Allan Jokinen

Reidet juili koko yön ja piti mua tehokkaasti valveilla.. Eilen kun reidet jumppasin niin avustaja kyseli settien välissä "pystytkö jo" eikä "jaksatko jo" =D
Allun aamuiset reiskat..

Liitteet

• 10400258_10204442296456482_4360475610045415833_n.jpg
    10400258_10204442296456482_4360475610045415833_n.jpg
    47,4 KB · Katsottu: 1 757
Tykkäätkö allan 80-luvun kulta-aikojen poseeraamistyylistä, eli nähdäänkö allulta mahdollisesti vakuumeja tai ns. klassisia poseerauksia?;)

Reidet juili koko yön ja piti mua tehokkaasti valveilla.. Eilen kun reidet jumppasin niin avustaja kyseli settien välissä "pystytkö jo" eikä "jaksatko jo" =D
Allun aamuiset reiskat..
Ei noi nyt niin säälittäviltä näytä mitä oot antanu ymmärtää. Saa nähdä mitä sieltä läskien alta sitten kuoriutuu. :p

Näkisin hyvänä kyllä tuon jos Heinäsen saisit koutsiksi. Ihan jo kun miettii teidän kahden treenityylejä.

Tsemppiä ja mielenkiinnolla seuraan kehitystäsi!

Ei noi nyt niin säälittäviltä näytä mitä oot antanu ymmärtää. Saa nähdä mitä sieltä läskien alta sitten kuoriutuu. :p
Kyllä ne ohuet on,mutta yllättävän hyvin on alkaneet vastaamaan treeniin, itse odotin että vasta puolenvuoden päästä näkyisi mitään muutosta jaloissa kun hermotusta ei pahemmin niissä ole,mutta jo nyt huomaan että paksuuttaa on hieman tullut ja suoniakin sinne tänne =)

Näkisin hyvänä kyllä tuon jos Heinäsen saisit koutsiksi. Ihan jo kun miettii teidän kahden treenityylejä.

Tsemppiä ja mielenkiinnolla seuraan kehitystäsi!
Heinäsen kanssa tosiaan alustavasti hieman juteltu aiheesta,mutta hieman nolottaa vaivata tuollasta Pro ukkoa näillä mun asioilla kun on hänellä tässä tänä vuonna vissiinkin MM kisatkin tulossa..

Heinäsen kanssa tosiaan alustavasti hieman juteltu aiheesta,mutta hieman nolottaa vaivata tuollasta Pro ukkoa näillä mun asioilla kun on hänellä tässä tänä vuonna vissiinkin MM kisatkin tulossa..
eikös heinänen tee ihan duunikseen myös valmennuksia joten tuskin häntä häiritsee!

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Suoraan sanottuna tällainen julkinen asioiden julkituominen varmastikkin saattaa tehdä mulle enemmän huonoa kuin hyvää tulevaisuutta ajatellen.

Julkisuuden näkökulmasta katsoen voi sanoa, että mitä enemmän sun takanas seisoo porukkaa (eli tukee sun avaumistasi vaietuista asioista), sitä helpompaa niistä on jatkossa, sekä sun, että muidenkin puhua. Taas vastaavasti, jos asioista vaietaan ja niitä salaillaan, niin se on julkisuuden silmissä epäsuora viesti siitä, että ollaan tekemässä jotakin väärää tai hävettävää, vaikka henkilö joka salailee, ei itse näin ajattelisikaan. Tokihan tämä voi vaikuttaa sponssi ynnä muihin sopimuksiin, ellei sitten tapahdu radikaalia muutosta lainsäädännössä ja yleisessä mielipiteessä. Maailma ja urheilu on täynnä muunneltua totuutta. On hyvä jos voi sanoa miten asiat oikeasti ovat. Puhuminen on yksi tapa murtaa vallitsevia tabuja.

Julkisuuden näkökulmasta katsoen voi sanoa, että mitä enemmän sun takanas seisoo porukkaa (eli tukee sun avaumistasi vaietuista asioista), sitä helpompaa niistä on jatkossa, sekä sun, että muidenkin puhua. Taas vastaavasti, jos asioista vaietaan ja niitä salaillaan, niin se on julkisuuden silmissä epäsuora viesti siitä, että ollaan tekemässä jotakin väärää tai hävettävää, vaikka henkilö joka salailee, ei itse näin ajattelisikaan. Tokihan tämä voi vaikuttaa sponssi ynnä muihin sopimuksiin, ellei sitten tapahdu radikaalia muutosta lainsäädännössä ja yleisessä mielipiteessä. Maailma ja urheilu on täynnä muunneltua totuutta. On hyvä jos voi sanoa miten asiat oikeasti ovat. Puhuminen on yksi tapa murtaa vallitsevia tabuja.
No suoraan sanottuna ei mua mitenkään erityisesti mikään lisäravinne sponssi kiinnosta,sillä siinä sopimuksessa varmastikkin lukisi yhtä sun toista siitä mitä saisin tehdä ja mitä en. Omat lisäravinne kulut ei ole mitenkään päätä huimaavia. En nyt sano että mulla rahaa onku roskaa, mutta arvostan omaa "vapauttani" paljon. Kuten viime Vlogissani mainitsinkin ei tämä bodailu/voimailu ole, tai tule ikinä olemaankaan mulle ammatti, tämä on harrastus/elämäntapa. MInulla on työni josta ansaisten ne herapusseihin tarkoitetut eurot.
Enemmänkin pelkään että omat avautumiseni vaikuttavat siihen mitä tuomaristo/muut bodi maailman vaikuttaja ihmiset musta ajattelevat.

No suoraan sanottuna ei mua mitenkään erityisesti mikään lisäravinne sponssi kiinnosta,sillä siinä sopimuksessa varmastikkin lukisi yhtä sun toista siitä mitä saisin tehdä ja mitä en. Omat lisäravinne kulut ei ole mitenkään päätä huimaavia. En nyt sano että mulla rahaa onku roskaa, mutta arvostan omaa "vapauttani" paljon. Kuten viime Vlogissani mainitsinkin ei tämä bodailu/voimailu ole, tai tule ikinä olemaankaan mulle ammatti, tämä on harrastus/elämäntapa. MInulla on työni josta ansaisten ne herapusseihin tarkoitetut eurot.
Enemmänkin pelkään että omat avautumiseni vaikuttavat siihen mitä tuomaristo/muut bodi maailman vaikuttaja ihmiset musta ajattelevat.

Oletko saanu muilta kisaajilta palautetta asioiden suoraan puhumisesta. onko kilpailijoiden kesken ns. hiljainen sopimus että näistä asioista ei puhuta? Vaikka kaikkihan sen kai tietää mikä menestyksen "resepti" näissä lajeissa on.

Allulle iso hatunnosto, että uskalsi puhua asioista niiden oikeilla nimillä! Kaikkihan nämä jutut tietää, mutta harva uskaltaa myöntää!

Itseään vastaanhan sinne lavalle mennään kisaamaan ja jos sijoitus laskee sen takia että olet ollut asisoita rehellinen, niin ei sille mitään voi. Olet jo kuitenkin tässä vaiheessa saanut fanit omalle puolellesi :)

Ota Allu kuva, kun poseeraat Heinäsen kansa :p on jotain mihin verrata

Niin no laskeeko sijotus sen takia jos on rehellinen? Enpä usko, allulla on kyl komee fysiikka ja paljon massaa. Olkavarret suht kapeat, siinä pieni heikkous. Uskon et kova paketti lavalla, mahtava äijä noin muuten. Erinlainen kuin moni muu, puhuu rehellisesti asioista.

Mitkä on Allun tavotteet bodauksessa? Oletko tyytyväinen mihinkään muuhun kun voittoon kisoissa jossa sit tulet kisaamaan?
Voitton en usko itsekkään,sillä vaikka saisin minkälaisen paketin tehtyä lavalle, saatan olla paskajäykkänä siellä jännityksestä tai jotain muuta.. Ekassa kisassa jos pääsen finaaliin olen tyytyväinen, kaikki yli sen on pelkkää voittoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom