Omia kokemuksia noista varusteiden hyödyistä minulla on jostain 70-luvun lopulta. esim. tuo hzeron mainitsema seiväshyppy. 200cm meni omatekoisella puuseipäällä sammal ja purukasaan.(hitto mä oon joskus ollu tosimies) ja sitten lasikuituseipäällä 270cm urheilukentällä patjoille. ja toinen esim. 100 metrin juoksu jotkut Retut jalassa hiekkakentällä n.17sek kun taas jonkunlaisella kumisorapinnalla isot laina piikkarit jalassa himpun alle 15sek. että eipä noita 10sek satasiakaan nykypäivänä kovin moni Retut tai vastaavat jalassa taida päästellä. Ite otan rawina penkistä 220-230kg ja paidalla n.250kg. Ja se mistä sain kimmokkeen tähän on teidän palstalaisten syytä kun joka treadissa tappelette varusteista, niin päätin itse kokeilla tuon. Ja suosittelen jokaiselle jolla vähänkin hiertää pipossa nää varuste asiat niin kävelkää paitakauppaan ja kokeilkaa itse, älkääkä valittako. Tosin ennätykset pitää sitten myös lokeroida, niinkuin Neutraali sanoi. Itselläni ekat paitakisat takana ja tulos 240kg ja uus SE jäi vielä tekemättä, johtuen liian rankasta vika viikosta oli solttumaks.kisa ja liikaa palautusjuhlajuomaa. paitakokeilu vielä krapulassa 240 ja 250kg ja liian raskas ojentaja herkistely paripäivää ennen kisaa.seli seli. paita ei vaan jaksanu nostaa vaikka hieroin ja tein vaikka mitä että se olisi iskussaan. Ens kerralla vien sen psykologiselle valmentajalle jos vaikka sieltä tulis ne lisäkilot.vai pitäiskö mennä itsekin. Sama se, mutta nyt rupeen treenaamaan marraskuun alkua varten paitapenkkiä. Kisa kerrallaan solttua unohtamatta. Ja lupaan vielä joskus nousta RAW lavallekkin.