Allan Jokinen

Mitä liikkeitä Allan tykkää tehä olkapäille, sen verta mukavasti pyöreyttä on ja nuo kädet, moni podari olisi jo kateellinen sun murkuloille, miten olet saanut kädet kasvamaan noin mallikkaasti?
Ja Allan ehdottomasti bodylavoille jos ja kun voimanosto on koluttu ja kipinää vielä olisi johonkin tähän liittyvään olisi.

Tässäkään kuvassa kalpene kyllä yhtään Ison W:n rinnalla.
wlog123h.jpg

Peter on ehkä paras esimerkki kehonrakennuksessa siitä, että salikuvat ja vaatteet päällä otetut kuvat eivät meinaa yhtään mitään.

Mites Allun lihashuolto? Tuleeko käytyä hierojalla, vai kuulutko tohon jumi on voimaa, ja rauta hieroo koulukuntaan?
Tosi huonosti käyn missään hierojalla, mulla on kyllä oam "luotto"hieroja Paavo Paaso, mutta kaiken kiireen keskellä menen sinnekkin vain äärimmäisessä hädässä.
Kyllä urheiljan pitäisi kiinnittää huomiota lihashuoltoonsa, mutta tämän suhteen olen aina ollut laiska ja ehkä hieman välinpitämatönkin... Uskon että muutama revähdys olisi saatu estettyä hyvällä lihashuollolla ja pienellä järjen käytöllä =)

Sen mitä videosta näki niin suht tiukassa kondiksessa olet vaikka herkutteletkin ilmesesti aika paljonkin niin harrastatko muuta liikuntaa/aerobista paljonkin salin lisäksi?
Ainut aerobinen tapahtuu oman emännän päällä =) En liiku salin ulkopuolella Oman koiran kuoltua juuri ollenkaan, mitä nyt tyttären kanssa, mutta hyvin vähän.

Sen verran vielä utelen että mitenkä lämmittely? Tai oikeastaan lämmitteletkö kiertäjäkalvosimia ollenkaan? Jotenkin tuntuu hullulta että lähdetään 200kg rautoihin sillä että pelkästään kyseisellä liikkeellä otetaan myös ne lämmittelyt.

Itellä tietysti puolta pienemmät treenipainot mutta silti pitää tosi tarkkaan lämmitellä kiertäjät tai ei saa unta yöllä kun on niin kipiänä :)

Jaa meinas tärkein unohtua, millainen auto löytyy tällä hetkellä?

Sen verran vielä utelen että mitenkä lämmittely? Tai oikeastaan lämmitteletkö kiertäjäkalvosimia ollenkaan? Jotenkin tuntuu hullulta että lähdetään 200kg rautoihin sillä että pelkästään kyseisellä liikkeellä otetaan myös ne lämmittelyt.

Itellä tietysti puolta pienemmät treenipainot mutta silti pitää tosi tarkkaan lämmitellä kiertäjät tai ei saa unta yöllä kun on niin kipiänä :)

Jaa meinas tärkein unohtua, millainen auto löytyy tällä hetkellä?
Ennen olan leikkausta en lämmitellyt kiertäjiä ollenkaan ja nyt kun olka alkaa olemaan suht ok kunnossa, niin olen huomannut,että aika pienelle on taas jäänyt niiden lämppääminen.. Venyttelen about 2 minuuttia ennen penkkaamista ja sitten etenen 60,100,130,160,200 ja niin pois päin..
Kesä autoina 300zx ja bmw740. Talvi autona Ford excursion.

Ainut aerobinen tapahtuu oman emännän päällä =) En liiku salin ulkopuolella Oman koiran kuoltua juuri ollenkaan, mitä nyt tyttären kanssa, mutta hyvin vähän.

No jos sitäkin harrastaa hyvin useasti niin aerobisestahan se käy :D

Pakko kyllä toistaa Zekippiä. Mies joka pystyy sanomaan videossa kuullut asiat ääneen... Rehellinen ja aito, jota on vaikea olla arvostamatta. Kyllä on hieno mies!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitä luulet tuleeko ravintopuoli aiheuttamaan haasteita/ongelmia, kun siirryt bodaukseen täysipäiväisesti? Makaroonilaatikko (eines sellainen) ei välttämättä ole optimaalisinta lihasmassan kehityksen kannalta :p Luuletko tarvitsevasi ravintoasioissa jeesiä vai onko sulla se tietotaito olemassa, et vain nyt näe oleelliseksi sitä ravintopuolta hifistellä?

No miettikääpä Allua, kun se laittas ruokavalion tosissaa kondiksee ja siirtyis bodauksee!! Ai että, Allun kauppareissua Alogia odotellessa:);) Mukavan oloinen miekkonen.

Minkälaisissa makroissa tai kokonaiskaloreissa herra noin suurinpiirtein menee tällä hetkellä. onko jotain tiettyjä kriteereitä ravinto puolella mitä pitäisi noudattaa mikäli treenaaminen on voiman kehittäminen. Hieno mies kyllä tämä allan, arvostan

Allanin videoita seuranneena täytyy sanoa että vaikuttaa erittäin sympaattiselta hyvältä tyypiltä;)

Minkä ikäisenä/treenivuosia takana,kun otit ensikertaa 200kg salipenkkinä??
Vaikea muistaa enää tarkkaan, mutta oisko ikä ollu jotain 21-22v luokkaa. Systemaattisesti harjoittelemaan aloitin vasta 18v ikäsenä sitä ennen oli pari vuotta sellaista "etsikko aikaa" kävin nyrkkeilemässä ja punttisalilla, kumpaakaan en tehnyt tosissani.

Mitä luulet tuleeko ravintopuoli aiheuttamaan haasteita/ongelmia, kun siirryt bodaukseen täysipäiväisesti? Makaroonilaatikko (eines sellainen) ei välttämättä ole optimaalisinta lihasmassan kehityksen kannalta :p Luuletko tarvitsevasi ravintoasioissa jeesiä vai onko sulla se tietotaito olemassa, et vain nyt näe oleelliseksi sitä ravintopuolta hifistellä?
Kyllä ihan varmasti joissain määrin tulee haasteita, mulla on kokemusta diettailusta jonkinverran, mutta KISADIETISTÄ ei hajuakaan, mutta onnekseni olen tässä punttailu matkani varrella tutustunut moniin bodimaailman mestareihin ja valmentajiin =) Tulen melkovarmasti ulkoistamaan koko diettini jollekkin valmentajalle ja luultavasti myös treenit sanelee joku valmentaja ainakin osittain..
Massanhakemisessa en näe juuri muuta ongelmaa itselläni olevan, kuin että syön vaan liian vähän, on jaksoja kun saan syötyä hyvin ja silloin painokin reagoi kyllä nopeasti, mutta usein töissä on hieman kiirusta ja ruokailut jää yhteen-kahteen kertaan koko työpäivän aikana. Kotona iltasella sitten koitan tunkea ravintoa kurkusta alas ruokahalun mukaan.

Minkälaisissa makroissa tai kokonaiskaloreissa herra noin suurinpiirtein menee tällä hetkellä. onko jotain tiettyjä kriteereitä ravinto puolella mitä pitäisi noudattaa mikäli treenaaminen on voiman kehittäminen. Hieno mies kyllä tämä allan, arvostan
Ennen viime kesän EM kisaa laskin kaloreita ja söin noin 3500-4000 ja makrot oli muistaakseni jotain P400-500g H300-500g R100-200g Näin suurin piirtein se muistaakseni meni, nyt menee huomattavasti vähemmän kyllä, pitäisi kyllä syödä enemmän, mutta nyt ollu tässä about 1-2kk verran ruokahalu melkohuono..
Ruokailu voiman kehittämiseen on simppeliä. "syö tarpeeksi kaikkea" tahts it. Silloin ei pahemmin ole kalorikattoja tai makroillakaan nyt mitenkään ihan ihmeellisesti asiaan osuutta, tai no tietenkin paljon proteiinia ja hiilareita rasvasta ei tuu ku paha olo =D
Paljon tullu kehuja, kiitos kaikille.. En itse pidä itseäni minkäänlaisena lahjakkuutena tai edes kovinkaan voimakkaana. Omasta mielestäni mun voittojen takana on tasainen suorittaminen ja aina pystynyt tekemään sen 210-230kg Tidän paaaljon minua lahjakkaampia ja voimakkaampia punnertajia ja olen usein kisannutkin heidän kanssaan, osan voittanut ja osalle hävinnyt.
On toki hienoa saada tunnustusta omasta tekemisestä ja tuntuu hiton hyvältä että tänne Avattiin mulle oma ketju.
En tosiaankaan ole mikään kirjasta oppinut treenaaja vaan pikemminkin kuuluun siihen joukkoon joka menee perse edellä puuhun sen 3 kertaa ennenkuin huomaavatkin,että hei mitäpä jos tekisinkin jotain toisin, mutta tällä typerällä tavalla olen kokeilun ja kokemuksen kautta löytänyt itselleni tavan treenata ja kehittyä omalla tavallani, joten kun vastaan teidän kysymyksiin puhun aina omista tavoistani ja omista tekemisistäni, joka saattaa poiketa monellakin tavalla monen muun treenistä,ruokailusta,tai panemisesta =D

Onko sulla jossain jotain kondiskuvia niistä hetkistä kun olet ollut kireimmillään? Ainakin videoilla kunto näyttää joka tapauksessa todella siistilä ns off-kunnoksi. :)

Pakko kyllä toistaa Zekippiä. Mies joka pystyy sanomaan videossa kuullut asiat ääneen... Rehellinen ja aito, jota on vaikea olla arvostamatta. Kyllä on hieno mies!
Se että olen puhunut asioista ääneen ja sitä kautta saanut "aidon" ihmisen leiman, johtuu varmastikkin siitä,että mulla ei ole mitään sponsoria tai mikään taho ei sanele mulle mitä saan tehdä/sanoa ääneen. Ymmärrän kyllä täysin urheiljoita jotka eivät kykene puhumaan kielletyistä "metodeista" sillä muuten menettäisivät sponssinsa tai jopa saisivat adt ovellensa kolkuttelmaan, tai no tuota adt kolkuttelua en ymmärrä, jos adt sopparin kirjoitat niin silloinhan alistut heidän sääntöihinsä ja niiden rikkominen on "petkuttamista" Olen kyllä itsekkin tuohon syyllistynyt aikoinani, vaikka en olekkaan siitä ylpeä.. 2003 taisin lopettaa Ipf kisat ja 2005-6 aloitin "ammattilais" liitoissa kisaamisen siihen aikaan kisaamisesta sai rahapalkintoja ja se toimi hyvänä motivaattorina =)

Allanilla on muuten todella paljon videontynkää omalla Youtube-kanavallaan:

https://www.youtube.com/user/albertto321/videos

Nuo on todella mielenkiintoisia seurattavia, eli videota vaan ulos, jengi niitä mielellään katsoo. Ja kun tuosta kondiksesta äsken kyselin niin tämmönen löyty sun kanavalta. Onhan tuo selkäosasto ihan vitun jäätävä??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom