Allan Jokinen

Päivitellään tännekin hieman.. vielä mennään kevyesti ainakin kuukauden päivät ja sitten olisi tarkoitus taas aloittaa kasvaminen.. ruoka on alkanut maistumaan ihan eri tavalla kuin ennen perunaa lihaa riisiä yms yms ..

Liitteet

• 20160422_191343.jpg
    20160422_191343.jpg
    1,1 MB · Katsottu: 886
Kuuluu hyvää =) Treenien puoella mennään vielä todella hissukseen, mutta uskonpa että muutaman viikon päästä uskaltaa jo hieman lisätä painetta kattilaan =)
EI ole vlogeja nyt hetkeen tullut, kun ei suoraan sanottuna ole ollut liiemmin sanottavaa =/ Olen tässä paneutunut melkolailla vain töihin ja purkanut sen salille menevän energian duuniin.. Asiat normalisoituu varmaankin tässä lähiviikkoina ja alkaa taas Allun kuukumisia tulemaan video muodossa..
En käynyt kultsalla.
Kyllä se on vaan lääkäreitä kuunneltava ja otettava iisisti.. Muutamia kertoja yritin jo aloittaa treenaamaan, mutta iltasella sydän tykytti ja oli sellainen epämukava olo joten päätin odotella.. Pari viikkoa vielä ja sitten olisi loppu tarkastus pumpusta.
Aamupaino pyörii siinä 100-103kg nurkilla, mutta nopeasti se sieltä nousee kun taas aloitetaan =)
Voisin tässä seuraavaksi kuvailla sitä videota Allun autoista seuraavaksi =)

Onko Allu kiinnostunut ralliautoilusta? Onko esim. sun tiloissa ollut ralliautoja duunin alla? Oletko Marcus Grönholmin kanssa ollut mitenkään tekemisissä?

Teetkö Ite kitti- ja maalihommatkin? Kyllä pitää sun se bemukin esitellä, sait mielenkiinnon heräämään kun kerroit koritöistä :) Onnee kans, vähän myöhässä tosin. Paljos tuli mittariin?

Onko Allu kiinnostunut ralliautoilusta? Onko esim. sun tiloissa ollut ralliautoja duunin alla? Oletko Marcus Grönholmin kanssa ollut mitenkään tekemisissä?
En ole oikeestaan mitenkään hyvä kuski... vaikkakin tykkään autourheilusta. Ralli ei ole mun mieleen, vaan pikemminkin F1
Ei ole ollut ralli autoja tai oikeestaan mitää muitakaan kilpa autoja mulla työn alla. Marcus on joskus ollu tankilla kirkkonummella mun kanssa samaan aikaan, siinä mun tekemiset hänen kanssaan =)

Kyllä nimen omaan teen itse omilla käsilläni uusia mutoja autoihin käyttäen apunani peltiä,migiä,kittiä ja mielikuvitustani =)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mielestäni noi kymmenkunta vuotta vanhat A8:t on hienoja autoja - hyvän näköisiä ja tekniikaltaan hienoja. Paljon ei muuta vaadi, kuin näyttävät vanteet alle.

Kaiken tämän rämpimisen lomassa leikattu rinta alkaa heräilemään eloon pitkän hiljaiselon jälkeen.. Eilen nousin penkissä huimaan 150kg kuormaan tehden sen perinteisen 10 toistoa. Dipissäkin uskaltauduin jo kokeilemaan 100kg lisäpainoa tehden sen 10 toistoa. Tihkuva haava tuntuu vielä enemmänkin takaraivossani muistona ja pelkona kuin rinnassa.. Rinta tuntui toimivan normaalisti ja ensimmäistä kertaa sitten laikkauksen sain treenattua rintaa ihan kunnolliseen pumppiin asti (väsytettyä kunnolla)
Salilla rohkeimmat jo kyselivätkin että milloin Allu taas punnertaa kisoissa =)

Höpölöpö Allu, et tosiaan ole mikään "tylsä ukko". :) Sua on tullut seurattua reilun vuoden verran ja seuraaminen senkun jatkuu. Välillä kun on pitempi tauko, ettei miehestä kuulu mitään, niin käy mielessä kysymys, "mitähän miehelle kuuluu". Podcastia odotellessa... :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom