All Time "no bench shirt" benchpress record broken!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tos oli kyl kunnon asenne lätsärit naamarii :)

Jos haluat olla menestyvä penkkipunnertaja niin unohda West Side Barbell treenit ja hanki raivohullu akka itsellesi :)
Tuommoisen lätsivän naisen voisi hyväksyä nostovarusteeksi :D

Ja kun oli puhetta siitä mitä Mendelson painaa, niin tämänkin 400kg se otti SHW:ssa. Kyllä se vaan on raskas kaveri, vaikka rasvaa ei paljoa olekaan.

Jonny sanoi:
Jos haluat olla menestyvä penkkipunnertaja niin unohda West Side Barbell treenit ja hanki raivohullu akka itsellesi :)
Tuommoisen lätsivän naisen voisi hyväksyä nostovarusteeksi :D

entäs jos ainut asia mikä sillon nousee on lahkeessa.. ei varusteesta ole
juurikaan hyötyä :)

-HZero

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huhhuijaa! On se vaarallisen näköistä touhua! Nuo 4-5 jätkää ei ehdi tehdä mitään, jos tuo rauta lipsahtaa.

Tätä oon koittanu muistaa kysyä jo monta kertaa: pitääkö IPF-penkkikisoissa jalat olla kokonaan maassa - ei varpaillaan? Ja saako pää nousta penkistä nostaessa?

Toivottavasti Mendelson tekee uuden ennätyksen, jotenkin se Rychlak vituttaa mua. Kuitenki miesten painoero sellaset 40kg, joten Mendelsonin tuloksia voidaan pitää merkittävämpinä.

Olakinte sanoi:
Tätä oon koittanu muistaa kysyä jo monta kertaa: pitääkö IPF-penkkikisoissa jalat olla kokonaan maassa - ei varpaillaan? Ja saako pää nousta penkistä nostaessa?
Ei saa pelkät varpaat/päkijät lattiassa nostaa, ikävä kyllä. Kengät sillein kallellaan kylläkin voi nostaa. Ja kyllä ainaki Fredrik Svenssonilla oon nähny monta kertaa pään nousevan, eikä hylsyä ole tullut, että taitaapi saada.

Ediit: Niin ja mäkin toivoisin kyllä että Mendelson pääsisi taas Genen edelle. Ärsyttävä äijä tuo Gene kaikin puolin.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom