Allan Jokinen

Tärkeintä tässä kohtaa on saada ensin terveys kuntoon ja sitten katsoa mitä tehdään ja mitä, JOS tehdään.. Varmasti on mahdollista jatkaa pitäen nesteet kurissa ja yms.. Fiils tekemiseen otti hieman kolauksen tästä.. Itse näen itseni lavalla isona ja lihaksikkaana ja siihen mielikuvaan en taida enää tämän kropan kanssa kyetä, mulle ei ole pointti vaan mennä sinne lavalle, vaan oikeasti olla kilpailukykyinen ja edes melkolähellä sitä mielikuvaa mikä mulla on päässäni kun kuulen sanan kehonrakentaja. Otan tässä nyt hetken aikaa ihan iisisti ja kuhan fiilis on parempi niin jtellaan Miken kanssa asiasta kahvikupposen äärellä, mitkä ovat realistiset mahdollisuudet tehdä hyvä kunto ja onko se terveyden kannalta mahdollista. Dietin alkaessa panokset kovenee ihan varmasti ja kuka tietää minklaisia ongelmia siellä sitten saattaisi tulla kun myrkkyä lyödään koneeseen melkotavalla enemmä kuin nyt oli..
Nyt oli kierrossa 500mg testo,450treni josta 200 oli acea, 20mg winsu
Ps.. Tänään 36v synttärit ja lähden tästä just jumpalle babyn kanssa <3 Ottakaahan ihmiset rauhallisesti ja muistakaa olla ihania toisillenne (tähän suloinen hymiö)

Hattua pitää kyllä nostaa, että et terveyden kustannuksella väkisin jatkanut, kaikista ei tuohonkaan olisi.

Onnittelut synttäreiden johdosta.

Ei todellakaan ollut paljon aineita kierrossa :) Vaikka tuskin tuota kaikki uskoon kun löytyy ihmisiä joilla on käsitys, että kehittyäkseen aineita täytyy olla reilusti enemmän kuin tuossa mainittu määrä. Tosi hienoa, että joku huippu kertoo rehellisesti kierrossa olleiden aineiden määrän, koska sen luulisi olevan paras herättäjä millaisia ainemääriä kannattaa käyttää. Respect tuosta Allulle! :)

Paljon onnea syntymäpäivän johdosta :)

Mitä ihmettä taas? Anemia korjantuu nostamalla verenpainetta? Anaboliset suunniteltu tähän? Ei helvetin helvetti :eek: :D :david: Tämä on kyllä melekonen brosciencen ketju...Hupiukot united!

Kannattaako bodausta kuitenkaan jättää verenpaineiden takia...lääkkeitä ei kannata ainakaan syödä...omia lääkkeitä (anabolisia tai ei) toki syödään...eikös tämä ole se yleinen linja ollut...
Mitä jos tutkit vähän faktoja ennen kuin huutelet. Esim. Anadrol on alunperin kehitetty anemian hoitoon ja myöhemmin käytetty HIV potilaiden hoidossa. Samoin Deca. Anemia korjaantuu nostamalla punasolujen määrää, ja jos henkilö, jolla ei ole anemiaa käyttää tällaisia lääkkeitä, hb nousee esim. 220 hujakoille niin totta helvetissä verenpaineet nousee kun veri on siirapinpaksuista, tähän vielä kylkeen pieni aerobisen määrä ja helvetillinen syöminen, jotka molemmat nostaa verenpainetta.

Liikaa elopainoa, en usko että olisi mitään merkitystä ollut sillä missä ajassa se olisi tullut, vaan ylipäätänsä tuon neste- ja lihasmassan kantaminen oli liian haastavaa.
Savolainenhan oli/on lyhempi ja painoi massakaudella jopa 139 ja "normaalisti joku 130... eli parhaillaan liki 30 kiloa enemmän ja kisoissaki saman verra kuin allu painoi nyt..Tokihan kaikkien keho vaan ei kestä mutta en usko painon olevan tuohon syy,on paljon painavampiakin jannuja ja 10cm lyhempiäkin vaan syy on ihan sairaiden treenien kun haetaan netin kovinta treeniä "mun treenit on maailman kovimpia t: Mike" tämähän on sun slogan joka paikassa.

Viimeksi Allu treenautti Harjun sairalaaan näillä "mike metodeilla" ja nyt oli itse kuolla.
Hyviä treenejä kyllä,kukahan seuraavaksi? Varmaan joku kuolee vielä,olisko joku nainen jota treenautat joskus?

Mitä jos tutkit vähän faktoja ennen kuin huutelet. Esim. Anadrol on alunperin kehitetty anemian hoitoon ja myöhemmin käytetty HIV potilaiden hoidossa. Samoin Deca. Anemia korjaantuu nostamalla punasolujen määrää, ja jos henkilö, jolla ei ole anemiaa käyttää tällaisia lääkkeitä, hb nousee esim. 220 hujakoille niin totta helvetissä verenpaineet nousee kun veri on siirapinpaksuista, tähän vielä kylkeen pieni aerobisen määrä ja helvetillinen syöminen, jotka molemmat nostaa verenpainetta.

Mitä jos seuravan kerran sitten kirjoittasit suoraan asian näin sen sijaan, et horiset sekavia.

Tärkeintä tässä kohtaa on saada ensin terveys kuntoon ja sitten katsoa mitä tehdään ja mitä, JOS tehdään.. Varmasti on mahdollista jatkaa pitäen nesteet kurissa ja yms.. Fiils tekemiseen otti hieman kolauksen tästä.. Itse näen itseni lavalla isona ja lihaksikkaana ja siihen mielikuvaan en taida enää tämän kropan kanssa kyetä, mulle ei ole pointti vaan mennä sinne lavalle, vaan oikeasti olla kilpailukykyinen ja edes melkolähellä sitä mielikuvaa mikä mulla on päässäni kun kuulen sanan kehonrakentaja. Otan tässä nyt hetken aikaa ihan iisisti ja kuhan fiilis on parempi niin jtellaan Miken kanssa asiasta kahvikupposen äärellä, mitkä ovat realistiset mahdollisuudet tehdä hyvä kunto ja onko se terveyden kannalta mahdollista. Dietin alkaessa panokset kovenee ihan varmasti ja kuka tietää minklaisia ongelmia siellä sitten saattaisi tulla kun myrkkyä lyödään koneeseen melkotavaltla enemmä kuin nyt oli..

Oliko insu ja GH lisänä, tai jompikumpi?

Savolainenhan oli/on lyhempi ja painoi massakaudella jopa 139 ja "normaalisti joku 130... eli parhaillaan liki 30 kiloa enemmän ja kisoissaki saman verra kuin allu painoi nyt..Tokihan kaikkien keho vaan ei kestä mutta en usko painon olevan tuohon syy,on paljon painavampiakin jannuja ja 10cm lyhempiäkin vaan syy on ihan sairaiden treenien kun haetaan netin kovinta treeniä "mun treenit on maailman kovimpia t: Mike" tämähän on sun slogan joka paikassa.

Viimeksi Allu treenautti Harjun sairalaaan näillä "mike metodeilla" ja nyt oli itse kuolla.
Hyviä treenejä kyllä,kukahan seuraavaksi? Varmaan joku kuolee vielä,olisko joku nainen jota treenautat joskus?

Marko aika huono esimerkki. Tais mennä terveys melkosen nuorena.

Muuten oikein, mutta aerobinen laskee verenpainetta, oli sulla sitten kuuri päällä tai ei. En tiedä sitten mitä aerobinen kenellekkin tarkottaa, mutta tässä tapauksessa vaikka aamulenkki kyllä laskee sitä.

Muuten oikein, mutta aerobinen laskee verenpainetta, oli sulla sitten kuuri päällä tai ei. En tiedä sitten mitä aerobinen kenellekkin tarkottaa, mutta tässä tapauksessa vaikka aamulenkki kyllä laskee sitä.
Niinhän tuo sanookin että vähäinen aerobisen määrä nostaa verenpainetta.

Tärkeintä tässä kohtaa on saada ensin terveys kuntoon ja sitten katsoa mitä tehdään ja mitä, JOS tehdään.. Varmasti on mahdollista jatkaa pitäen nesteet kurissa ja yms.. Fiils tekemiseen otti hieman kolauksen tästä.. Itse näen itseni lavalla isona ja lihaksikkaana ja siihen mielikuvaan en taida enää tämän kropan kanssa kyetä, mulle ei ole pointti vaan mennä sinne lavalle, vaan oikeasti olla kilpailukykyinen ja edes melkolähellä sitä mielikuvaa mikä mulla on päässäni kun kuulen sanan kehonrakentaja. Otan tässä nyt hetken aikaa ihan iisisti ja kuhan fiilis on parempi niin jtellaan Miken kanssa asiasta kahvikupposen äärellä, mitkä ovat realistiset mahdollisuudet tehdä hyvä kunto ja onko se terveyden kannalta mahdollista. Dietin alkaessa panokset kovenee ihan varmasti ja kuka tietää minklaisia ongelmia siellä sitten saattaisi tulla kun myrkkyä lyödään koneeseen melkotavalla enemmä kuin nyt oli..

Kiitos ja pisteet rehellisyydestä kun viitsit kertoa suoraa aineetkin :)

Ymmärisn väärin, juu vähäinen aerobinen jopa sen kokonaan pois jättäminen on aina huono. Eihän toi trenbolone kyllä kauheen hyvä ole offilla kun syödäänkin helvetisti, mutta jos nopeeati pitää lihakset tehdä niin sitten sitä, mutta sillä on sitten vittumaiset sivarit, paineet, eturauhanen joka allullakin on vittuillu yms.

Ongelma sulla ei taida olla mikään muu kuin minä, niin josko koittaisit katsoa maailmaa sen Mike-vihan takaa ekana. Toisin sanoen, ota se hiekka vittuun sieltä pillustas.

Joo siis pieni aerobinen tarkoitti vähäistä aerobisen määrää joka kompensoituna kovilla pluskaloreilla ja usein vielä epäpuhtaalla ruualla nostaa kyllä paineita luultavasti jopa enemmän mitä lääkkeiden vaikutus.

Back
Ylös Bottom