Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei noi nyt niin säälittäviltä näytä mitä oot antanu ymmärtää. Saa nähdä mitä sieltä läskien alta sitten kuoriutuu. :pReidet juili koko yön ja piti mua tehokkaasti valveilla.. Eilen kun reidet jumppasin niin avustaja kyseli settien välissä "pystytkö jo" eikä "jaksatko jo" =D
Allun aamuiset reiskat..
Klassisia poseerauksia tulee varmasti näkymään,mutta vacuumeja kuitenkaan ei.. Omaan silmään ne Arskan aikaiset legendaariset pose asennot on makeita.Tykkäätkö allan 80-luvun kulta-aikojen poseeraamistyylistä, eli nähdäänkö allulta mahdollisesti vakuumeja tai ns. klassisia poseerauksia?;)
Kyllä ne ohuet on,mutta yllättävän hyvin on alkaneet vastaamaan treeniin, itse odotin että vasta puolenvuoden päästä näkyisi mitään muutosta jaloissa kun hermotusta ei pahemmin niissä ole,mutta jo nyt huomaan että paksuuttaa on hieman tullut ja suoniakin sinne tänne =)Ei noi nyt niin säälittäviltä näytä mitä oot antanu ymmärtää. Saa nähdä mitä sieltä läskien alta sitten kuoriutuu. :p
Heinäsen kanssa tosiaan alustavasti hieman juteltu aiheesta,mutta hieman nolottaa vaivata tuollasta Pro ukkoa näillä mun asioilla kun on hänellä tässä tänä vuonna vissiinkin MM kisatkin tulossa..Näkisin hyvänä kyllä tuon jos Heinäsen saisit koutsiksi. Ihan jo kun miettii teidän kahden treenityylejä.
Tsemppiä ja mielenkiinnolla seuraan kehitystäsi!
eikös heinänen tee ihan duunikseen myös valmennuksia joten tuskin häntä häiritsee!Heinäsen kanssa tosiaan alustavasti hieman juteltu aiheesta,mutta hieman nolottaa vaivata tuollasta Pro ukkoa näillä mun asioilla kun on hänellä tässä tänä vuonna vissiinkin MM kisatkin tulossa..
Suoraan sanottuna tällainen julkinen asioiden julkituominen varmastikkin saattaa tehdä mulle enemmän huonoa kuin hyvää tulevaisuutta ajatellen.
No suoraan sanottuna ei mua mitenkään erityisesti mikään lisäravinne sponssi kiinnosta,sillä siinä sopimuksessa varmastikkin lukisi yhtä sun toista siitä mitä saisin tehdä ja mitä en. Omat lisäravinne kulut ei ole mitenkään päätä huimaavia. En nyt sano että mulla rahaa onku roskaa, mutta arvostan omaa "vapauttani" paljon. Kuten viime Vlogissani mainitsinkin ei tämä bodailu/voimailu ole, tai tule ikinä olemaankaan mulle ammatti, tämä on harrastus/elämäntapa. MInulla on työni josta ansaisten ne herapusseihin tarkoitetut eurot.Julkisuuden näkökulmasta katsoen voi sanoa, että mitä enemmän sun takanas seisoo porukkaa (eli tukee sun avaumistasi vaietuista asioista), sitä helpompaa niistä on jatkossa, sekä sun, että muidenkin puhua. Taas vastaavasti, jos asioista vaietaan ja niitä salaillaan, niin se on julkisuuden silmissä epäsuora viesti siitä, että ollaan tekemässä jotakin väärää tai hävettävää, vaikka henkilö joka salailee, ei itse näin ajattelisikaan. Tokihan tämä voi vaikuttaa sponssi ynnä muihin sopimuksiin, ellei sitten tapahdu radikaalia muutosta lainsäädännössä ja yleisessä mielipiteessä. Maailma ja urheilu on täynnä muunneltua totuutta. On hyvä jos voi sanoa miten asiat oikeasti ovat. Puhuminen on yksi tapa murtaa vallitsevia tabuja.
No suoraan sanottuna ei mua mitenkään erityisesti mikään lisäravinne sponssi kiinnosta,sillä siinä sopimuksessa varmastikkin lukisi yhtä sun toista siitä mitä saisin tehdä ja mitä en. Omat lisäravinne kulut ei ole mitenkään päätä huimaavia. En nyt sano että mulla rahaa onku roskaa, mutta arvostan omaa "vapauttani" paljon. Kuten viime Vlogissani mainitsinkin ei tämä bodailu/voimailu ole, tai tule ikinä olemaankaan mulle ammatti, tämä on harrastus/elämäntapa. MInulla on työni josta ansaisten ne herapusseihin tarkoitetut eurot.
Enemmänkin pelkään että omat avautumiseni vaikuttavat siihen mitä tuomaristo/muut bodi maailman vaikuttaja ihmiset musta ajattelevat.
Voitton en usko itsekkään,sillä vaikka saisin minkälaisen paketin tehtyä lavalle, saatan olla paskajäykkänä siellä jännityksestä tai jotain muuta.. Ekassa kisassa jos pääsen finaaliin olen tyytyväinen, kaikki yli sen on pelkkää voittoa.Mitkä on Allun tavotteet bodauksessa? Oletko tyytyväinen mihinkään muuhun kun voittoon kisoissa jossa sit tulet kisaamaan?