Allan Jokinen

Eilen EKG sauranta paljasti että ST käyrä oli normalisoitunut ja verestä otettu TNT näyte oli täysin normaali. Mitä ilmeisemmin tulehdus sydämmestä on väistynyt, mutta koitataan nyt kuitenkin lepäillä jonkin aikaa =)
Hienoa oli kuulla jotain postiviista lekurian suusta
TNT yleensä normaalistuukin viikossa parissa, mutta ekg vie kauemmin. Eli keskivertoa nopeammin meni sulla tämä. Oliko mitään puhetta rasitustestin tekemisestä? Parin viikon kevyesti ottamiset varmaan ihan hyvä veto kuitenkin.

Mitä perhanaa, duuniinko ne sut pistää kuitenkin tossa kuosissa?

Yrittäjän on pakko tehdä töitä vähän kipeenäkin valitettavasti
Kyllä, koska yrittäjä on tässä maassa vihollinen lähes kaikille, etenkin verottajalle ja itse valtiolle. Yrittäjän elämä koitetaan tehdä kaikintavoin mahdollisimman vaikeaksi ja kun yrittäjäksi alat, olet täysin yksin vailla mitään tukea. Sulta revitään kaikenlaisella tavalla rahat että saadaan ne antaa niille, jotka kerran kuussa sitten sossusta ne hakee tekemättä enempää sen rahan eteen.

Kyllä ne tsempit niin kauan sulle aika usein tulee kunnes opit vetämään käsijarrua kun kroppa ongelmista ilmoittaa.
Molemmissa tapauksissa kroppa ilmoittanut hyvissä ajoin.
Koita nyt ottaa rauhassa riittävän pitkän aikaa.

TNT yleensä normaalistuukin viikossa parissa, mutta ekg vie kauemmin. Eli keskivertoa nopeammin meni sulla tämä. Oliko mitään puhetta rasitustestin tekemisestä? Parin viikon kevyesti ottamiset varmaan ihan hyvä veto kuitenkin.
Tuo seuranta EKG otettiin tässä paikallisella terveysasemalla ja lähetettiin jorviin.. Vielä en ole keksutellu lekurin kanssa mutta kun tämä virus päästää mut otteestaan niin pummaan itteni tonne rasituskokeeseen

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kyllä ne tsempit niin kauan sulle aika usein tulee kunnes opit vetämään käsijarrua kun kroppa ongelmista ilmoittaa.
Molemmissa tapauksissa kroppa ilmoittanut hyvissä ajoin.
Koita nyt ottaa rauhassa riittävän pitkän aikaa.
Yleensä kun kroppa jostain alkaa ilmoittelemaan ja jarrutella pitäisi, niin silloin löytyy mukamas hyvä syy jatkaa vielä jonkin aikaa (jotta päästään tavoitteeseen) Tämä tällainen ajattelu on ollut mulla jo vuosia ja usein ollutkin veitsen terällä kun olen kisoihin mennyt,mutta jostain kumman syystä selvinnyt ja jopa voittanut. Useimmissa kisoissani mua on jostain kolottanut tai rintaa kiristänyt,sen takia olen yleensä vain nostanut sen verran kuin tarve vaatii ja yleensä lopettanut jo kahteen punnerrukseen kolmesta, mutta nyt pari viimevuotta tämä "taktiikka" on alkanut osoittatua kohtalokkaaksi =/ Liekö wanhuus vai mikälie syynä siihen..
Tauti kurkussani on jo alkanut osoittamaan antautumisen merkkejä ja muutenkin kroppa tuntuu levänneemmältä kuin pitkiin aikoihin, tästä kertoo esim leposyke.. Normisti tässä 5kk aikana mun syke on ollu 85 luokkaa ja nyt viikon huilimisen jälkeen 65. Verenpaineet alkaa myöskin tasautua pikkuhiljaa. Kroppa ollu jokseenkin väsy kun nyt vasta kolmena yönä olen saanut nukutuksi normaalisti,en edes muista milloin olisin viimeksi nukkunut 8-10h unia.'
Painon tiputus ollut melko dramaattinen viikossa nyt tosiaan lähteny painoa noin 8-9kg mutta fiilis on parempi kuin pitkään aikaan =)
Ainakin viikko vielä ja sitten lähden liikkeelle kevyellä viikolla ja jos tuntuu että homma ei pelitä,niin viikko lisää totaali huilia.

Kyllä, koska yrittäjä on tässä maassa vihollinen lähes kaikille, etenkin verottajalle ja itse valtiolle. Yrittäjän elämä koitetaan tehdä kaikintavoin mahdollisimman vaikeaksi ja kun yrittäjäksi alat, olet täysin yksin vailla mitään tukea. Sulta revitään kaikenlaisella tavalla rahat että saadaan ne antaa niille, jotka kerran kuussa sitten sossusta ne hakee tekemättä enempää sen rahan eteen.

Silti tuo on aina hauska kuulla, kukaan ei kuitenkaan pakota sitä tekemään ja eiköhän keskiverto yrittäjä saa kuitenkin enemmän kuin minä 1700-2000e bruttona kuussa 50-55h viikoilla. Onneksi lopetan pian taksihommat. Ei todellakaan voi edes kuvitella mitään ostavansa, edes velaksi.

Silti tuo on aina hauska kuulla, kukaan ei kuitenkaan pakota sitä tekemään ja eiköhän keskiverto yrittäjä saa kuitenkin enemmän kuin minä 1700-2000e bruttona kuussa 50-55h viikoilla. Onneksi lopetan pian taksihommat. Ei todellakaan voi edes kuvitella mitään ostavansa, edes velaksi.
Vaikka kukaan ei pakota, niin silti ne jotka sitä päättää sitten reippaasti lähteä yrittämään ja työllistävät itsensä, niin siitä sitten rangaistaan. Täällä oikein kannustetaan alistumaan siihen perusmassaan, max pari tonnia kuussa tai sitten sosiaalituen varaan.

Jos menestyt yrittäjänä, sulta viedään suurin osa. Jos asiat kusee, et saa mitään.

Helvetin kannustavaa yrittää kenenkään tehdä elämällään yhtään mitään.

Jos menestyt yrittäjänä, sulta viedään suurin osa. Jos asiat kusee, et saa mitään.

Helvetin kannustavaa yrittää kenenkään tehdä elämällään yhtään mitään.
Siltikin olen mielummin yrittäjä kuin se normi palkollinen. Suomessa yrittäminen tosin ihan oikeasti vaatii rohkeutta ja hieman jopa sellaita "luovaa" hulluutta ja raudankovaa uskoa omaan tekemiseen

Moro!
En halua mitenkään masentaa tai dramatisoida, mut sun kannattaa nyt tovi ottaa iisisti. Ite sairastelin myokardiitin 5 vuotta sitten ja oireet sekä tapahtumat oli kas, kas, oikeestaan identtiset ennen sitä, kun ambulanssilla aamuyöstä mentiin, kuin sulla. Eli pientä kurkkukipua, vähäunisia öitä ja ehkä stressiäkin oli. Näitä sitten maustelin tietty salitreenillä, eihän sitä levätä voi kun on "teräsmies" :) Äkkiähän sitten tuo asian laita selvisi ja taukoa treenistä tuli sit aika pitkä aika, muutama kuukausi ja ekaan kuukauteen ei muistaakseni syke saanut nousta yli 120, ettei rasitu ja tule rytmihäiriöitä (tuli muuten ostettua sykemittari tuolloin) :) Toi Tnt ym. muut arvot normalisoituu tosiaan 2-3 viikossa, mut sydänfilmissä tulikin sitten hypättyä kerta viikkoon pitkän aikaa, koska se sydänkäyrähän ei lähde välttämättä kovin äkkiä normalisoitumaan, mulla se oli viikkoja ns. väärinpäin, myös sydänultra tuli tutuksi. Eli malta levätä nyt kunnolla ja hoitaa ittes kuntoon yhtä moitteetta ja antaumuksella kuin treenaatkin, niin palaat takaisin entistä kovempana!
Mulle ainakin kävi näin, vaikka en tainnut ennen tota slaagiakaan olla kova :) Ja nyt viimeistään kannattaa olla tyytyväinen siihen, että valitsit urheilullisen elämäntavan, rautojen kolistelun myötä. Muistan sen aina kun kardiologi sanoi mulle yhtä sydänultraa tehdessä, että "punttien nostelun myötä sydämesi on niin vahva, että se kesti tämän. Jos olisit ollut huonokuntoisempi, olisi käynyt toisin", Ja vaadi sitten jatkossa se rasituskoe, tämän pitäis kyllä tulla automaattisestikin, mulla oli testi n.3 kk tapahtuneesta. Elämä on tällaista ja ongelmat on tehty ratkaistaviksi ja esteet ylitettäviksi, pari kuukauden lepo on lyhyt pätkä elämästä. Ei muutakun tsemppiä ja vointeja ja hyvää kevään jatkoa sinne!

Moro!
En halua mitenkään masentaa tai dramatisoida, mut sun kannattaa nyt tovi ottaa iisisti. Ite sairastelin myokardiitin 5 vuotta sitten ja oireet sekä tapahtumat oli kas, kas, oikeestaan identtiset ennen sitä, kun ambulanssilla aamuyöstä mentiin, kuin sulla. Eli pientä kurkkukipua, vähäunisia öitä ja ehkä stressiäkin oli. Näitä sitten maustelin tietty salitreenillä, eihän sitä levätä voi kun on "teräsmies" :) Äkkiähän sitten tuo asian laita selvisi ja taukoa treenistä tuli sit aika pitkä aika, muutama kuukausi ja ekaan kuukauteen ei muistaakseni syke saanut nousta yli 120, ettei rasitu ja tule rytmihäiriöitä (tuli muuten ostettua sykemittari tuolloin) :) Toi Tnt ym. muut arvot normalisoituu tosiaan 2-3 viikossa, mut sydänfilmissä tulikin sitten hypättyä kerta viikkoon pitkän aikaa, koska se sydänkäyrähän ei lähde välttämättä kovin äkkiä normalisoitumaan, mulla se oli viikkoja ns. väärinpäin, myös sydänultra tuli tutuksi. Eli malta levätä nyt kunnolla ja hoitaa ittes kuntoon yhtä moitteetta ja antaumuksella kuin treenaatkin, niin palaat takaisin entistä kovempana!
Mulle ainakin kävi näin, vaikka en tainnut ennen tota slaagiakaan olla kova :) Ja nyt viimeistään kannattaa olla tyytyväinen siihen, että valitsit urheilullisen elämäntavan, rautojen kolistelun myötä. Muistan sen aina kun kardiologi sanoi mulle yhtä sydänultraa tehdessä, että "punttien nostelun myötä sydämesi on niin vahva, että se kesti tämän. Jos olisit ollut huonokuntoisempi, olisi käynyt toisin", Ja vaadi sitten jatkossa se rasituskoe, tämän pitäis kyllä tulla automaattisestikin, mulla oli testi n.3 kk tapahtuneesta. Elämä on tällaista ja ongelmat on tehty ratkaistaviksi ja esteet ylitettäviksi, pari kuukauden lepo on lyhyt pätkä elämästä. Ei muutakun tsemppiä ja vointeja ja hyvää kevään jatkoa sinne!
Joo, veljelläni oli 3kk täyslepoa ja sitten 1-2kk kevettyä harjoittelua, että varovasti kannattaaa edetä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom