Allan Jokinen

Arnold-1024x773.jpg

Mää vaan koitin auttaa, kun tuo tuntuu monille toimivan :(

On kyllä vähän outoa että täällä Allun ketjussa lähdetään puhumaan kannabiksen hyödyistä ja haitoista, mutta vielä kummallisempaa on miten irtautunut todellisuudesta olet viestisi perusteella.

Todellisuus on se että mulla on molemmista kokemusta, kannabis ja lääkkeet, kannabisriippuvuus on paljon raskaampi selättää. Reiluun vuoteen ei onneks ole mitään tarvinnut nukahtamiseen ottaa. Ja kyllä se liittyy kun uniasia otettu esille, ite en huumeita tähän ketjuun tuonut vaan menee aina hermo kun kannabista puolustellaan, sillä tuohon asiaan tartuin.

Todellisuus on se että mulla on molemmista kokemusta, kannabis ja lääkkeet, kannabisriippuvuus on paljon raskaampi selättää. Reiluun vuoteen ei onneks ole mitään tarvinnut nukahtamiseen ottaa. Ja kyllä se liittyy kun uniasia otettu esille, ite en huumeita tähän ketjuun tuonut vaan menee aina hermo kun kannabista puolustellaan, sillä tuohon asiaan tartuin.
Itsellä ei kokemusta riippuvuudesta, mutta osaan kuitenkin olla suosittelematta päivittäistä bentsojen käyttöä. En usko että löydät ketään muuta joka väittäisi kannabisriippuvuuden olevan pahempi kuin bentsoriippuvuus. Niihin refloihin voi kirjaimellisesti kuolla, helpommin kuin opiaattirefloissa yms.
Mua vähän siis ihmetyttää toi että suosittelet bentsoja kannabiksen sijaan. Itse en suosittele kumpaakaan ;)

Itsellä ei kokemusta riippuvuudesta, mutta osaan kuitenkin olla suosittelematta päivittäistä bentsojen käyttöä. En usko että löydät ketään muuta joka väittäisi kannabisriippuvuuden olevan pahempi kuin bentsoriippuvuus. Niihin refloihin voi kirjaimellisesti kuolla, helpommin kuin opiaattirefloissa yms.

Niin. Mitään kenellekään suosittele, myrkkyä ovat kaikki. Ite valitsisin lääkkeet, noita syödään Suomessa vitusti enemmän suhteessa pilven polttoon ja en nyt muista että olisin lukenut kuolemantapauksista lopetuksen yhteydessä.

Niin. Mitään kenellekään suosittele, myrkkyä ovat kaikki. Ite valitsisin lääkkeet, noita syödään Suomessa vitusti enemmän suhteessa pilven polttoon ja en nyt muista että olisin lukenut kuolemantapauksista lopetuksen yhteydessä.
Et oo kyl pahemmin bentsorefloja kokenu jos tollei pystyt sanoo

Moniko on kuollut kannabiksen käyttöön?

En enää oikeasti tiedä ootko vitun tyhmä vai vuosisadan rölli.

Anteeksi offtopik mutta:

Mielummin tenoxeja ja pampuloita kuin ILTRATRIPIT. Huikeeta tykitystä,miten kujalla voi olla ihminen vielä 2017?

Joo näin on!!! Onneks ei oo Suomes ollu mitää ongelmaa tenujen ja pamien kanssa..

Kanibalis on maailman pahin huume mutta alkoholi on vaan hyvästä eikä se aiheuta mitään ongelmia,,,!!!

Lisää käkiä kuoroon. Mää en ole ollut narkkarin lailla lääkekoukussa, kannabiksen käyttö oli isompaa jos noita nyt voi suhteuttaa. Nyybi, suklaakeksiä kun voitelee oivariinillä 10 vuotta unilääkityksen sivarina niin eiköhän sekin kaikkea aiheuta.

Poltelkaa saatana.

Ehkä pitkässä juoksussa kuitenkin olisi parempi ratkaista uniongelmat ilman päihteitä. Tosin jos uni tulee juomalla lasi maitoa ja syömällä banaanin niin kyseessä ei ole uniongelma.

Noista bentsorefloista aina kuulee vaikka mitä kauhutarinoita mutta ne ovat monesti aika liioiteltuja. Söin itse yli vuoden ajan 2-4mg xanoria päivässä ja lopetin seinään tajuttuani etten mä niistä enää mitään hyötyä saanut. Vähän oli paha olo ja jännitti ehkä viikon verran mutta ihan hengissä selvisin kyllä ilman suurempaa hätää. Kannattaa kuitenkin muistaa ettei bentsoja olla kehitetty unilääkkeiksi (kai?) ja vähän miedommallakin pääsee hyvin alkuun, esim sillä kannabiksella.

Kai se sitten on ihmiskohtaista miten tuo kannabis vaikuttaa. Tiedän useita ihmisiä jotka ovat polttaneet iltapaukut käytännössä joka ilta jo vuosikaudet ilman mitään negatiivisia vaikutuksia. Sitten tiedän niitäkin jotka passivoituvat eivätkä saa mitään aikaiseksi. Itse en polta, ei sovi mulle.

Ehkä pitkässä juoksussa kuitenkin olisi parempi ratkaista uniongelmat ilman päihteitä.

Tää ois tietty paras juttu. Ehdotin tuota kannabista noiden sydänongelmien ja oletettujen kisailuun liittyvien lääkkeiden takia. Turha tästä tosin on täällä vääntää, kun Allulle tuo polttelu ei tuntunut olevan vaihtoehto.

Kaikilla on omat vasteensa eri aineisiin, mutta nyt ihan tutkimuksia googlettamatta väitän, että kannabiksen haittavaikutukset valtaosalle ihmisistä on pienemmät kuin bentsojen tai opioidien. Mä en kehota ketään käyttämään mitään lääkkeitä, ellei niistä sit oikeesti oo jotain hyötyä.

@albertto kysy lääkäriltäs mitä mieltä se olis asiasta :D

Mulle tää kombo on toiminu yllättävän hyvin. Tuntia ennen yks kapseli l-teaniinia ja sit joskus puolen tunnin kapselin ottamisen jälkeen keität 2 pussia tota teetä. Itsellä alkaa nuokkumaan yleensä siinä teetä juodessa ja saan unta vartissa sänkyyn mentyäni. Oon kokeillu noita vaikka mitä mut tää on kyl oikeesti toiminu itsellä eikä toi nyt maksa hirveesti kokeilla, l-teaniinia voi ottaa muutenkin esim rauhottamaan kofeiinipärinöitä.

https://eu.iherb.com/pr/Yogi-Tea-So...-Caffeine-Free-16-Tea-Bags-1-07-oz-30-g/67227

https://eu.iherb.com/pr/NutraLife-L-Theanine-200-mg-60-Capsules/66216

Niin kuin tuossa joku mainitsikin niin parastahan olisi jos uniongelmat ratkeaa ilman lääkitystä. Kannabis ei todellakaan ole "vahva huume", mutta kyllä sekin tietyntyyppisille ihmisille voi ongelmia aiheuttaa. Yleensä näillä ihmisillä näyttää olevan muitakin ongelmia elämänhallinnan kanssa. Ihmiset on erilaisia, toiset voi ottaa muutaman saunaoluen tai vetää kannabista satunnaisesti stressiin tai nukahtamisongelmiin aivan samalla tavalla kuin buranaa kuumeeseen. Toisilla taas lähtee heti lapasesta, tiedä sitten onko se geneettistä vai jotain mielenheikkoutta.

Kannabis ei tule itselleni kysymykseen.
Ongelma mulla ei ole nukahtaminen vaan pysyminen unessa.. Nukahdan kyllä kun menen nukkumaan mutta noin tunnin päästä herään ja sitten alan valvoa, kun koko ajan mietin saanko enää unta ja katselen kelloa.. Melatoniin on hieman jeesannu,mutta ei sekään auta. Kroppa käy kierroksilla ja hikoan ku sika yöllä. Olenkin nyt yhdistänyt tähän valvomiseen syömisen ja hups keikkaa paino nousee kivasti =)

T Heinonen kirjoitti Bodymagissa, että nukkuu 2,5-3h yössä. Tarkoittaa ilmeisesti unen määrää dieetillä. Hyvä puoli kuulemma on, että jää enemmän aikaa pelaamiseen. :)

Meikäläinen olisi ihan Zombie noilla unimäärillä.

T Heinonen kirjoitti Bodymagissa, että nukkuu 2,5-3h yössä. Tarkoittaa ilmeisesti unen määrää dieetillä. Hyvä puoli kuulemma on, että jää enemmän aikaa pelaamiseen. :)

Meikäläinen olisi ihan Zombie noilla unimäärillä.
Itse olen zombie millä tahansa unilla, jos joutuu kelloon heräämään. Vaatii kyllä kovaa päätä grindata dietillä 3h unilla.

Kansa vaatii kuvaa Allusta Äidin 60v. syntymäpäivä asusta!
On kiva kuulla Allua joka ampuu (metsästää) pilluja piippolanvaarin lierihattu päässä unissaan. :D
Innolla oon seurannut sua muutaman vuoden sillä pohdit asioita vlogeissa juuri samaantapaan kun kirjoittaja.
Olet aidoimpia ihmisiä joita tiedän ja usko sen voi huomata videon välityksellä puheista & teoista.
Psyyke Allulla on mielettömän kova sillä noin vähillä unilla harva jaksaa tehdä päivätyön ja treenata kaksikin kertaa vuorokauteen!

Back
Ylös Bottom