Allan Jokinen

Esitin aika hyvän kysymyksen nyt kuin ite rupesin miettimään asiaa. Onhan niitä kikikuvia tullut lähetettyä ja on varmasti moni muukin kuin vastaanottaja niitä nähnyt. Kyllä nettiin voisi muutamasta tonnista laittaa jos saisi hyvän kuvan ja kunnon venyttelyn jälkeen

.. vaan ihan muuten vaan?

Saanen epäillä myös hieman tuota rahamotivaatiotakin.. vaikkei ois pulaa rahasta, niin jos joku iskee tarpeeksi nollia perään, niin voihan se alkaa vähän kiinnostaakin.. ja koska muutenkin "alastonkuvia" löytyy niin eipä se pienen/ison sensuroinnin poisjättäminen olisi enää juttu eikä mikään..
Pakkikseltakaan luultavasti ei edes moni hetero huomaisi, että kiki näkyy, ku yrittää zoomaa miten reidessä näkyy suonet ja miten se lohkeaa.. =)
MIleummin ihan muuten vaan kuin rahasta ja tosiaan onhan noita "alastonkuvia" mustakin melko paljon,mutta ei yhtäkään missä näkyisi vehje.
Usko pois kyllä se Allukonda näkyisi ihan niiden heteroidenkin silmään =D Yksi kuva on facessa ollut jo vuosia missä hieman kurkistaa "kärki" Siitäkin melko paljon lokaa tullu niskaan mutta olen sen silti sinne jättänyt..
Eihän alastomuudessa mitään pahaa ole ja olen ihan sinut oman kyrpäni kanssa, mutta rahan sotkeminen tällaiseen saisi vaan koko "paljastuksen" tuntumaan jotenkin likaiselta

podcasteissa ollaan niin asian ytimessä kuin voi olla ja sanoja säästelemättä ja toistensa persettä nuolematta puhutaan asiat halki ja niiden oikeilla nimillä. Pari tuntia meni oikein mukavasti kuunnellessa, autolla pitkää matkaa yksin ajaessa. ISO KIITOS taas kerran!

Kannattaa muuten pistää allanin insta seurantaan ja vissiin faecbookki myös aktiviinen (jos siis on somen käyttäjä/uhri)

Hmm. Tulipas konaamainen olo :D

Allu kannattaa kokeilla jalka treenin loppuun quad blastia se tappaa reidet viimeitään ihan kehonpainolla.

25 x kyykky
12 x vaihtoaskelkyykky
12 x vaihtoaskelkyykkyhyppy
12 x,tai max kyykkyhyppy

Allu kannattaa kokeilla jalka treenin loppuun quad blastia se tappaa reidet viimeitään ihan kehonpainolla.

25 x kyykky
12 x vaihtoaskelkyykky
12 x vaihtoaskelkyykkyhyppy
12 x,tai max kyykkyhyppy
Täytyypä Kokeilla joskus.. tämänkertainen treeni osui niin hyvin että ene olisi saanut tehtyä noita kyykkyjä.. luvassa kivulias ja huono uninen yö.

Mitä allanille kuuluu? Mikä kunto ja vointi? Kuullaanko susta lisää vielä?
Kuuluu ihan hyvää. Kunto alka olemaan siellä samalla tasolla kuin ennen edellistä loukkaantumista ja vointi.. Noh melko rikkinäinen olo on kyllä,mutta se kuuluu pelin luonteeseen =)
Olen tässä enemmän tai vähemmän esillä erilaisissa jutuissa,mutta podcastissa ainakin nyt melko tiheällä tahdilla. Videoita treenistä tulee kun saan kuvaajia. Melko hankalaa itse koittaa kuvata itseänsä ja keskittyä kuitenkin treeniin 110%

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kuuluu ihan hyvää. Kunto alka olemaan siellä samalla tasolla kuin ennen edellistä loukkaantumista ja vointi.. Noh melko rikkinäinen olo on kyllä,mutta se kuuluu pelin luonteeseen =)
Olen tässä enemmän tai vähemmän esillä erilaisissa jutuissa,mutta podcastissa ainakin nyt melko tiheällä tahdilla. Videoita treenistä tulee kun saan kuvaajia. Melko hankalaa itse koittaa kuvata itseänsä ja keskittyä kuitenkin treeniin 110%
Ok. Ja joo onhan se hankalaa, en pystyis itekkää. :)

Onko reidet kuinka kipeät? Onnistuuko kävely? :D Toki huomennahan se pahin päivä taitaa vasta olla...
Kävely luonnistuu liiankin hyvin.. Jalat tosiaan lyötiin tripla tiputtavilla ja pakkotoistoilla yms erikois tekniikoilla ihan rikki, mutta jalat eivät ole niin kipeät kuin oletin..Tämä oli toinen etureisi treeni samalla tavalla, ensimmäinen osui ja upposi ihan hiton hyvin (koivet oli miltei viikon kipeet) Nyt on kyllä kipeät mutta ei lähellekkään samalla tasolla kuin viimeksi.. Hmm..

Uutta

Liitteet

• 20160729_173457.jpg
    20160729_173457.jpg
    3,6 MB · Katsottu: 304
  • C360_2016-07-29-18-09-40-996.jpg
    C360_2016-07-29-18-09-40-996.jpg
    443,7 KB · Katsottu: 324

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom