Nykyään kävelen joka treenin päälle 20-40min jyrkkään ylämäkeen sykkeillä 125-150. Tiedä sitten mistä se pummpu on ottanut itteensä tässä vuosien varrella, mutta se on selvää että jälkiä siellä on tästä kaikesta.. Sen takia tuskin enää tulen ottamaan riskillä painoa ylös vaan koitan pysytellä noin satakilosena. EN myöskään usko että haluan riskeerata enempää terveyttäni kovalla dietillä, millä siten meneisin lavalle. On ollut tässä aikaa miettiä asisoita monelta eri kantilta ja alan tulla siihen tulokseen että ne mun "päivät leijonanana" on vaan ohi. Mulla oli hienoja vuosia urheilun saralla ja olen niihin varsin tyytyväinen, en halua yrittää tuolla väkisin pyöriä mukana joukossa kilpailemassa, kun en enää siihen sillä tasolla pysty kuin joskus ennen olisin ennen pystynyt. Nyrkkeilijäkin kun kokee ensimmäisen "kunnon lattia lyönnin" on sieltä enää vaikea palata voittamattomien joukkoon.. Sitä kun toteaa oman kuolevaisuutensa, tekeminen hidastuu ja ajatellaan "uskallanko ottaa vielä yhden?meneekö kohta joku rikki? Siihen kohtaan on vaan parempi lopettaa ja katsoa peiliin