Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja ibumax purkki sekä purkkapussi kylkiäisinä + mysteeripillerit ;)Vaihtelu virkistää.. Nomi makaronilaatikon sijaan aamiainen koostuikin kermaperunoista ja leivistä =)
Vaihtelu virkistää.. Nomi makaronilaatikon sijaan aamiainen koostuikin kermaperunoista ja leivistä =)
EIneksillä mennään.. Tosin kyllä omiakin laatikoita tulee syötyä,mutta tänään näin =)Eikai Allu ole taas sortunut eineksiin, vai itsekkö nuo laatikot / perunat olet valmistanut ? :D
Enemmänkin pelkään että omat avautumiseni vaikuttavat siihen mitä tuomaristo/muut bodi maailman vaikuttaja ihmiset musta ajattelevat.
Selkään haettiin paksuutta kaikenlaisilla souduilla ja muutenkin voimaa lapoihin,että pysyvät noston alla vaikka rautaa olisi kuinka paljon tangossa. Hanskoissa hauis puoli oli hieman toisarvoinen asia,mutta kyllä sinnekkin paksuutta haettiin, kun on paksu haba ja käsi kun koukistuu punnerruksen alasvienti vaiheessa niin haba puristuu forkun sivua vasten luoden tukevuutta siihen tekemiseen.Mite Allu treenasit hanskoja ja selkää kun tavoittelit vielä RAW pena ennätyksiä?
Liikkeet/toistot?
Mites forkut? Teitkö niitä ollenkaan?
Silloin kun en treenaa tarkoittaa se yleensä sitä että minulla on tytär kotona ja silloin olen isä, ne harvat kerrat kun ei ole treeniä tai tytärtä niin silloin hemmoittelen omaa babyä <3 <3Mitäs alllu puuhailee kun ei ole salilla tai autoja hassaamassa?
No en maä nyt ihan pelkäämällä pelkää että mua tuomaroitaisiin väärin, lähinnä vain esitin mahdollisuuden.. Tuomarit tuomaroi ja lopputulos on se minkä he päättävät ja thats it.Auttaisiko mitään, jos vaikka juttelisi kahden kesken jonkun body tuomarin kanssa, mitä politiikkaa noudattavat roina avautumisten suhteen, jos vaikka olisi joku yhteinen linjaus? Onhan heidän itsensäkin joukossa paljon entisiä kilpailijoita, joille roina-asiat eivät ole mitenkään vieraita. Ongelma voi tietysti olla se, että vaikka itse olet taloudellisesti melko riippumattomassa asemassa, niin roina avautumisten myötä jotkut tuomarit/vaikuttajat voivat joutua vastaamaan sellaisiin kysymyksiin, mihinkä eivät tahdo eli puhutaan taas kerran siitä imago kysymyksestä. Vaikka kaikki tietävät mistä on kysymys, niin pölyä ei kuitenkaan haluta nostattaa yhtään enempää kuin on pakko. En myöskään usko, että pelkästään omista roina kokemuksista puhuminen vaikuttaa kisoissa sijoittumisiin, kunhan jättää muut henkilöt rauhaan. Tietty paradoksi tässä kuitenkin on: jotkut pahoittavat mielensä, jos roinasta puhuu tai tunnustaa käyttävänsä. Toiset taas siitä, jos niistä ei puhu, eikä myönnä käyttävänsä (silloin kun käyttää). Itse joutuu kuitenkin päättämään mitään mitä tekee ja mitä puhuu. Ps. Mutta tsemppiä kuitenkin kovasti tulevalle bodyurallesi !
Ei kait tuota nyt kukaan myöntäisi suoraan että joo napsin miinuspisteitä mielipiteiden perusteella. Ihan samanlailla monessa arvostelulajissa kuten vaikka kamppailu-urheilussa ei kukaan tuomareista myöntäisi ikinä vetävänsä kotiinpäin, mutta kaikki tietävät olevansa automaattisesti pisteissä takaa-ajo asemassa vieraalla maaperällä otellessa.^Itse oon samantapaisesta asiasta kysellyt ifbb:stä että miten vaikuttaa nettikirjoittelut/avautumiset tuomarointiin; ei kuulemma mitenkään. Ainoastaan siinä vaiheessa jos jutut menee tosi mauttomaksi ja aletaan puhumaan muista paskaa, niin siitä voi tulla rankkua. Näin siis minulle on kerrottu.
Auttaisiko mitään, jos vaikka juttelisi kahden kesken jonkun body tuomarin kanssa, mitä politiikkaa noudattavat roina avautumisten suhteen, jos vaikka olisi joku yhteinen linjaus? Onhan heidän itsensäkin joukossa paljon entisiä kilpailijoita, joille roina-asiat eivät ole mitenkään vieraita. Ongelma voi tietysti olla se, että vaikka itse olet taloudellisesti melko riippumattomassa asemassa, niin roina avautumisten myötä jotkut tuomarit/vaikuttajat voivat joutua vastaamaan sellaisiin kysymyksiin, mihinkä eivät tahdo eli puhutaan taas kerran siitä imago kysymyksestä. Vaikka kaikki tietävät mistä on kysymys, niin pölyä ei kuitenkaan haluta nostattaa yhtään enempää kuin on pakko. En myöskään usko, että pelkästään omista roina kokemuksista puhuminen vaikuttaa kisoissa sijoittumisiin, kunhan jättää muut henkilöt rauhaan. Tietty paradoksi tässä kuitenkin on: jotkut pahoittavat mielensä, jos roinasta puhuu tai tunnustaa käyttävänsä. Toiset taas siitä, jos niistä ei puhu, eikä myönnä käyttävänsä (silloin kun käyttää). Itse joutuu kuitenkin päättämään mitään mitä tekee ja mitä puhuu. Ps. Mutta tsemppiä kuitenkin kovasti tulevalle bodyurallesi !