Allan Jokinen

Onko sulla jossain jotain kondiskuvia niistä hetkistä kun olet ollut kireimmillään? Ainakin videoilla kunto näyttää joka tapauksessa todella siistilä ns off-kunnoksi. :)
Mun facesta löytyy kuvia joka lähtöön.. Vaikea sanoa milloin olen ollut kireimmilläni, olen suht samanlainen ollut jo vuodesta 2010 saakka. Niinsanottu offikunto on mun normi kuntokoko ajan, silloin kun vetelin painoa pois puntarille aikoinaan, jopa yli 8kg pävässä otettiin nesteitä pois, niin silloin oli aika slimmin näköinen peilikuva =)

Se että olen puhunut asioista ääneen ja sitä kautta saanut "aidon" ihmisen leiman, johtuu varmastikkin siitä,että mulla ei ole mitään sponsoria tai mikään taho ei sanele mulle mitä saan tehdä/sanoa ääneen. Ymmärrän kyllä täysin urheiljoita jotka eivät kykene puhumaan kielletyistä "metodeista" sillä muuten menettäisivät sponssinsa tai jopa saisivat adt ovellensa kolkuttelmaan, tai no tuota adt kolkuttelua en ymmärrä, jos adt sopparin kirjoitat niin silloinhan alistut heidän sääntöihinsä ja niiden rikkominen on "petkuttamista" Olen kyllä itsekkin tuohon syyllistynyt aikoinani, vaikka en olekkaan siitä ylpeä.. 2003 taisin lopettaa Ipf kisat ja 2005-6 aloitin "ammattilais" liitoissa kisaamisen siihen aikaan kisaamisesta sai rahapalkintoja ja se toimi hyvänä motivaattorina =)

Tuo mitä metodeista mainitset on toki yksi asia ja on oikein ymmärrettävää, että tuetut urheilijat eivät näistä voi puhua edes mielipideasioina ilman että tänä päivänä näistä koituu enemmän tai vähemmän ongelmia.

Henkilökohtaisesti lämmitti kyllä videon kokonaisuus ja se kuinka puhuin myös muista arvoistasi. Perhe-elämästä, tyttärestä, näiden tärkeydestä ja siitä kuinka on ollut myös aika jolloin tarkoitus pyhitti keinot ja aseittamasi tavoitteita haettiin keinoja kaihtamatta.

Toivottavasti sinut nähdään myös bodylavoilla.

Ja ettei mene ihan herkistelyksi niin oli vakuuttavan näköistä suorittamista penkissä :)

Nimenomaan myös itseäni lämmittää ja mukava seurata henkilöä jolla on vähän erinlaiset elämänarvot ja arkinen elämä koostuu perheestä ja tyttärestä sekä työstä sielä salin ulkopuolella, antaa paljon tälläselle harrastesalikulttuurille. Vaikka kyllähän mies paljon hommia tehnyt ja omistautunut lajille.

Sitten ettei menis iha mielipidekirjoitukseksi niin mitä mahtaa Allan tehdä työkseen jos voi kysyä?

Tulen melkovarmasti ulkoistamaan koko diettini jollekkin valmentajalle ja luultavasti myös treenit sanelee joku valmentaja ainakin osittain..

Oletko vielä miettinyt eri valmentaja vaihtoehtoja ? Mahtaisi Bullilta tulla hyvä kommentti, kun näkisi sinun ruokapäiväkirjan :D Siinäpä olisi iltapäivälehdille seuraava lööppi.

Nimenomaan myös itseäni lämmittää ja mukava seurata henkilöä jolla on vähän erinlaiset elämänarvot ja arkinen elämä koostuu perheestä ja tyttärestä sekä työstä sielä salin ulkopuolella, antaa paljon tälläselle harrastesalikulttuurille. Vaikka kyllähän mies paljon hommia tehnyt ja omistautunut lajille.

Sitten ettei menis iha mielipidekirjoitukseksi niin mitä mahtaa Allan tehdä työkseen jos voi kysyä?
Aikoinani olin ihan varma,että musta tulee "ammatti" voimailija ja voitan paljon kisoja luoden itselleni "nimeä" ja sitten perustan kuntosalin jolla tienaan elantoni =) Kaikesta yrityksestä huolimatta en saavuttanut tätä unelmaa, vaan toisenlainen elämä tosiaan vei mennessään kun tyttöni syntyi, toki kisasin vielä tosissani ja kunnian himoni oli miltei käsin kosketeltavaa. Parin vuoden sisällä oli jo ajatukset muuttuneet ja Allusta alkoi kehittyä vastuullinen iskä =)
Olen nykyään yrittäjä, mulla on autokorjaamo/maalaamo

Oletko vielä miettinyt eri valmentaja vaihtoehtoja ? Mahtaisi Bullilta tulla hyvä kommentti, kun näkisi sinun ruokapäiväkirjan :D Siinäpä olisi iltapäivälehdille seuraava lööppi.
En ole pahemmin miettinyt vielä asiaa,kun en ole päätöstä lavalle menosta vielä tehnyt. Vaihtoehtoja olisi varmasti vaikka ja kuinka ja nyt kun asiaa ajattelen, niin täähän olikin todella hyvä kysymys, sillä en yhtään tiedä ketä kysyisin mua valmentamaan..
Ite en ole ikinä bullin kanssa nenätysten jutellu, tässä jokin aika heitin bullille sähköpostilla kysymyksen oisko tonne expoon saatu miehillekkin raw osio, mutta ei ainakaan tänä vuonna. Olis meinaan ollu aikas hulppea näyttämö nostaa!!
Oishan Bullilla varmasti sanansa sanottavana mun ruokailusta ja treenistäkin =) JOs Bulli tänne eksyy, niin kysytään oisko intoa lähteä mua valmentamaan ja mitä se on mieltä mun yöllisistä korvapuusti lettuhillolla herkutteluista =D

Itellä pikku kiristely päällä. Ja kyllä tämä Allun video munkki kertomukset kyllä laitto sellaisen herkkuhimon. Et kyllä tässä joku päivä tankkaan näillä munkeilla.
Kohta pitäs tehä jalkoja,ja emännän korvapuusteja ois pöydällä. Jos aamulla mennyt vaan valkuaisia,ja töissä 2krt kanaa vihanneksilla. Niin kyllähän tuo yksi puusti palaa
tuolla jalkatreenissä....joten kai sitä yhen voi ?

Itellä pikku kiristely päällä. Ja kyllä tämä Allun video munkki kertomukset kyllä laitto sellaisen herkkuhimon. Et kyllä tässä joku päivä tankkaan näillä munkeilla.
Kohta pitäs tehä jalkoja,ja emännän korvapuusteja ois pöydällä. Jos aamulla mennyt vaan valkuaisia,ja töissä 2krt kanaa vihanneksilla. Niin kyllähän tuo yksi puusti palaa
tuolla jalkatreenissä....joten kai sitä yhen voi ?
Et syö!!! Hitto silloin kun ollaan dietillä, niin silloin ollaan dietillä! =D

Sinne meni...Kyllä toinenkin menis...Nyt vaaditaan selkärankaa:D
Mun moka kun en päivittäny sivua. Niin ois sun kehotuksen nähny :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Paljonko mielestäsi on minimi proteini määrä mikä pitäisi vähintään päivässä saada ? Olit sitten millä kaudella tahansa.
Ite nyt yrittänyt pelkästään syömällä se lähemmäs 300gr/pv minimi. Meni vuosia aivan liian vähän syömällä mm.proteinia.
Tosin tässä nyt jo tullut selkee rytmi tuolle,ja nuo syömällä ei ole enää niin vaikeaa. Tästä kiitos Killelle. Tajusi oikeesti
sen riittävän syömisen merkityksen. Proteiini määrät ollut alhaisia,ja helposti tarttunut helppoon vaihtoehtoon kuten lisäravinteisiin.

Paljonko mielestäsi on minimi proteini määrä mikä pitäisi vähintään päivässä saada ? Olit sitten millä kaudella tahansa.
Ite nyt yrittänyt pelkästään syömällä se lähemmäs 300gr/pv minimi. Meni vuosia aivan liian vähän syömällä mm.proteinia.
Tosin tässä nyt jo tullut selkee rytmi tuolle,ja nuo syömällä ei ole enää niin vaikeaa. Tästä kiitos Killelle. Tajusi oikeesti
sen riittävän syömisen merkityksen. Proteiini määrät ollut alhaisia,ja helposti tarttunut helppoon vaihtoehtoon kuten lisäravinteisiin.
Kyllä se 3g/painokilo on itelle se vähinttän, mutta itellä nyt onkin proteiini synteesi korkealla suuren osan vuodesta =) Itse otan aikapaljolti protskut lisäravinteista, on aikoja että rahka uppoo hyvin (2-2,5kg/pvä) silloin ei tarvii paljoa syödä jauhoja, mutta muuten vedän aikapaljon heraa
Itellä on tällä hetkellä hieman ongelmallista saada tarpeeksi protskua sisään,mutta jotenkin tää mun ruokahalu menee sellasissa sykleissä. Saattaa olla että vedän 3kk-6kk todella runsaasti ja puhtaasti kaikkea mitä urheilijan pitääkin, mutta sitten tulee kausia kun ei taas uppoa oikein mikään ja silloin tosiaan vedän kaloreita makeasta ja muusta mössöstä..

kun puhuit Jukan videolla että rinta kasvaa paremmin supistavilla liikkeillä, niin teetkö kuinka paljon niitä penkkaamisen ohella ja mitä liikkeitä yleensä ne ovat?

Kyllä se 3g/painokilo on itelle se vähinttän, mutta itellä nyt onkin proteiini synteesi korkealla suuren osan vuodesta =)

Mikä Allun mielipide on tuohon proteiiniin, kun sanotaan että 2-3 g / kg eli tuleeko tuohon laskea ainoastaan proteiinit ( lihat, maitotuotteet, herat... jne ) vai kaikki aina porkkanasta kanaan ? Yleensä toitotetaan, että lasketaan kaikki.. Kyllä kisaajat ainakin syövät X määrän prodea ja siihen päälle sitten hiilarista tulee vielä erikseen.

Kyllä se 3g/painokilo on itelle se vähinttän, mutta itellä nyt onkin proteiini synteesi korkealla suuren osan vuodesta =) Itse otan aikapaljolti protskut lisäravinteista, on aikoja että rahka uppoo hyvin (2-2,5kg/pvä) silloin ei tarvii paljoa syödä jauhoja, mutta muuten vedän aikapaljon heraa
Itellä on tällä hetkellä hieman ongelmallista saada tarpeeksi protskua sisään,mutta jotenkin tää mun ruokahalu menee sellasissa sykleissä. Saattaa olla että vedän 3kk-6kk todella runsaasti ja puhtaasti kaikkea mitä urheilijan pitääkin, mutta sitten tulee kausia kun ei taas uppoa oikein mikään ja silloin tosiaan vedän kaloreita makeasta ja muusta mössöstä..

Mitä mieltä olet kropan happamuudesta kun syöt noin paljon rahkaa toisinaan? Tuossa viime kerralla luontaistuotekaupassa poiketessani oli liikkeen omistajan kanssa hyvä keskustelu aiheesta ja sain mukaani ph-testin (kusitesti). Happamuus ei kuulemma ole hyvästä (jätetään nyt muut hyvästä tai pahasta olevat elämän paheet tämän ulkopuolelle).

kun puhuit Jukan videolla että rinta kasvaa paremmin supistavilla liikkeillä, niin teetkö kuinka paljon niitä penkkaamisen ohella ja mitä liikkeitä yleensä ne ovat?
Siinähän ne JUkan videolla näkyi =) otan noiden lisäksi vielä sieltä alhaalta. Toistoja normisti tulee aika paljon, mutta kuvaan tämn teille kunhan tuo rinta paranee ja pääsen tässä taas rintajumpan makuun..

Mikä Allun mielipide on tuohon proteiiniin, kun sanotaan että 2-3 g / kg eli tuleeko tuohon laskea ainoastaan proteiinit ( lihat, maitotuotteet, herat... jne ) vai kaikki aina porkkanasta kanaan ? Yleensä toitotetaan, että lasketaan kaikki.. Kyllä kisaajat ainakin syövät X määrän prodea ja siihen päälle sitten hiilarista tulee vielä erikseen.
Lihat maitotuotteet ja lihat, ite oon aina tuon suhteen ollu sitä mieltä,että mielummin ylipaljon, kuin liian vähän. Tuskinpa itselläkään 1kg rahkaa kerta annoksesta se kaikki 120g hyötykäyttöön menee, mutta meneepähän ainakain maximaalisen verran =)

Mitä mieltä olet kropan happamuudesta kun syöt noin paljon rahkaa toisinaan? Tuossa viime kerralla luontaistuotekaupassa poiketessani oli liikkeen omistajan kanssa hyvä keskustelu aiheesta ja sain mukaani ph-testin (kusitesti). Happamuus ei kuulemma ole hyvästä (jätetään nyt muut hyvästä tai pahasta olevat elämän paheet tämän ulkopuolelle).
En ole ikinä testanut oman kropan happamuutta, mutta kun syödään isoja määriä proteiinia, niin tuo lienee hieman väistämätöntä, mutta onhan sen estämiseen kaikenlaisia esto lääkityksia, esim valmariinia yms...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom