albertto
VIP
Ps.. Tänään 36v synttärit ja lähden tästä just jumpalle babyn kanssa <3 Ottakaahan ihmiset rauhallisesti ja muistakaa olla ihania toisillenne (tähän suloinen hymiö)Tärkeintä tässä kohtaa on saada ensin terveys kuntoon ja sitten katsoa mitä tehdään ja mitä, JOS tehdään.. Varmasti on mahdollista jatkaa pitäen nesteet kurissa ja yms.. Fiils tekemiseen otti hieman kolauksen tästä.. Itse näen itseni lavalla isona ja lihaksikkaana ja siihen mielikuvaan en taida enää tämän kropan kanssa kyetä, mulle ei ole pointti vaan mennä sinne lavalle, vaan oikeasti olla kilpailukykyinen ja edes melkolähellä sitä mielikuvaa mikä mulla on päässäni kun kuulen sanan kehonrakentaja. Otan tässä nyt hetken aikaa ihan iisisti ja kuhan fiilis on parempi niin jtellaan Miken kanssa asiasta kahvikupposen äärellä, mitkä ovat realistiset mahdollisuudet tehdä hyvä kunto ja onko se terveyden kannalta mahdollista. Dietin alkaessa panokset kovenee ihan varmasti ja kuka tietää minklaisia ongelmia siellä sitten saattaisi tulla kun myrkkyä lyödään koneeseen melkotavalla enemmä kuin nyt oli..
Nyt oli kierrossa 500mg testo,450treni josta 200 oli acea, 20mg winsu
Vaikka tuskin tuota kaikki uskoon kun löytyy ihmisiä joilla on käsitys, että kehittyäkseen aineita täytyy olla reilusti enemmän kuin tuossa mainittu määrä. Tosi hienoa, että joku huippu kertoo rehellisesti kierrossa olleiden aineiden määrän, koska sen luulisi olevan paras herättäjä millaisia ainemääriä kannattaa käyttää. Respect tuosta Allulle!
:D
Tämä on kyllä melekonen brosciencen ketju...Hupiukot united!