Alkupaino 145kg pituus 178cm --> Alas

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan pakko itsekkin kirjoittaa, taisi olla ensimmäinen thread minkä luin alusta loppuun kovalla mielenkiinnolla, tsemppiä sinne! sitten kun paino vaikka 80kg, niin kuvaa vaan peliin. ;)

No niin sitten on viikko vierähtänyt ja on ollut ihan palautus viikko, kun tuntuu että on jonkin asteinen säästöliekki kropassa päällä ja paikat jumissa. Olen sitä jumitilaa yrittänyt saada pois. Muutamana päivänä olen syönyt hiukan reippaammin hiilareita ja salilla pitkiä sarjoja pienillä painoilla ja rauhallisia pitkiä lenkkejä luistimilla. Ja lepoa mahdollisimman paljon. Tänään kropassa tuntuu jo että palautuminen on onnistunut. Voi huomenna aloittaa kovemman treenijakson. Paino - 1.5 kg tällä viikolla. Yhteensä 10 viikkoa ja -24kg. Olen kyllä ihan tyytyväinen saavutukseeni joka todellakin motivoi eteenpäin kun periksi en meinaa antaa ennenkuin kaikki ylimääräinen laardi on pois, ja sitä todellakin vielä on. Ja saamani positiivinen palaute täällä ja kannustaminen on aivan mahtavaa. Kiitoksia siitä kaikille!!:thumbs:

Valtteri mahtavaa! :hyper:
Anna palaa vaan. Jos pyytää saa kuvia ennen - nyt kuvia kun projekti loppuu? :thumbs:

hienoa työtä! minä olen itse laihduttanut noin 2kk ja paino oli 2kk sitten 131 ja pituutta minulla on 188cm nykyään olen 119kg mutta ei paino tahdo oikein enää tippua vaikka harrastan urheilua päivittäin ja melko paljonkin että onko se vika sitten ruokavaliossani? ja minä olen alkanut vähän lipsumaan eli tekee miel paljo makeisia ja sellaista mutta jotenkuten osaan pitää sitä kurissa niin oisko sulla jotain ideoita miten saisin sen pois?

tervehdys.. kaksi viikkoa takana ja tulos on ollut ihan ok eli -2.5 kg. Juukille vois antaa sellasen vinkin että painonpudotuksen hidastuminen ja välillä pysähtyminen on ihan normaalia. Kun kerran harrastat paljon liikuntaa niin lihasmassaa kehittyy ja ei paino siten laske. Itsellä on ollut ja välillä hiukan hankalaa noudattaa tiukkaa ruokavaliota ja lipsumisia, pieniä sellaisia sallitaan, ja kerran 2 viikossa kannattaa pitää sellanen mässypäivä että ei ihan kaikkea laske ja mieti mitä syö. Se piristää kummasti. Ja lepo sitä elimistä mulla ainakin tarvii ja kehitystä syntyy vain kun osaa hallita treenin, ravinnon ja ennenkaikkea levon suhteen toisiinsa. Se on mun mielestä ollut vaikeinta mulle sen levon ymmärtäminen. Nyt olen sen kantapään kautta ymmärtänyt ja laadukasta lepoa olen aina kun mahdollista viettänyt. Ne makean ja rasvaisen ruuan mielihalut on vaikeita hallittavia. Siihen täytyy vain keksiä jokin keino. Itselläni on sellainen että mun ruokakaapista ei yksinkertaisesti löydy muuta kuin terveellistä ruokaa eli ei kotona voi repsahtaa vaaralliseen mässykohtaukseen ja ei lähde myöskään ostamaan kaupasta kun himo yllättää. Syö sitten näkkäriä tai rahkaa niin paljon että menee kohtaus ohi.. heh. Ja mulla on toi salmiakki paha.. siis mä voisin syödä sitä ihan vaikka ja kuinka paljon. No mä olen sen ratkaissut että ostan sokerittomia pieniä askeja salmiakkia ja syön sellaisen kun oikein on pakko... Se on niin yksilöllistä mikä kenellekkin auttaa ja sen keinon kaikki kyllä keksii kunhan ei aina ota sitä helppoa ratkaisua ja sorru mässäilyyn vaan yrittää keksiä sen pakokeinon miten siitä himosta pääsee mahdollisimman vähillä kaloreilla pois.

Moi Valtteri. Ajattelin kysäistä että miten sinulla on tuntunu kropassa kreatiinin aloittaminen? Onko ollut tuntuvaa vaikutusta? Itse mietin juuri aloittaa kreatiinin käytön. Tsemppiä sinulle

Juukille sellanen kysymys että millainen se sun ruokavalio oikein on? Sitten vois miettiä sitä kuntoon kun tietää.

no aamupala puuroo sit päiväl salille sit ruokana lihaa ja makaronei tai jotain muuta vastaavaa ja kasviksia PALJON!:) sit illalla saattaa yks tummaleipä mennä ilman rasvaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no aamupala puuroo sit päiväl salille sit ruokana lihaa ja makaronei tai jotain muuta vastaavaa ja kasviksia PALJON!:) sit illalla saattaa yks tummaleipä mennä ilman rasvaa

Aluksi voisit lisätä REILUSTI kaloreita, proteiinejä ja rasvaa myös...Jos tossa on sun päivän sapuskat,näyttää aivan liian vähältä.Olet ilmeisesti saanut aineenvaihdunnan " säästöliekille". Reilusti vaan energiaa koneeseen,vaikka kuulostaa tyhmältä,ainoa tapa päästä taas sitä rasvaa polttamaan.Itse pudotin tasasen tappavasti massakauden jälkeen 123kg-->96kg...Vuodessa,eikä lihastakaan mahdottomasti palanut dietillä.Painoa alas 500g/vko.Pitkä dietti niin ei todellakaan tarvitse nälkää nähdä.Kerran viikossa tuo Valtterin mainitsema mässypäivä,jolla taas buustaat aineenvaihduntaa.
edit : Laske perusaineenvaihdutasi,kun olet taas saanut " koneen käyntiin " siitä -500kcal / pvä.

Ravintokoostumus,esimerkkipäivä 2100kcal, voi syödä jo paljon.

Proteiineja
206.28 g
Hiilihydraatteja
147.86 g
Sokeria
27.44 g
Kuituja
25.56 g
Rasvoja
78.82 g
Ruokasuolaa
4.47 g
Energiaa
2152.32 kcal

Kaakaojauhe (Nesquick) 20g
Proteiinijauhe (whey leader natural) 100g
Näkkileipä (vaasan) 125g
Juusto Edam (kevyt 11%) 50g
Palvikinkku (ylikypsä) HK 240g
Kahvi 500g
Sinappi 10g
Seiti+perunamuusi(h.k) 300g
Makaroni, tumma, nauhamakaroni, suolaton keitinvesi 100g
Kananmuna, punnittu kuorineen 115g
Becel (35) 25g
Maapähkinä(euroshopper) 50g

Tarkennus -500kcal/päivä . Kokonaiskulutuksestasi.Siis treenit ja yms mukaan.
edit: Katselin vielä postejasi,olet vielä nuori ja sitä suuremmalla syyllä enemmän safkaa koneeseen.

Pinkeli71 vastaus että kreatiinin käytöstä mulle on ollut vaikutusta sellasta että jaksaa salilla hiukan paremmin ja puryvaatti kreatiinista rasva palaa paremmin pois kropasta, ei ne mitään ihme aineita ole mutta kyllä ne auttaa. Juukkille tuli jo pyssyn toimesta vinkkiä. Eli todellakin enemmän täytyy syödä laadukasta ruokaa ja etsiä se itselle paras määrä jotta elimistä ei menisi sille " ns säästöliekille " koska todellakin nuo energia ja kalori määrät on kaikilla aikas henkilökohtaisia, mun mielestä nuo yleis kaavat puree ihan hyvin mutta yksilöllisiä erojahan on.

