Muutama nopea randomi Allulle:
Blondi vai brunetti vaiko joku muu?
Hevi vai iskelmä?
Komedia vai toiminta?
Kana vai kala?
Riisi vai peruna?
Kyykky vai Mave?
Tissit vai perse?
Voima vai koko?
Arnold vai Ronnie?
Vapaat painot vai konevempeleet?
Olut vai viini? (mulla olut atm)
Ehdottomasti brunetti/tumma, Jotenkin vaaleat naiset ovat mielstäsni liian "luonteettomia" Pidän naisesta jolla on omat mielipiteet.
Hevi, vaikkakin koko kotona eloaikani minulle iskostettiin hevin olevan paholaisen musiikkia ja sentakia "uskaltauduin" sitä kuuntelemaan vasta siinä 16 vuotiaana, tosin örinä hevit etoo
Komedia, tykkään olla hilpeällä tuulella =)
Nyt on paha.. Molemmat melko mauttomia, mut vissiin kana
Peruna. Olen ollut jo skidina ihan hulluna pottuihin.. Lempiruoka oli joskus keitetty peruna+voi
Kummatkin ihan perseestä mielestäni,mutta mave ihan vaan sen takia että sitä on tullut tehtyä joskus aikoinaan enemmänkin
Noh tissit on ihan kivat,mutta perse on kyllä kiihottavampi ja helpompi salaa vilkuilla =)
Voima vie voiton vaikkakin olen aina isoja lihoja ihaillutkin
Tämä on helppo. Arnold. Itselläni ei ole idoleita missään lajissa ikinä ollut. Olen aina ajatellut esim. voimakkaasta punnertajasta että minä olisin parempi kuin han , kuin että haluisin olla kuin hän. Mutta Arskaa "ihailen"
Ennnen loukkaantumista voimaa kasvattaessani olisin vastannut vapaat, mutta nyt lihan kasvattajana sanon vempeleet
En käytä alkoholia juuri ollenkaan,sillä inhoan alkoholin makua sen kaikissa muodoissa, mutta kait viini on parempaa kuin olut sitten jos on valittava.