Allan Jokinen

Vaihtelu virkistää.. Nomi makaronilaatikon sijaan aamiainen koostuikin kermaperunoista ja leivistä =)

Liitteet

• 12742046_10204447504466679_5381669426168061248_n.jpg
    12742046_10204447504466679_5381669426168061248_n.jpg
    49,2 KB · Katsottu: 1 509
Enemmänkin pelkään että omat avautumiseni vaikuttavat siihen mitä tuomaristo/muut bodi maailman vaikuttaja ihmiset musta ajattelevat.

Auttaisiko mitään, jos vaikka juttelisi kahden kesken jonkun body tuomarin kanssa, mitä politiikkaa noudattavat roina avautumisten suhteen, jos vaikka olisi joku yhteinen linjaus? Onhan heidän itsensäkin joukossa paljon entisiä kilpailijoita, joille roina-asiat eivät ole mitenkään vieraita. Ongelma voi tietysti olla se, että vaikka itse olet taloudellisesti melko riippumattomassa asemassa, niin roina avautumisten myötä jotkut tuomarit/vaikuttajat voivat joutua vastaamaan sellaisiin kysymyksiin, mihinkä eivät tahdo eli puhutaan taas kerran siitä imago kysymyksestä. Vaikka kaikki tietävät mistä on kysymys, niin pölyä ei kuitenkaan haluta nostattaa yhtään enempää kuin on pakko. En myöskään usko, että pelkästään omista roina kokemuksista puhuminen vaikuttaa kisoissa sijoittumisiin, kunhan jättää muut henkilöt rauhaan. Tietty paradoksi tässä kuitenkin on: jotkut pahoittavat mielensä, jos roinasta puhuu tai tunnustaa käyttävänsä. Toiset taas siitä, jos niistä ei puhu, eikä myönnä käyttävänsä (silloin kun käyttää). Itse joutuu kuitenkin päättämään mitään mitä tekee ja mitä puhuu. Ps. Mutta tsemppiä kuitenkin kovasti tulevalle bodyurallesi !

Mite Allu treenasit hanskoja ja selkää kun tavoittelit vielä RAW pena ennätyksiä?
Liikkeet/toistot?
Mites forkut? Teitkö niitä ollenkaan?

Mite Allu treenasit hanskoja ja selkää kun tavoittelit vielä RAW pena ennätyksiä?
Liikkeet/toistot?
Mites forkut? Teitkö niitä ollenkaan?
Selkään haettiin paksuutta kaikenlaisilla souduilla ja muutenkin voimaa lapoihin,että pysyvät noston alla vaikka rautaa olisi kuinka paljon tangossa. Hanskoissa hauis puoli oli hieman toisarvoinen asia,mutta kyllä sinnekkin paksuutta haettiin, kun on paksu haba ja käsi kun koukistuu punnerruksen alasvienti vaiheessa niin haba puristuu forkun sivua vasten luoden tukevuutta siihen tekemiseen.
Liikkeet ja toistot vaihteli todella paljon,joskus isoilla ja vain muutama toisto ja toisinaan hieman pienemmillä 8-12 toistoa
Forkkuja en treenannut erikseen, mutta silloin en pitänyt vetoremmejä juurikaan ja voima tarttui jo ihan siitä. Kunnon pitoa tarvitaan kun käsitellään isoja rautoja

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Auttaisiko mitään, jos vaikka juttelisi kahden kesken jonkun body tuomarin kanssa, mitä politiikkaa noudattavat roina avautumisten suhteen, jos vaikka olisi joku yhteinen linjaus? Onhan heidän itsensäkin joukossa paljon entisiä kilpailijoita, joille roina-asiat eivät ole mitenkään vieraita. Ongelma voi tietysti olla se, että vaikka itse olet taloudellisesti melko riippumattomassa asemassa, niin roina avautumisten myötä jotkut tuomarit/vaikuttajat voivat joutua vastaamaan sellaisiin kysymyksiin, mihinkä eivät tahdo eli puhutaan taas kerran siitä imago kysymyksestä. Vaikka kaikki tietävät mistä on kysymys, niin pölyä ei kuitenkaan haluta nostattaa yhtään enempää kuin on pakko. En myöskään usko, että pelkästään omista roina kokemuksista puhuminen vaikuttaa kisoissa sijoittumisiin, kunhan jättää muut henkilöt rauhaan. Tietty paradoksi tässä kuitenkin on: jotkut pahoittavat mielensä, jos roinasta puhuu tai tunnustaa käyttävänsä. Toiset taas siitä, jos niistä ei puhu, eikä myönnä käyttävänsä (silloin kun käyttää). Itse joutuu kuitenkin päättämään mitään mitä tekee ja mitä puhuu. Ps. Mutta tsemppiä kuitenkin kovasti tulevalle bodyurallesi !
No en maä nyt ihan pelkäämällä pelkää että mua tuomaroitaisiin väärin, lähinnä vain esitin mahdollisuuden.. Tuomarit tuomaroi ja lopputulos on se minkä he päättävät ja thats it.

^Itse oon samantapaisesta asiasta kysellyt ifbb:stä että miten vaikuttaa nettikirjoittelut/avautumiset tuomarointiin; ei kuulemma mitenkään. Ainoastaan siinä vaiheessa jos jutut menee tosi mauttomaksi ja aletaan puhumaan muista paskaa, niin siitä voi tulla rankkua. Näin siis minulle on kerrottu.

^Itse oon samantapaisesta asiasta kysellyt ifbb:stä että miten vaikuttaa nettikirjoittelut/avautumiset tuomarointiin; ei kuulemma mitenkään. Ainoastaan siinä vaiheessa jos jutut menee tosi mauttomaksi ja aletaan puhumaan muista paskaa, niin siitä voi tulla rankkua. Näin siis minulle on kerrottu.
Ei kait tuota nyt kukaan myöntäisi suoraan että joo napsin miinuspisteitä mielipiteiden perusteella. Ihan samanlailla monessa arvostelulajissa kuten vaikka kamppailu-urheilussa ei kukaan tuomareista myöntäisi ikinä vetävänsä kotiinpäin, mutta kaikki tietävät olevansa automaattisesti pisteissä takaa-ajo asemassa vieraalla maaperällä otellessa.
Veikkaisin kuitenkin löytyvän myös tuomareita jotka arvostavat asioista suoraan puhumista, vaikkeivat itse omassa asemasssaan pysty/halua lähteä asioita julki tuomaan.
Itselle tuntuu niin erikoiselle tilanne ettei näistä asioista voida vieläkään puhua ääneen vaikka lajissa on erikseen oma sarja heille jotka haluavat kilpailla ilman doping-aineita.

Voihan ne avautumisvideot poistaa ja siivota vaikka tämän ketjunkin jos tarvitsee. Netillä on lyhyt yllättävän lyhyt muisti, vaikka toista väitetäänkin. Ja sitten vain perus kommentoimaton suhtautuminen asiaan jatkossa, jos tosiaan sponssit sun muut haussa, ja on pelkoa että vaikuttaisi dumarointiin. Mutta Allu menee varmasti valitsemallaan tyylillä etiä päin. Toisaalta mä itse henk koht en näe että mitkään horinat millään videolla käy mistään todistusaineistosta minkään asian suhteen. Sitten vasta kun videolla näkyy ensin henkilön naama, video ei katkea ja näytetään kuinka se sutikka tyrkätään kankkuun, niin silloin vasta voidaan puhua että siinä on jonkinlaista todistusaineistoon viittaavaa, vaikka videoitakin voidaan editoida ja manipuloida mennen tullen. Mutta tämä tosiaan vain mun oma mielipide, mutta kuitenkin varmaankin ihan loogisella pointilla, niinkuin jokaisen on pakko myöntää.

Edit: Ja jos puhuttiin maahanmuuttoavautumisesta niin sillä ei ole varmaankaan hölkäsen pöläystä väliä, uskoisin että tuomarit näkevät asian juuri samalla tavalla.

Lavalla vain kunto ratkaisee.

Se on hyvä, että sentään joku uskaltaa avautua täällä Suomessakin roinaamisesta bodaussa. Ainakin itseäni ärsyttää kaikenmaailman "feikkinatut", jotka väittävät olevansa roinaamatta. Hieman mietityttää, että kuinkahan moni mahtaa esim. raskaassa sarjassa olla oikeasti natu. Veikkaisin ettei kovinkaan moni.

Arvostus alberttoa kohtaan nousi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom