Alkupaino 145kg pituus 178cm --> Alas

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
lihas todellakin painaa enemmän kuin läski.

Jep. Läskihän ei ole muuttunut lihakseksi, vaan lihas on kehittynyt, siinä missä rasva on palanut. Onnea teille diettaajille, itsekin aloitin vastaavanlaisen yrittämisen :thumbs:

Selittäkääs jätkät minulle kun en ymmärrä että miten paino voi pysyä samana yli 2kk ahkeran salilla käynnin jälkeen(koko kroppa läpi 2 tai 3 kertaa viikossa) mutta kehossa tuntuu ja näkyy muutos, myös tutut on sanonu että olen laihtunu mutta puntarissa se ei näy. En myöskään mässää juuri ollenkaan mitään karkkia tai vastaavaa.

Onko tässä käynyt sitten oikeesti se läskistä lihasta tapahtuma :):hyper:

painoa on 123kg pituutta n.173-175cm

Mulla on paino *tippunut* n. 2kg puolen vuoden treenaamisen tuloksena, vaikka selkeästi näkee, että lihakset ovat kehittyneet :david: Paino siis 79-> ~77kg

Eritoten tuon läskin katoamisen huomaa kasvoista. Poskipäät näkyy jo liian selkeästi ja emäntä on sanonut, että mun pitäisi syödä enemmän. Nyt kun olen alkanut syömään enemmän, niin paradoksaalisesti olen kohdannut sen, että nyt valitetaan siitä kuinka syön meidät perikatoon ... ja paino ei edes vielä nouse :D

Valtteri tais kyselle kreatiinin käytöstä tuossa hieman aikaisemmin?:arvi: Itse olen käyttänyt kreatiinia noin 2-3 viikkoo...Kyllä siitä jotain apua on mutta minulla ainakin tekee naamavärkistä hieman rasvaisen :eek:

:offtopic: Hieman! On muuten aika hurjia noi tulosten parantumiset näin aloittelijoilla, itsellä on esim ylätaljaan saanut lisätä painoo 20kg :hyper: ...ei oo :anssi: kun aloitin salin niin ylätaljassa pidin vain 30kg ja nyt saa olla 50kg, toistojen määriä olen tiputtanut niin että teen 3x8 ja kun aloitin tein sillon 3x12.

Ps. Huomenna salille :worship::kippis1:

Päivitystä.. eli nyt on sitten 18 viikkoa takana ja edelleen olen laihtunut 27 kiloa. Eli viimeiseen kolmeen viikkoon ei ole paino grammaakaan tippunut. Mä olen tosin treenannut salilla punttien kanssa todella paljon ja tehnyt jo aika kovia lenkkejä. Eli ei sen aina tarvi painon näköjään laskea kunhan mittanauha ja peili pitävät tyytyväisenä. Sen olen kyllä huomannut että on kunto noussut todella paljon ja elämän laatu sitä mukaa myös. Todellakin suosittelen kaikille jotka on samassa jamassa kuin minä 18 viikkoa sitten niin ylös ulos ja salille tai lenkille ja ruokavalio kuntoon. Ja ilokseni tässäkin treadissa olen huomannut että muitakin elämän parantajia on. Milloinkaan ei ole liian myöhäistä ja kerranhan täällä eletään. Eli kannattaa elää mahdollisimman täysillä ja se edellyttää hyvää henkistä ja fyysistä kuntoa. Kiitoksia kaikille tuesta ja tsemppiä " kohtalontovereille ".

Pakko viellä hehkuttaa omia tuloksia :D:D :)

Ahkera salilla käynti on tehnyt tuloksia myös sosiaalisellakin puolella...olen tavannut yhden kivan tytönkin :haart::love: Uskon että ilman salilla käyntiä en olisi mennyt juttelemaan baarissa sille tytölle vaan rypenyt itsesäälissä "no eihän se tämmösestä välitä"

Prkl tsemppiä vaan kaikille kohtalotovereille :whip: :)

Hyvä sulle että noin käyny, itte saanu vaa kuulla kuinka syö liikaa ja lihoaa. Lihaksiahan ei tietty sieltä salilta saa vaan ne tulevat töistä :D

Mites valtterin tilanne ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ajattelin laittaa jotain omia tuloksia taas tänne! Tossa yks päivä kokeilin työvaatteita niin housutkin meni jo helposti päälle ja jopa jenkkakahvojen päälle :D :D Farkuissa on koko pienentyny 2 numeroo ainakin ja sitten sain taas kuulla että "Pikkusen sä oot laihtunu"..mutta puntarissa edelleen 123kg

Viime kerrasta onkin jo aikaa kun tänne kirjoitin. Lisäsin viimeisemmän kuvan ja tästä linkistä pitäis näkyä.
http://profile.imageshack.us/user/valtteri74/
Onhan sitä tulosta tullut, mutta ei ilman kovaa treeniä ja tavoitteita on paljon vielä jäljellä. Mutta 1.4 asti olen tähän päivään tasan 30 kiloa kevyempi ja kunto on noussut kohisten. Palataan jos joku haluaa tietää miten olen treenannut viime ajat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom