Allan Jokinen

Jalkojen jumppaaminen on tietenkin tullut mukaan kuvioon ja mietinkin pitäisikö nuo kinttujumpat "puolittaa" etu ja takareidet, sillä melko haastavaa on vetää silleen tehokkaasti koko kinttu samassa jumpassa kunnolla läpi, multa ainakin loppu ilmat keuhkoista ja treeni menee istumiseksi ku hapettaa niin pahasti.

Kyllä mä ainakin olen saanut paremmin treenattua kinttuja kun treenaan etu- ja takapuolen erikseen :rock:

Loukkaantumiset on perseestä . Mullakin nuo olkapäät hajos pahemmin raksalla , ollut kyllä semmosta säveltämistä mut nyt usean vuoden jälkeen annoin periksi jotkut kuula liikkeet jotta pystyis enemmän rueta reenaan toistovoima punnerrukseen. Tosin mulla ei oo tangossa kuin 75 kg vielä , ens viikolla kun saan hommattua 40kg niin saan tankoon 90 kg , painoa nyt 87,5. Tankohan ei oo leoko vaan ihan joku anttilan tai vastaava mut ei ihan liha sitä tiiä milla sitä työstetään ja taas kun " salini " on tässä 21 neliön sopuneliössä ja pannu huoneessa energia menee täysin reeneihin
Mun reeni varmaan ei se tyypillisin mut tulosta tulee ja se kai pää asia kuten sanoit , kahvakuulat on suuressa osassa ja tuolla kun tekee niin kintut tulee väkisinkin jollain tavala mukaan vaikkei niin tarvi toistovoima punnerrus kisoissa mut vanhana bodarina taas tunnen et kintut on hyvä olla olemassa kun kesällä ajelen poluilal ja muualla 200 kg matka enskalla välillä myös classic enskaa

Juuh.. Anteeksi erehdykseni =) Tosiaan 1,5v aikaa muovata läskiä isoksi lihaksi =)
Eilen törmäsinkin Uttiin salilla ja taas viisattiin "aloittelevaa koipi jumppailijaa" Ne sellaiset asiat mitkä kuullostaa teidän korvaan ihan selkeeltä asialta, niin mulle ne on melkolailla hepreaa, esim. viime treenissä tein takareisiä ja koitin kaikin mahdollisin tavoin saada eristettyä sen yhden lihaksen sielä muiden joukosta, mutta kaikesta yrityksestäni huolimatta etureiteni ottivat myös osumaa siinä samalla.. Noh nyt tiedän senkin,että se onkin täysin normaalia =) Sitä tuntee näissä asioissa itsensä melko tyhmäksi tuon tuosta..

Eipä kai kukaan tiedä kaikesta kaikkea ja varmaan oon penkkituloksenkin parantamiseksi kokeillu vaikka ja mitä konsteja ja löytäny sieltä ne toimivat? Samalla tyylillä vaan koipia tekemään, eli mahdollisimman monipuolisesti vaan kokeilla kaikkee ja ettiä ne jutut mitkä itelle toimii parhaiten. Pistähän kintuista projektikuvia välillä jakoon, niin pysytään menossa mukana :)

Eipä kai kukaan tiedä kaikesta kaikkea ja varmaan oon penkkituloksenkin parantamiseksi kokeillu vaikka ja mitä konsteja ja löytäny sieltä ne toimivat? Samalla tyylillä vaan koipia tekemään, eli mahdollisimman monipuolisesti vaan kokeilla kaikkee ja ettiä ne jutut mitkä itelle toimii parhaiten. Pistähän kintuista projektikuvia välillä jakoon, niin pysytään menossa mukana :)
Laitellaan kuvia tulemaan tuossa joulun aikoihin.. Mulla on muutama kuva siitä leikkauksen jälkeisestä "olotilasta" niin onkin sitten kiva vertailla kun on saatu hieman jumppaa alle kuinka nopeasti se "lihasmuisti" toimii

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Onko Allulla ketään valmentajaa tai mentoria matkassa mukana tällä hetkellä vai menetkö täysin omin avuin?

ps. tuli katsottua taas Savolaisen vetämät "pikku" jalkaprässit penkkipunnerruksen videolta, teki lähes pahaa sun puolesta :D

Onko Allulla ketään valmentajaa tai mentoria matkassa mukana tällä hetkellä vai menetkö täysin omin avuin?

ps. tuli katsottua taas Savolaisen vetämät "pikku" jalkaprässit penkkipunnerruksen videolta, teki lähes pahaa sun puolesta :D
Ihan omilla mennään tässä vaiheessa ainakin vielä.. Tässä "kuntouttamis" aikana ei pahemmin neuvoja tarvita, mutta kun jumppa alkaa olemaan täysipainotteista, niin yritän tunkea itseäni mukaan yhteistreeneihin Miken,Peterin ja Markuksen kanssa, kaikista parashan olisi jos saisin joka treenille kaverin joka piiskaisi joka setissä ylittämään itsensä..

Tasan kuukausi jumppaa takana ja paino noussut 7kg

Liitteet

• 12310710_10204056306926985_8111634418685976718_n.jpg
    12310710_10204056306926985_8111634418685976718_n.jpg
    39,3 KB · Katsottu: 1 887
  • 12345464_10204056307206992_5371961455175900086_n.jpg
    12345464_10204056307206992_5371961455175900086_n.jpg
    46,4 KB · Katsottu: 1 888

Suositut

Back
Ylös Bottom