Allan Jokinen

Kova kööri on kyllä laivalle lähössä. Nyyssölät, Mike ja vielä Allu messiin. Siinä jos jossain läppä lentäis :)
Tietenkin unohtamatta näitän vanhan liiton kavereita

Uutta kuvatusta

Liitteet

• IMG_20170527_174742_109.webp
    IMG_20170527_174742_109.webp
    806,9 KB · Katsottu: 1 652
Omia mietteitä nyt vaan eli en vittuile kenellekkään tms. Mutta olisiko tämä chillimpi tapa ollut oikea tapa mennä lavalle kun ottaa huomioon miten tuore tapaus bodauksessa? Kestäisikö tätä kaikkea tervekään heho, työt, tappotreenit, tuplatreenit, yrittäjän stressi ja tietysti ne nussimisetkin minkä porukan pitää aina laskea mukaan :D

Omia mietteitä nyt vaan eli en vittuile kenellekkään tms. Mutta olisiko tämä chillimpi tapa ollut oikea tapa mennä lavalle kun ottaa huomioon miten tuore tapaus bodauksessa? Kestäisikö tätä kaikkea tervekään heho, työt, tappotreenit, tuplatreenit, yrittäjän stressi ja tietysti ne nussimisetkin minkä porukan pitää aina laskea mukaan :D
Omasta mielestä ihan turha jossitella asiasta enää, löin tämän asian jäihin ja thats it.. Elämä jatkuu =D

Japani on niin pervo maa, että Valde jäis sinne asumaan.
Enkä jäis.. Mutta reissuna olisi varmasti jotain niin helmee kuin vaan olla ja voi =) Kuvitteleppa herääväs mun kanssa samasta hotellihuoneesta ja huomata kuinka "sniffailen" eilen "huumorilla" ostettuja käytettyjä pikuhousija jostain automaatista samalla kun runkkaan RAIVOISASTI KIROILLEN/ hokien mantraa "Niinan pillu tuoksuu paremmalta,Niinan pylly tuoksuu paremmalta" ja roiskisin siemenet pitkin seiniä, samalla kääntyen ympäri ja sanoa "ai sä ootkin hereillä" =)

Mielestäni Savolainen oli oikeassa, kun sanoi että 5 vuodessa kun salille astuu, niin pitäis olla jo massa kerättynä, millä on kilpailukykyinen ammattilaistasolla. Jää vielä aikaa kisata "turvallisesti" ja mahdollisesti pitää pidempiä taukoja salista ja roinasta mistä Mikekin on puhunut.
Onhan se suuri riski aloittaa bodaus jos on roina taustaa jo yli 10 vuoden takaa.

Tämä nyt ei ollut mikään hyökkäys Allua vastaan, päin vastoin hyvä että Allu on tuonut näitä asioita ilmi. Jos joku osais ottaa oppia.

Mielestäni Savolainen oli oikeassa, kun sanoi että 5 vuodessa kun salille astuu, niin pitäis olla jo massa kerättynä, millä on kilpailukykyinen ammattilaistasolla. Jää vielä aikaa kisata "turvallisesti" ja mahdollisesti pitää pidempiä taukoja salista ja roinasta mistä Mikekin on puhunut.
Onhan se suuri riski aloittaa bodaus jos on roina taustaa jo yli 10 vuoden takaa.

Tämä nyt ei ollut mikään hyökkäys Allua vastaan, päin vastoin hyvä että Allu on tuonut näitä asioita ilmi. Jos joku osais ottaa oppia.
Bodaushan oli tosiaan mulle vaan "optio nro2" Se että mulla on taustaa vuosia roinasta, tuskin kuitenkaan on ihan kokonaan syypää siihen mitä tuossa hetki sitten mulle tapahtui, uskon että kova painon nousu aiheuttaa ongelmia kenelle tahansa jossain määrin. Luulenpa vielä että mikäli en olisi sairastanut sitä hiton sydänlihastulehdusta, niin olisin saanut tämän vietyä kunnialla maaliin, mutta kun jo kerran on "sulake" paukahtanut niin se jätti jäljen sinne ja sillä on iso syy miksi oireet oli mulla ne mitkä oli

Enkä jäis.. Mutta reissuna olisi varmasti jotain niin helmee kuin vaan olla ja voi =) Kuvitteleppa herääväs mun kanssa samasta hotellihuoneesta ja huomata kuinka "sniffailen" eilen "huumorilla" ostettuja käytettyjä pikuhousija jostain automaatista samalla kun runkkaan RAIVOISASTI KIROILLEN/ hokien mantraa "Niinan pillu tuoksuu paremmalta,Niinan pylly tuoksuu paremmalta" ja roiskisin siemenet pitkin seiniä, samalla kääntyen ympäri ja sanoa "ai sä ootkin hereillä" =)
Joo ei mennä sittenkään.

Ihmiset rakkaat.. Miken johtamissa treeneissä ei sitä vikaa ollut, kuten jo tuossa olen aikaisemmin sanonut Allulla alkaa vaan olla liikaa kilometrejä mittarissa. En oikeasti usko tällä tietämyksellä että musta olisi ollut viemään sitä dietti helvettiäkään läpi. Miken kanssa todettiin asia ihan yhteen ääneen että olen vuosien saatossa syönyt jo itseäni niin paljon että ei ole enää ole annettavaa siinä määrin että olisin kilpailu kykyinen tässä lajissa. Mike on oiva treenikaveri,sillä se mitä opin tuossa puolenvuoden aikana treeni,lääkkeistä,ravinnosta ja itsestäni on korvaamatonta. Harva,jos kukaan on treenannut ja elänyt mun kanssa tätä asiaa niin tiiviisti kuin Mike oli tuossa hommassa mukana. Iso respect jotta jaksoit tukea mua silloin kun tarvitsin ja ennenkaikkea potkit kasseille kun piti tehdä töitä salilla. Kyllä itselläni ainakin on iso luottamus Miken tekemiseen ja varmasti olisin edelleen tekemässä Miken kanssa yhteistyötä jos pumppu olisi kunnossa.

Back
Ylös Bottom