ManniseenEi se hera taida olla sen vähemmän oikeeta ruokaa kuin vaikkapa raejuusto, varsinkin jos maustamattomana vetää.
Itsehän vedän, tosin laitan vähän kaakaojauhetta siihen sekaan. Ei se mitään herkkua ole, mutta kyllä uppoaa.EI maustamatonta heraa vedä Erkkikään.. Söin pitkään Scitecin tuotteita ja nyt vaihtanu Manniseen
Nuo entsyymit sun muut on pitänyt ottaa kiertoon jo aikoja siten,mutta lasika paska en ole saanut sitä aikaiseksi.
Kalaa en ole vielä koittanut tosiaan syödä sillein "isompia" määriä, Jasmin riisii tai riisi ylipäätään ei uppoa kuin kauheella ketsuppi päällysteellä, muutenhan se on kuin jotain linnun jyviä rouhis
Ohhoh nyt kuullostaa niin eksoottiselta Allun korvaan.. Puolukkahillohan on happaman makuista...Kannattaa testata puolukkahilloa jasmiiniriisin kanssa, on ihan törkeän hyvää. Treenin jälkeen makeahan ei ole pahitteeksi, jos mukana ei ole rasvaa. Kala + riisi (+rehut) on aika tykki setti siihen kohtaan imo.
Kiitokset. Podcasteja on ollut erittäin mukava tehdä ja uskon että niitä tehdään jatkossakin aina aikataulu mahdollisuuksien mukaan. Joskus vielä juotan Miken Humalaan täällä toimistolla ja ongin häneltä kaikki hänen elämänsä karmivat salaisuudet ja kysyn kaikki tuhannen taalan kysymykset =DItsehän olen sitä mieltä ettei Erkkikään vedä maustettua heraa. Ei sellasta kiisseliherkkua voi juoda ilman oksennusta, jos vetää kovan reenin. Mausteisilla hävis mulla aina ruokahalukin vaikka sokerit olikin nollassa ja sit oltiin kärttysiä kun perkeleet.
...Joku vois myös sanoo et ihmisiä on erilaisia.
Meni offtopiciksi mutta kiitetään samalla Allua podcasteista!
Hyvin harvoin, ehkä noin 4 kertaa vuodessa, mutta silloin kun otan niin konttauskunto/oksentelu on taattu =)Tosta tulikin mieleen käyttääkö Allu ikinä alkoholia?
No vähän kyllä sama juttu itsellä, kunhan yritin auttaa kaveria mäessä.EI kyllä nuo vegaani jutut olisi kuin ruotsia koittaisi puhua, ei siitä mitään tulisi =)
En saa koskaan kovia treenejä aikaiseksi aamusta. Vasta klo 15 jälkeen onnistuu. Venytän settien välissä reisiä kipua vastaan mutta eipä sekään auta kuin hetkeksi. Uskon vaan että treenaan niitä liian kovaa liian nopeasti. Olen noin 13 vuotta treenannut vain yläkroppaa eli vain puolikasta kehoa ja nyt kun piiskataan koko kehoa on se aika kova stressi kropalleNo vähän kyllä sama juttu itsellä, kunhan yritin auttaa kaveria mäessä.Ja muuten hyvä vertaus toi ruotsin puheyritys.
Kun sulla jalkatreenit pilaa seuraavat yöunet, niin oletko yrittänyt treenata koivet aikaisemmin aamulla ja siihen jotain venyttelyä päälle? Ehkä jalat tuosta sitten rauhoittuisivat jo tarpeeksi iltaan mennessä.
Olet täysin oikeassa.. Otetaan nyt huomioon että rakennan omaa "kilpakuntoa" ihmisiä vastaan jotka ovat sitä rakentaneet yhtäkauan kuin minä voimailin, lavalle kun menen haluan olla täysin kilpailukykyinen sen sarjan huippunimiä kohtaan ja tämän takia minulla on hieman kiire,jotta saisin kurottua heidän etumatkaansa. En missään nimessä aio ilmestyä lavalle sellaisessa kunnossa että en itse uskoisi sen olevani voitto kunnossa. Olen erittäin kilpailunhaluinen kaveri ja tällaiset asit vien ihan järjestäen ehkä joskus liian pitkälle, mutta ajatellaanpa hetki että joku näistä nykyisistä suomen kehoilijoista loukkaisi itsensä niin että lavalle ei ole mitään asiaa ja penkkipunnerrus alkaisi kiinnostamaan, niin ihan varmaan hänkin alkaisi sitä penkkiä veivaamaan melko paljon ja koittaisi kaikin keinoin pääst' samanlaiseen tuloskuntoon kuin kilpakumppaninsakkin enne kuin kisaan menisi.Pohdiskelua tähän väliin:
Mä olen tässä huomannut että alberttooo stressaa aika paljon painostaan ja ehkä muutenkin treenijutuista liikaa. Välillä huokuu semmoinen "pakko" meininki joka taas on aika vaikea tie. Enkä nyt siis meinaa että et treenistä nauttisi mutta lähinnä se tuloksen haku on helvetin kova ja tätä kautta välillä näyttää "pakolta" ainakin omiin silmiini.
Voin olla väärässäkin? Mitä mieltä ite?
Itsellä sama meininki. Ei tämä pälviys vielä sentään ole sukupuuttoon kuolemassa. Ellei me olla lajin viimeiset.Koitan ajella tukkaa pois tasasin väliajoin ettei pälvi niin kovin paistaisi =)