Allan Jokinen

Kuvaako Allu puhelimella vai millä ? Eikös olisi aika päivittää hieman kalustoa niin saataisiin vähän parempilaatuista kuvaa. Kuitenkin melko ahkeraan näitä videoita teet, ja toivottavasti teet myös tulevaisuudessa ! :)
Kuvaan kännykällä juuh.. Itellä on s5. Mikäs luuri olis sellainen missä olis "hyvä" kamera

Lisätietoja tästä? Kun itse olen ollut siinä uskossa, kuten monet testit, että Sonyn Z3 jne on markkinoiden paras kamera.

Itsellä on Z3 compact ja siinä on ainakin kamera parempi kuin missään aikaisemmassa puhelimessa on ollut.

Allan taitaa kumminkin käyttää kuvatessa etukameraa? Se tässä Sonyssa taitaa olla samaa laatua kuin muissakin.

Itse en kyllä Samsungin androidia ostaisi. Sonyn Z5, LG:n G4 ja miksei vaikka tuo Huawein Honor 7 olisivat kyllä ostoskorissa ennen samsungia.

Onko järkevämpää päivittää puhelin vai hankkia ihan "oikea" kamera, jolla kuvailee? Tekniikan ja hinnan kautta lähinnä mietin, itsehän en asiasta mitään juurikaan tiedä, mutta kai esim. Mike vähän tietäisi ja osaisi antaa jopa suosituksia...

Onko järkevämpää päivittää puhelin vai hankkia ihan "oikea" kamera, jolla kuvailee? Tekniikan ja hinnan kautta lähinnä mietin, itsehän en asiasta mitään juurikaan tiedä, mutta kai esim. Mike vähän tietäisi ja osaisi antaa jopa suosituksia...
Hiton "rasittavaa" aina pakata se kamera mukaan treenille, kun se kamera kulkee kännykän mukana, niin se on vaivatonta..
Itellä on ollu Samsung tässä nyt 4 vuotta ainakin ja se istuu hyvin käteen.. Luulen että käyn ostamassa itelleni siitä joululahjan =)

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Omien oikeiden kokemusten mukaan ainakin S6 edgessä ja Honor H7:ssa on hitaampi kamera kuin iphone 6:ssa. Esim jos liikkuvaa kohdetta kuvaa (lapset, eläimet tms), niin iphone 6 on ainoa joka oikeasti pysäyttää sen liikkeen, ilman että tulee tärähtänyt kuva. Itse arvostan sitä yli kaiken puhelimen kamerassa.

6 Treeniä putkeen ja aamupaino nousi kierron aikana 4,5kg Hymiö smile Tosin tämä on vain pelkkää nestevaihtelua, mutta joka kierrolta aamupaino jää aina hieman ylemmäksi ja tätä kautta pääsen aina seuraavalle kierrolle hieman isommasta "lähtöpainosta"
Rinta vaan alkaa näyttämään pienemmältä ja pienemmältä kun ympäristö alkaa ottaa treeniä vastaan.. Oiskohan se iltapaino +110kg enne vuoden vaihdetta?

Hei sain hassun ajatuksen.. Mitäpäs jos laitan arvonnan tänne "Arvaa Allun aamupaino jouluaattona" =D Jospa sais itelle motivaatiota saada sitä painoa oikeasti ylöspäin.. Palkinnoksi 50€ lahjakortti meijerin lisäravinne kauppaan.
Eli siis simppelisti vaan heität lukeman tänne mitä luulet mun painavan aattona. Oma veikkaus on 106,5kg =)
"virallinen puntarointi" kuvataan ja varusteena saa olla vain alusvaatteet =)

107,8 kg

On muuten mielenkiintoinen seurata tällaista projektia, jossa joudutaan oikeasti menemään tietyn loukkaantumisen ehdoilla. Kuitenkin monella jonkinlaista vammaa löytyy ja urheilu jää täysin siitä syystä. Mukautuminen on kuitenkin lopulta se pitkän harrastamisen avain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom