Allan Jokinen

Onko tolla "pusutteu/ kieli-hammas" äänen lisääntymisellä jotain analogiaa johonkin?
Skidisti nasahtaa korvaan, kun se ääni tehdään joka lauseen alussa.

Onko tolla "pusutteu/ kieli-hammas" äänen lisääntymisellä jotain analogiaa johonkin?
Skidisti nasahtaa korvaan, kun se ääni tehdään joka lauseen alussa.

Suopeimmallakin tulkinnallani kyseenalainen"analogia"-termin käyttö, ja viestisi sisältöön en voi todeta muuta kuin että mit vit. Annapa ihmisten puhua kuten puhuvat, maneereineen päivineen. Sen takia me heitä katotaan. Sitä sanotaan inhimillisyydeksi ja persoonallisuudeksi, omaksi tyyliksi pamlata. Muutenhan tässä voitaisiin katsoa puhesyntetisaattorilla tehtyjä monotonisesti pälätettyjä videoita.

Suopeimmallakin tulkinnallani kyseenalainen"analogia"-termin käyttö, ja viestisi sisältöön en voi todeta muuta kuin että mit vit. Annapa ihmisten puhua kuten puhuvat, maneereineen päivineen. Sen takia me heitä katotaan. Sitä sanotaan inhimillisyydeksi ja persoonallisuudeksi, omaksi tyyliksi pamlata. Muutenhan tässä voitaisiin katsoa puhesyntetisaattorilla tehtyjä monotonisesti pälätettyjä videoita.

Ainiin sori, eihän suomalainen saa valittaa tai antaa kritiikkiä.

Kärvistellään vaan ja manaillaa omissa tykö, että vittu ku ärsyttää..tekis ny jotai tolle!
Ei mun mielestä aijemmin ole ollut noin selkeää tai usein tapahtuvaa tuo mässytys. Siksi kysyinkin onko siihen jokin syy?

Ei mun mielestä aijemmin ole ollut noin selkeää tai usein tapahtuvaa tuo mässytys. Siksi kysyinkin onko siihen jokin syy?
Ne ovat Allun tahdosta riippumattomia pillun lipittelyääniä. Maneereita, jotka alkavat aina kun offi loppuu.

Ei mut oikeesti, kuinka tarkkaan ja herkillä jengi näitä katsoo/kuuntelee, jos tuollaisen huomaa ja se vielä ärsyttää? o_O

Näitä katsotaan suurennuslasein ja kuunnellaan stetoskoopien :D

Eikun läppärin kaiuttimista kuuntelin niin siinä noi ylemmät ylä-äänet korostui kunnolla

Allu älä vaan missään nimessä lopeta maiskuttelua tai pillusta puhumista yms. siksi että joku ei siitä tykkää.

Helvetin hienoa nähdä ihminen joka on oikeesti oma ittensä, toisin kuin jotkut vetää roolia kameran edessä
Ja podcasteissa pillu-, seksi- ja kullitarinoita jatkakaa edelleen, vaikka jotkut muutamat tyypit niistä jaksaa itkeä (mahdollisesti homoseksuaaleja?)

Näitä katsotaan suurennuslasein ja kuunnellaan stetoskoopien :D

Eikun läppärin kaiuttimista kuuntelin niin siinä noi ylemmät ylä-äänet korostui kunnolla

never-apologize-for-being-yourself.jpg

Viimeksi muokattu:
^ Älkää nyt taas turhaan myötäloukkaantuko. Olen varma,että Allu kestää tänkin kuin mies:). Aitoudesta ehdottomasti +
Nou hätä =) Kuvattiin eilen olka treeniä ja otin asiaa puheeksi..
Ihan snadisti tuntuu kuin olisin tulossa kipeeksi.. Tänään aamunjumpalla ei kulkenut, ei sitten millään =/ En vetänyt väkisin treeniä vaan totesin tilanteen ja läksin takas kotio ja nyt sitte töissäkin huomaan että on veto pois.. Toivottavasti ei nyt mikään pahempi tauti ala jyllätä Allu kropassa.
Älkää ihmiset huoliko, ei mulla mene ihan helposti herne nenuun, mutta älkää nyt kuitenkaan ruvetko nyt sitte ihan huolella vittuilemaankaan =D

Mites toi nukkuminen? Etkös ole ollut aika huono nukkumaan, mikä on aika huono juttu bodauksen kanssa varsinkin kisadietillä. Oletteko siihen ongelmaan mitään ratkaisu keinoja keksinyt?

Onko Allulla hyviä ideoita tai edes ideoita kuinka ranteet saisi kestämään paremmin penkin ja dippailun rasitusta? En haluaisi aina käyttää aina rannetukia mutta ilmankaan ei tahdo kestää, ainakaan pidempää reeniä. Vaikuttaako esim forkut asiaan?

Mites toi nukkuminen? Etkös ole ollut aika huono nukkumaan, mikä on aika huono juttu bodauksen kanssa varsinkin kisadietillä. Oletteko siihen ongelmaan mitään ratkaisu keinoja keksinyt?
En usko että tuohon on mitään jippoa.. Kuurilla nukkuminen on melko vaikeaa ja sen kanssa on vaan jotenkin tultava toimeen.. Jostain luin Nyyssölänkin valvoneen omalla dietillänsä, tosin syytä en tiedä mutta unettomuutta on varmastikkin tiedossa kun kroppaa ajetaan ahtaalle..

Onko Allulla hyviä ideoita tai edes ideoita kuinka ranteet saisi kestämään paremmin penkin ja dippailun rasitusta? En haluaisi aina käyttää aina rannetukia mutta ilmankaan ei tahdo kestää, ainakaan pidempää reeniä. Vaikuttaako esim forkut asiaan?
Käytä siteitä PISTE. Itse nostin aina ilman siteitä ja nyt rannevammasena kiroan kun en sitonut ranteitani aktiivi uran aikana.

Allun pitäisi saada osa minun unenlahjoista. :D Aika ajoin yöunet saattavat olla älyttömän pitkiä, 10-13 tuntia, mutta silloin olen todella uupunut. Itse nukun paremmin, mitä kovemmin olen rasittanut itseäni.

Teetkö Albertto kehonhuoltoa. Hierontaa,venyttelyä tai rullailua.
Nyt aloitin hieronnassa käynnin säännöllisesti Venyttely on melko harvinaista ja rullailu vilä harvinaisempaa =)

Allun pitäisi saada osa minun unenlahjoista. :D Aika ajoin yöunet saattavat olla älyttömän pitkiä, 10-13 tuntia, mutta silloin olen todella uupunut. Itse nukun paremmin, mitä kovemmin olen rasittanut itseäni.
Itselläni "kone" on käynnissä koko ajan ja sen takia on melko vaikea rauhoittua uneen, mutta vielä ei mitään hälyttäviä univelkoja ole kuitenkaan

Kyllähän se Savolainen on sitä puhunut että sillon ku tehttiin lihaa kunollaan niin 80% ajasta oltiin makuu asennossa.

Ainahan voit kysellä eri puolista neuvoa ja mahdolliselta joltakin ammattilaiselta apua. Uskosin että nukkuminen ja rentoutunimen on enimmäkseen päästä kiinni, vaikka kone kuinka kovilla kieroksilla kävisi. Säästä ne kierokkset sinne salille.

Voin lahjoittaa pari tuntia unistani allulle.

Terveisin normiöinä ~11h, tällä viikolla yhtenä yönä 14h ja toisena 18h :D oudointa siinä on etten oo ees väsyttänyt itteäni pahemmin. Koulut loppu ja unet tuli :puntti:

Kyllähän se Savolainen on sitä puhunut että sillon ku tehttiin lihaa kunollaan niin 80% ajasta oltiin makuu asennossa.

Ainahan voit kysellä eri puolista neuvoa ja mahdolliselta joltakin ammattilaiselta apua. Uskosin että nukkuminen ja rentoutunimen on enimmäkseen päästä kiinni, vaikka kone kuinka kovilla kieroksilla kävisi. Säästä ne kierokkset sinne salille.
Sepä siinä onkin ku kroppa tarvis lepoa mutta pää vaan käy kierroksilla. Ite en esim saa millään unta ku käy pää niin kierroksilla nukkumaan mennessä. Päässä vaan pyörii asioita eikä osaa olla ajattelematta mitään. Parhaiten uni tulee telkkaa katsoessa :D muija taas nukahtaa heti ku pää osuu tyynyn ja minä saatan pyöriä koko yön vieressä :)

Back
Ylös Bottom