Aivan loistava muutos! Ihana nähdä kun löytyy se kipinä ja tahto ja voima suorittaa diettiä läpi ! :)

Ajattelin hiukan päivittää missä mennään kun on viime visiitistä aikaa. Eli.. kuntoillut olen ja ahkerasti.
Yhteensä 15 viikkoa ja laihtunut olen 27kg, se on kyllä aikas reipas vauhti ja olenkin ajatellut että liian nopeasti taitaa mennä. No on sitä tietty ollut mistä lähteä.

Uskoisin että sulla on ollut kroppa aivan tukossa ja kauhee nestepöhö. Meinaan vaikka painonpudotus on ollut kova, niin ekoistakin kuvista päätellen ryhti ja kiinteytyminen on ollut tosi kovaa -> olet laihduttanut oikein ja suurin osa rasvasta. Kova tulos.

Sitten pessimismi -> ei syytä huoleen. Viimeiset 7vk sulla on pudonnut 7kg, ei vielä liikaa. Se 500gr on kai "ihanteellinen" mutta uskon että kun teet oikein ja nykymallilla, niin ei susta luikkua tule :)
Alkuun tosiaan oli mistä lähtee, mutta treenaat kovaa ja syöt proteiinia paljon niin kroppa ei syö kudoksia.

Itse laihdutin 30kg 18kk aikana kun tein sen väärin. Oot loistava esimerkki kaikille ketkä haluaa parantaa elämän ja terveyden laatua, ottamalla oikeasti itseään niskasta kiinni.

:whip:

Moi!

Itse olen pari senttiä Valtteria pidempi ja painoin suunnilleen 135 kg tai vähän yli alkukesästä nyt painoa 124 kg. Salilla käyn tekemässä 1-jakoisen ohjelman pari kertaa viikossa ja pari kertaa viikossa teen noin tunnin kestävän aerobisen harjoituksen, yleensä soutulaitteella, koska työpaikan salilta ei crosstraineria löydy ja juoksemaan en näillä painoilla uskaltaudu. Kuntopyörästä taas en tykkää, oikeaa pyörää voisin mielelläni ajaa ellei se olisi niin paska kuin on.

Vedän salilla seuraavanlaisen treenin:

-lämmittely: 10-15 min aerobista
-20 x askelkyykky
-20 x jälkaprässi
-20 x vatsat koneessa
-10-15 x selkä (mulla on selkälihakset pirun huonossa kunnossa eikä enempää toistoja mee riuhtomatta. pienikin selkätreeni/laihtuminen on kyllä auttanu selkäkipuihin)
-2x20 kyljet koneessa
-20 x ylätalja eteen vastaotteella
-20 x pystypunnerrus käsipainoilla
-20 x penkkipunnerrus
-20 x hauiskääntö
-20 x push down
-10 min väliaerobinen ja sama roskaa uudelleen
-lopuksi vielä 30-60 min aerobinen, jos virta vaan riittää (tosin välillä tota loppuaerobista tehdessä on tullut huimausta ja ihmeellistä kylmää oloa, vaikk hiki on virrannut ja kaiken järjen mukaan pitäis olla kuuma)

ai niin: röökilakkoonkin ryhdyin

Selittäkääs jätkät minulle kun en ymmärrä että miten paino voi pysyä samana yli 2kk ahkeran salilla käynnin jälkeen(koko kroppa läpi 2 tai 3 kertaa viikossa) mutta kehossa tuntuu ja näkyy muutos, myös tutut on sanonu että olen laihtunu mutta puntarissa se ei näy. En myöskään mässää juuri ollenkaan mitään karkkia tai vastaavaa.

Onko tässä käynyt sitten oikeesti se läskistä lihasta tapahtuma :):hyper:

painoa on 123kg pituutta n.173-175cm

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom