Allan Jokinen

Muutama nopea randomi Allulle:

Blondi vai brunetti vaiko joku muu?
Hevi vai iskelmä?
Komedia vai toiminta?
Kana vai kala?
Riisi vai peruna?
Kyykky vai Mave?
Tissit vai perse?
Voima vai koko?
Arnold vai Ronnie?
Vapaat painot vai konevempeleet?
Olut vai viini? (mulla olut atm)

Muutama nopea randomi Allulle:

Blondi vai brunetti vaiko joku muu?
Hevi vai iskelmä?
Komedia vai toiminta?
Kana vai kala?
Riisi vai peruna?
Kyykky vai Mave?
Tissit vai perse?
Voima vai koko?
Arnold vai Ronnie?
Vapaat painot vai konevempeleet?
Olut vai viini? (mulla olut atm)

Ehdottomasti brunetti/tumma, Jotenkin vaaleat naiset ovat mielstäsni liian "luonteettomia" Pidän naisesta jolla on omat mielipiteet.
Hevi, vaikkakin koko kotona eloaikani minulle iskostettiin hevin olevan paholaisen musiikkia ja sentakia "uskaltauduin" sitä kuuntelemaan vasta siinä 16 vuotiaana, tosin örinä hevit etoo
Komedia, tykkään olla hilpeällä tuulella =)
Nyt on paha.. Molemmat melko mauttomia, mut vissiin kana
Peruna. Olen ollut jo skidina ihan hulluna pottuihin.. Lempiruoka oli joskus keitetty peruna+voi
Kummatkin ihan perseestä mielestäni,mutta mave ihan vaan sen takia että sitä on tullut tehtyä joskus aikoinaan enemmänkin
Noh tissit on ihan kivat,mutta perse on kyllä kiihottavampi ja helpompi salaa vilkuilla =)
Voima vie voiton vaikkakin olen aina isoja lihoja ihaillutkin
Tämä on helppo. Arnold. Itselläni ei ole idoleita missään lajissa ikinä ollut. Olen aina ajatellut esim. voimakkaasta punnertajasta että minä olisin parempi kuin han , kuin että haluisin olla kuin hän. Mutta Arskaa "ihailen"
Ennnen loukkaantumista voimaa kasvattaessani olisin vastannut vapaat, mutta nyt lihan kasvattajana sanon vempeleet
En käytä alkoholia juuri ollenkaan,sillä inhoan alkoholin makua sen kaikissa muodoissa, mutta kait viini on parempaa kuin olut sitten jos on valittava.

Joko allu pystyt vetää 100 lasissa.?
Nyt on menty täysillä tehoilla noin 4 treeni kiertoa paino nousi tämän aikana 102,4-->107kg hujakoille Suurinosa nestettä tosin,mutta suunta on oikea. Nyt on ollut tässä parin viime viikon aikana taas tutut uni ongelmat johtuen treeni kivuista, selkä on nyt jo kolmatta viikkoa todella kipeä ja ihan pakko on alkanut joustaa hieman treenistä jotka antaa staattista pitoa selkään. Kovista selkä ja jalka treeneistä melkein aina tulee ainakin yksi huono uninen yö ja se syö kyllä sitten aina seuraavan päivän treeniltä sen terävimmän tekemisen.

:offtopic: Itselläkin samaa ongelmaa joskus. (liian?) kova treeni aiheuttaa vakavia uniongelmia. Olisko tähän jotain miksi näin tapahtuu/ miten estää tapahtumasta - dataa olemasssa. Itsella lian kiireinen elemä, salille sisään ja salilta ulos 40-50 min. Joskus kun enemman aikaa, lähemmäksi 1.5h, niin seurava yö on no-sleep

:offtopic: Itselläkin samaa ongelmaa joskus. (liian?) kova treeni aiheuttaa vakavia uniongelmia. Olisko tähän jotain miksi näin tapahtuu/ miten estää tapahtumasta - dataa olemasssa. Itsella lian kiireinen elemä, salille sisään ja salilta ulos 40-50 min. Joskus kun enemman aikaa, lähemmäksi 1.5h, niin seurava yö on no-sleep
EIköhän se ole ihan treeni tehoista vaan tingattava pois jonkinverran..
Eilen kokeilin tehdä tupla treenit samalle päivälle. Aamu:rinta+ kädet. Ilta takareidet. Kroppa kävi kovilla kierroksilla vielä 04 aikaan aamulla ja nälkä vinkui vattassa.. Uneen pääsin vasta klo 05 aikaan ja herätys oli 07.00 joten ihan tottumattomalle kropalle tuo on ainakin melkoista murhaa..

pitäskö vaan laskea niitä kierroksia jollakin lääkkeellä tarvittaessa? Joku vois ajatella, että sitte on kohta jossakin lääkekoukussa. Mutta kumpi nyt sitten on pahempi, se että ei nuku kuin pari tuntia yössä? Vai se että ottaa jonkun napin tarvittaessa, nukkuu hyvin ja keho vetää yöksi paineet alas jne.?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Allu on aika avoin omissa asioissaan, mutta jotenkin tuntuu ettet pelkää mitään seuraamuksia. Eturauhasen liikakasvua, sydänlihaksen tulehdusta ja todennäköisesti myös paksuuntunut sydänlihas. Lihaskipuihin buranaa ja nyt täällä yksi sankari suosittelee lisää lääkkeitä yötä vasten. Ehdottomasti tuohon kannattaa lisätä vielä esim. Tenox niin johan lähtee homma rokkaamaan. Kehonrakentajilla/voimailijoilla on tunnetusti aika löysä ajattelumalli lääkkeisiin, mutta nyt suosittelisin ratkaisemaan ongelmat jollain muulla kuin taikanapilla. Jos tällä hetkellä menee lajiin liittyvät aineet, eturauhasen liikakasvun lääkkeet, ibuprofeeni ja homma kuorutetaan bentsodiatsepiini-pohjaisella unilääkkeellä tai vaihtoehtoisesti lääkäri määrää sedatiivisia mielialalääkkeitä, jotta uni alkaa taas maistumaan, niin siinä on aika miehekäs sekoitus. Mielestäni tuolla ratkaisumallilla tulet kerjäämään ongelmia.

Kevennä treeniä ja lopeta täysin tarpeeton ibuprofeenin pureskelu. Bentsoreseptit unohdat kokonaan. Suunnitelmallisesti kovennat treeniä ja pidät säänöllisen kevennyksen.[1] Pitkästä treenihistoriasta huolimatta kehosi ei kestä tämän hetkistä treenitapaa, koska olet tottunut täysin erityyppiseen voimailuun. Et kykene nostamaan tehoja/treeni-intensiteettiä muutamassa kuukaudessa vaan siihen menee pitempään, hattuvakiona heitän 12 kuukautta. Ehkä turboahdettuna siinä menee lyhempi ajanjakso tai sitten ei.

[1]http://www.fast.fi/2013/miten-toteuttaa-treenikevennys/

Allu on aika avoin omissa asioissaan, mutta jotenkin tuntuu ettet pelkää mitään seuraamuksia. Eturauhasen liikakasvua, sydänlihaksen tulehdusta ja todennäköisesti myös paksuuntunut sydänlihas. Lihaskipuihin buranaa ja nyt täällä yksi sankari suosittelee lisää lääkkeitä yötä vasten. Ehdottomasti tuohon kannattaa lisätä vielä esim. Tenox niin johan lähtee homma rokkaamaan. Kehonrakentajilla/voimailijoilla on tunnetusti aika löysä ajattelumalli lääkkeisiin, mutta nyt suosittelisin ratkaisemaan ongelmat jollain muulla kuin taikanapilla. Jos tällä hetkellä menee lajiin liittyvät aineet, eturauhasen liikakasvun lääkkeet, ibuprofeeni ja homma kuorutetaan bentsodiatsepiini-pohjaisella unilääkkeellä tai vaihtoehtoisesti lääkäri määrää sedatiivisia mielialalääkkeitä, jotta uni alkaa taas maistumaan, niin siinä on aika miehekäs sekoitus. Mielestäni tuolla ratkaisumallilla tulet kerjäämään ongelmia.

Kevennä treeniä ja lopeta täysin tarpeeton ibuprofeenin pureskelu. Bentsoreseptit unohdat kokonaan. Suunnitelmallisesti kovennat treeniä ja pidät säänöllisen kevennyksen.[1] Pitkästä treenihistoriasta huolimatta kehosi ei kestä tämän hetkistä treenitapaa, koska olet tottunut täysin erityyppiseen voimailuun. Et kykene nostamaan tehoja/treeni-intensiteettiä muutamassa kuukaudessa vaan siihen menee pitempään, hattuvakiona heitän 12 kuukautta. Ehkä turboahdettuna siinä menee lyhempi ajanjakso tai sitten ei.

[1]http://www.fast.fi/2013/miten-toteuttaa-treenikevennys/
Mun mielestä tämä oli hyvä teksti. Allun kantsis ehdottomasti ottaa toho kehonrakennus hommaan nyt joku valmentaja.. Ruoka yms hommat kuntoon niin homma vois edetä paremmin.

Ootko Allu käynyt tutkituttamassa mahdollista uniapneaa ? Suosittelen, cpap-hoito auttanut itsellä hitosti unenlaatuun, palautumiseen ja yleiseen jaksamiseen. Onhan toi vähän hankalaa aluksi ton maskin kanssa, mutta kun löytää oikeanlaisen maskin ja tottuu siihen, ei aikaan ennen cpap-hoitoa ole paluuta niin paljon helpottaa jaksamista.

Nyt vauhtia vähän pois ja ottaa lepoa tai tosissaan kevyemmin, mun mielestä mitään järkeä yrittää millään lääkkeellä ym. vastaavalla löytää helpotusta. Muistat varmasti kyllä miten viime kerralla kävi. Kova oot tekemään mutta muista kuunnella kroppaa, nimittäin arkussa ei lihas enään kasva.

Ihan ensimmäiseksi on ihan kiva huomata kuinka porukat seuraa mun tekemisiä =) Tosiaan tilanne on taas hieman päässyt menemään sen "harmaan aleueen" ulkopuolelle mitä itse pidän (kuuluu juttuun alueena)
Homma siis kehkeytyi siitä kun to-pe yö meni huonosti koska valvoin treeni kipuja. Pe-La yön valvoin tyttären masku kipujen kanssa. La-Su yö meni valvoessa muista syistä. Sunnuntaina tein siis sen tuplatreenin Aamulla rinta+ kädet ja illalla takareidet, huomasin kyllä kuinka rsittunut olen huonosti nukutuista öistä,mutta sitli piiskasin itseni sinne ilta treenille ja sitten tosiaan Su-Ma yö menikin kuunnellessa sydämmen lyöntejä. Eilinen oli ensimmäinen sellainen päivä sen edellisen loukkaantumisen jälkeen kun huomasin itsekkin että nyt ei kaikki ole ihan niinkuiin pitäisi. Mittasin kotona verenpaineen ja se oli jotain sellasita etten viitsi edes kirjoittaa.. Nopea käynti lekurille ja sieltä sitten todettiin lievää ylirasitus tilaa... Lupasin emännälle että pidän tämän viikon treenitaukoa kokonaan enka stressaille mahdollisista menetetyistä gainsseista =)
On todella vaikea tosiaan itse itseänsä monitoroida ja katsoa sivusta omia tekemisiä objektiivisesti, milloin treenataan liian kovaa ja milloin vaan sitten laiskuuden takia löysäillään treenissä. Olen ihmisenä kummallinen sillä en halua toisten tulevan käskemään minua mitä minun pitäisi tehdä,ehkä minulla ei sen takia sitä valmentajaa olekkaan. Tiedän kyllä että tämä on huono asia ja että se asia pitäisi korjata,jotta tästä mun "kehitys kaaresta" saataisiin hedelmällisempi ja pitempi.
Uniapneasta vielä.. En ole vieläkään saanut aikaiseksi varata aikaa tutkimuksiin,mutta emäntä uskoo vakaasti että sellainen minulla olisi.
Otetaan nyt viikko hissukseen ja aloitetaan sitten taas hieman puhtaammalta pöydältä.

Ihan ensimmäiseksi on ihan kiva huomata kuinka porukat seuraa mun tekemisiä =) Tosiaan tilanne on taas hieman päässyt menemään sen "harmaan aleueen" ulkopuolelle mitä itse pidän (kuuluu juttuun alueena)
Homma siis kehkeytyi siitä kun to-pe yö meni huonosti koska valvoin treeni kipuja. Pe-La yön valvoin tyttären masku kipujen kanssa. La-Su yö meni valvoessa muista syistä. Sunnuntaina tein siis sen tuplatreenin Aamulla rinta+ kädet ja illalla takareidet, huomasin kyllä kuinka rsittunut olen huonosti nukutuista öistä,mutta sitli piiskasin itseni sinne ilta treenille ja sitten tosiaan Su-Ma yö menikin kuunnellessa sydämmen lyöntejä. Eilinen oli ensimmäinen sellainen päivä sen edellisen loukkaantumisen jälkeen kun huomasin itsekkin että nyt ei kaikki ole ihan niinkuiin pitäisi. Mittasin kotona verenpaineen ja se oli jotain sellasita etten viitsi edes kirjoittaa.. Nopea käynti lekurille ja sieltä sitten todettiin lievää ylirasitus tilaa... Lupasin emännälle että pidän tämän viikon treenitaukoa kokonaan enka stressaille mahdollisista menetetyistä gainsseista =)
On todella vaikea tosiaan itse itseänsä monitoroida ja katsoa sivusta omia tekemisiä objektiivisesti, milloin treenataan liian kovaa ja milloin vaan sitten laiskuuden takia löysäillään treenissä. Olen ihmisenä kummallinen sillä en halua toisten tulevan käskemään minua mitä minun pitäisi tehdä,ehkä minulla ei sen takia sitä valmentajaa olekkaan. Tiedän kyllä että tämä on huono asia ja että se asia pitäisi korjata,jotta tästä mun "kehitys kaaresta" saataisiin hedelmällisempi ja pitempi.
Uniapneasta vielä.. En ole vieläkään saanut aikaiseksi varata aikaa tutkimuksiin,mutta emäntä uskoo vakaasti että sellainen minulla olisi.
Otetaan nyt viikko hissukseen ja aloitetaan sitten taas hieman puhtaammalta pöydältä.

Käy nyt ihmeessä siellä lekurilla. Jos sitä uniapneaa on niin se varmasti vaikuttaa negatiivisesti tuohon palautumiseen ja edesauttaa tuon ylirasitustilan syntyä.

Kolmas päivä treeni taukoa alkamassa ja paino on tipahtanut sen 3kg. 107-104kg
Tuossa on jonkun parin viikon ajan huomannut että fiilis on ollu hieman harmaa, ei nyt mitään masennusta mutta omasta normista poikkeava.. Tänään huomasin kuinka fiilis on melko normaali Allumainen taas.. Ehkäpä tämäkin hieman puhuu sen ylirasituksen puolesta.. Viikonloppuun asti olisi lusittavaa vielä ja sitten käyn hieman kokeilemassa miltä jumppa tuntuu..
Alan itsekkin uskoa,että kroppa ei vaan yksinkertaisesti vielä ainakaan siedä "kovia" kehoa rakentavia treenejä.

Kolme unetonta yötä takana, ja sitten ainoa looginen toimintamalli on vetää tuplatreeni siihen päälle? Mietitkö ollenkaan että mikä on järkevää ja mikä ei?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom