Allan Jokinen

Se on aina hc setti jos kalaa koittaa alkaa syömään ja heti pitää seitiä vetää! :D Mitäpä jos vaikka jotain laadukasta tonnikalaa koittaisi vaikka alkuun? Ei siis mitään rainbown halvinta missä on suomut ja luunpalat mukana, vaan sellasta missä 23-25g prodea per 100g, niin ei tarvi edes niin paljoa syödä kerralla. Ja maitohappobakteerit yleensä myös auttaa vatsan toiminnassa ja Betaine hydrochloride taas ruuansulatuksessa mitä löytyy jokaisesta markettien yhteydessä olevista luontaistuote kaupoista.

Kalkkunanliha on myös testaamisen arvoista, jos geenibroilerit aiheuttaa ongelmia, löytyy helposti niin jauhetussa kuin pihvin muodossa..:rock:

Allun vlogit ovat hyviä!. Ei välttämättä tartte olla treenivideoita. Mukava kuulla aika ajoin lyhyesti kuulumisia ja syntyjä syviä, mitä mielessä pyörii. Isot kiitokset!

Hiitti otti jo kantaa Allun treenaamiiseen. Itselläni on ollut mielessä Allun treenijuttuja kuunnellessa, että pitäisikö panostaa hitusen enemmän lepäämiseen. Tiedän, että kovaa täytyy harjoitella, jos aikoo kehittyä ja pärjätä, mutta ei liian kovaa, "ettei polta kynttilää liikaa". Myös tunnustan, että todella vääriä päätelmiä voi tehdä toisesta henkilöstä täällä netin ihmeellisessä maailmassa eli voin puhua soopaa. Niin monessa urheilulajissa on liian intohimoisia harjoittelijoita, joilla kroppa (joskus myös psyyke) ei kerta kaikkiaan kestä kun ei uskalleta panostaa järkevään lepoon. (Itse olin aktiiviaikoina masokistisen sairas treenaamaan määrällisesti ja jälkikäteen uskallan sanoa, ettei ollut mitään järkeä omissa minun omissa tekemisissä.)

Edit. Tässä vaiheessa toivottelen oikein hyvää lomaa! :)
Myöntää täytyy että mopo lähtee helposti käsistä ja vauhti sokeus iskee todella nopeasti, itsellä kun ei ole oikein mahdollisuutta määritellä omia treenejä vaan treenaan aina kun aikaa on niin joskus treeniä tulee 2 kertaa vikkossa ja joskus 6..
Edit.. Kiitokset lomien toivottelusta =)

Viimeksi muokattu:
Eikös Allulla ollu se tulehus joku aika sitte...? Varmasti (ainakin luulisin että) sellanen laittaa miettimään sitä lepäämisen tärkeyttä :puntti:
Aika kultaa nopeasti senkin taudin.. Se on ollutta ja mennyttä.. Olen toki varovainen etten kipeenä treenaa, mutta muuten olen sen asian jo melkein unohtanut

Itsellä sama meininki. Ei tämä pälviys vielä sentään ole sukupuuttoon kuolemassa. Ellei me olla lajin viimeiset.
Motoristi puolella tämä moikkaus lajiharrastajille,niin pitäisiköhän tähän pälvi hommaan saada tapa.
Kyllä mieluusti olisin vielä tuuhea tukkainen adonis, isoilla lihaksilla ja isolla SUORALLA munalla, mutta kun ei yhdelle miehelle ihan kaikkea voi tietenkään suoda =)

Se on aina hc setti jos kalaa koittaa alkaa syömään ja heti pitää seitiä vetää! :D Mitäpä jos vaikka jotain laadukasta tonnikalaa koittaisi vaikka alkuun? Ei siis mitään rainbown halvinta missä on suomut ja luunpalat mukana, vaan sellasta missä 23-25g prodea per 100g, niin ei tarvi edes niin paljoa syödä kerralla. Ja maitohappobakteerit yleensä myös auttaa vatsan toiminnassa ja Betaine hydrochloride taas ruuansulatuksessa mitä löytyy jokaisesta markettien yhteydessä olevista luontaistuote kaupoista.

Kalkkunanliha on myös testaamisen arvoista, jos geenibroilerit aiheuttaa ongelmia, löytyy helposti niin jauhetussa kuin pihvin muodossa..:rock:
Tuo kala tulee kokeiluun tuossa lomailun jälkeen kyllä jossain vaiheessa josnko se sitten paremmin uppois Allun kitusiin.
Kalkkunaa olen jo joskus syönytkin mutta sen kuivuus ja maku itsessään ei nappaa..
Maitohappobakteereita kävi emäntä itse asiassa hakemassa apteekista eilen.

Se on aina hc setti jos kalaa koittaa alkaa syömään ja heti pitää seitiä vetää! :D Mitäpä jos vaikka jotain laadukasta tonnikalaa koittaisi vaikka alkuun? Ei siis mitään rainbown halvinta missä on suomut ja luunpalat mukana, vaan sellasta missä 23-25g prodea per 100g, niin ei tarvi edes niin paljoa syödä kerralla.
"Laadukas" tonnikala, eli filee maksaa 50-80e/kg. Purkkitonnikalasta ei saa laadukasta tekemälläkään. Ei sillä, että se ei olisi syömäkelpoista, mutta aikamoinen kulinaristinen pyhäinhäväistys kutsua sitä laadukkaaksi tonnikalaksi.

mikä toi tatuointi allu sun selässä on?
Se on otettu samana päivänä kun täytin 18 vuotta. Ajattelin että olis cool kun kaikilla muillakin oli. Pienessä pöhnässä selailin vaan tattoo lehtiä kaverin luona joka niitä kotonaan teki ja sitten vaan sanoin että tämän mä haluan. Onneksi se on tuolla takana niin en itse edes muista sitä

Ruattissa ollaan =) pikku välilasku tänne ennenku päästään enkelten kaupunkiin.. Tulipahan testattua lentokentän SATS tässä joutuessa myös. Huomenna aamusta noin 13h lennolle =/ Seuraavat päivitykset tuleekin sitten jenkkilän maalta =) Ihan vielä ei se sellainen loma fiilis ole päällä mutta kyllä se tulee kun päästään avo mussen puikkoihin ja kruisailee kohti holliwuudia.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Se on otettu samana päivänä kun täytin 18 vuotta. Ajattelin että olis cool kun kaikilla muillakin oli. Pienessä pöhnässä selailin vaan tattoo lehtiä kaverin luona joka niitä kotonaan teki ja sitten vaan sanoin että tämän mä haluan. Onneksi se on tuolla takana niin en itse edes muista sitä

Jos pääsisit ajassa taaksepäiin, jättäisitkö tatuoinnin ottamatta ?

Mukavaa lomaa !

Ruattissa ollaan =) pikku välilasku tänne ennenku päästään enkelten kaupunkiin.. Tulipahan testattua lentokentän SATS tässä joutuessa myös. Huomenna aamusta noin 13h lennolle =/ Seuraavat päivitykset tuleekin sitten jenkkilän maalta =) Ihan vielä ei se sellainen loma fiilis ole päällä mutta kyllä se tulee kun päästään avo mussen puikkoihin ja kruisailee kohti holliwuudia.
Meinaatko käydä Venicen Goldsilla keikistelemässä?

Jos ajatte los angelesista vegasiin autolla ja aikaa on niin calico ghost town on hauska stoppi(turistirysa)

http://cms.sbcounty.gov/parks/Parks/CalicoGhostTown.aspx

Toi kaupunni on entisoity ja viilattu kuntoon matkailijoita varten. On se vaan ollut ihan hemmetin julmaa aikoinansa, kun jengi on kaivoksella painanut toita 40 asteen lammoissa.

Jos tykkaa autoilla niin siina LA-Vegas valilla on muitakin hienoja mestoja mita voi kayda katsomassa. Esim. sopiva maisemareitti vegasiin voisi kulkea big bear laken ja calicon kautta. Big bear lake on paikallinen laskettelumesta. Tie nyppylan paalle on mukava kruisailla ja paasee ajamaan "vuorille". Sielta laskeutuminen autiomaahan on myos maisemien puolesta ainakin allekirjoittaneelle uniikki kokemus. Tuolla korvessa kannattaa pysahtya syomaan ja kahvittelemaan.

https://www.google.com/maps/place/Los+Angeles,+CA/@34.2240753,-117.2390594,3a,75y,122.01h,67.9t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-Ghq2TcyMBbg/V0vL76yt2TI/AAAAAAABTLI/jbOySBIVWWwLfByZjVdPmsmcrEmTNiqaQCLIB!2e4!3e11!6s//lh4.googleusercontent.com/-Ghq2TcyMBbg/V0vL76yt2TI/AAAAAAABTLI/jbOySBIVWWwLfByZjVdPmsmcrEmTNiqaQCLIB/w203-h101-n-k-no/!7i3584!8i1792!4m5!3m4!1s0x80c2c75ddc27da13:0xe22fdf6f254608f4!8m2!3d34.0522342!4d-118.2436849!6m1!1e1

https://www.google.com/maps/@34.248...m1nj2RldvXDLm5JqQA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

reitti voi olla jotain tan tyyppista https://www.google.com/maps/dir/Los...6d5b379a3!2m2!1d-115.1398296!2d36.1699412!3e0

Jos ajatte los angelesista vegasiin autolla ja aikaa on niin calico ghost town on hauska stoppi(turistirysa)

http://cms.sbcounty.gov/parks/Parks/CalicoGhostTown.aspx

Toi kaupunni on entisoity ja viilattu kuntoon matkailijoita varten. On se vaan ollut ihan hemmetin julmaa aikoinansa, kun jengi on kaivoksella painanut toita 40 asteen lammoissa.

Jos tykkaa autoilla niin siina LA-Vegas valilla on muitakin hienoja mestoja mita voi kayda katsomassa. Esim. sopiva maisemareitti vegasiin voisi kulkea big bear laken ja calicon kautta. Big bear lake on paikallinen laskettelumesta. Tie nyppylan paalle on mukava kruisailla ja paasee ajamaan "vuorille". Sielta laskeutuminen autiomaahan on myos maisemien puolesta ainakin allekirjoittaneelle uniikki kokemus. Tuolla korvessa kannattaa pysahtya syomaan ja kahvittelemaan.

https://www.google.com/maps/place/Los+Angeles,+CA/@34.2240753,-117.2390594,3a,75y,122.01h,67.9t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-Ghq2TcyMBbg/V0vL76yt2TI/AAAAAAABTLI/jbOySBIVWWwLfByZjVdPmsmcrEmTNiqaQCLIB!2e4!3e11!6s//lh4.googleusercontent.com/-Ghq2TcyMBbg/V0vL76yt2TI/AAAAAAABTLI/jbOySBIVWWwLfByZjVdPmsmcrEmTNiqaQCLIB/w203-h101-n-k-no/!7i3584!8i1792!4m5!3m4!1s0x80c2c75ddc27da13:0xe22fdf6f254608f4!8m2!3d34.0522342!4d-118.2436849!6m1!1e1

https://www.google.com/maps/@34.248...m1nj2RldvXDLm5JqQA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

reitti voi olla jotain tan tyyppista https://www.google.com/maps/dir/Los...6d5b379a3!2m2!1d-115.1398296!2d36.1699412!3e0
Kiitosta vinkeistä.

Kyllä se olisi tarkoitus ja videotakin olisi tarkoitus kuvata sieltä

Kysy sitten lupa etukäteen kuvaamiseen tai tee se salassa. Siellä on kuvaaminen kielletty vaikka videomateriaalia siltä salilta tuleekin melkein kokoajan, mutta ainakin normi-kuolevaisia tultiin kieltämään kun joku treenaaja kävi kantelemassa respaan kamerasta. Näin kävi ainakin mulle ja Hulkkille siellä viime talvena enkä usko että säännöt ovat muuttuneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom