Alkupaino 145kg pituus 178cm --> Alas

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://profile.imageshack.us/user/valtteri74/
tuolta pitäis löytyy kuvia siis alkupaino 145 ja nyt 125..
en oikein hallitse englantia joten toivottavasti ne kuvat on siellä:)
bigdaddylle vastausta että 2 ensimmäisenä viikkona söin ihan salaattia, vihanneksia, hedelmiä ja vähän leipää jossa naudanpaisti viipaleita päällä ja pari kertaa kanaa myös pikkasen. Sitten kun aloin salilla treenaamaan niin pakosta aloin syömään enemmän proteiini pitoista eli rahkaa ja tonnikalaa kaikissa eri muodoissa.

Keep up the good work!

No kyllä täytyy miehelle hattua nostaa.
Niin ensimmäisen postin ku tulostenki puolesta.
Tsemppiä treeneihin!:)

Kiitoksia taas positiivisista palautteista, ne antaa muuten ihan reilusti taas lisää virtaa treenata;) Aloitin muuten sen kreatiinin syönnin tänään. Kaiketi sen vaikutukset sitten jo loppuviikolla hiukan ilmenee, no toivottavasti ei tulisi mitään sivuvaikutuksia. Kävin muuten hiukan tänään luontaistuote kaupassa kyselemässä ja utelemassa josko sieltä saisi jotain vinkkiä ja mainitsin millanen elämäntilanne mulla on ja kuinka paljon treenaan niin se myyjä suositteli jotain gabaa, eikös se nyt ole jotain kasvuhormoni ainetta tai jotain mutta en usko että mun projektiin sopii. Jäi kaupat tekemättä;)

Wau!!! Ero noiden kuvien välillä on valtava!! Anna mennä vaan ja järjen kanssa. Kun tarpeeks treenaa ja tulee tulosta, oli se sitten lihaskasvua tai yleensäkin hyvänolon tunteen kasvua, alkaa itsekin suhtautua kehoonsa ihan uudella tavalla. Alkaa tavallaan kunnioittaa sitä enemmän kuin ennen. Itselläni oli samantyylinen "tilanne" joskus muinoin, tosin vain täysin päinvastainen. Olin 193 cm pitkä (toki olen vieläkin) ja painoin vain noin 75 kiloa eli olin todellinen kynäniska. Eipä se ollut helppoa sekään olla jatkuvasti tuupittavana koulussa. Nyt painoa on noin 100-104 kiloa ja aikalailla kaikki on tullut lihaksena.

Ohhoh, miten hyvin tulosta tullut tuossa ajassa :)
Eipä serkku ole onnistunut läheskään samalla tavalla :D...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sitä piti vielä sanomani jsut kun joku mainitti tuloksiini saman kaltaisuutta. En oo käyny oikeestaan vaa'alla kun kerran :P
Todellakin sitä mieltä että ei mua kiinnosta että paljon painan kunhan vaan näyttää hyvältä, Itsellä ainakin eron olen jaloissa huomannut. Koko ikäni kärsiny ylipainosta ja jalat on sitä kannatellu, joten lihakset tuli pikkusen näkyviin hyvin lyhyessä ajassa. Ja todellakin vyötä saa kiristellä :D

Nyt olis sitten kohta 9. viikko takana, kuten mainitsin aloitin kreatiinin syönnin ja 5 tankkaus päivää takana ja ns. ylläpitokausi alkaa. Pari ekaa päivää oli jotenkin sellanen kummallinen olo kropassa mutta sen jälkeen on olo ollut pirteä ja tuntuu että salilla jaksaa tehdä pitempiä sarjoja, eikä mulla ainakaan ole mitään turvotusta ilmennyt ainakaan vielä. Tällä viikolla olen salilla käynyt 4 kertaa ja lenkillä kerran tulos - 2.5 kg. Eli yhteensä 22.5 kiloa 9 viikossa.
Mä en silti oikeen ymmärrä miten tuo paino voi tippua tuohon vauhtiin tai sitten mä olen löytänyt jonkun ihmeellisen tasapainon ravintoaineiden ja treenaamisen välillä. Siis välillä mä ihan oikeesti ihmettelen kun en mä mitenkään nälkäkuurilla ole aina vaan laskee.

Ihan älytön suoritus... todella iso kunnianosoitus täältä asenteestasi :)

Tuo putoaminen voi pysähtyäkin jossain vaiheessa pitemmäksikin aikaa, eli kannattaa nauttia nyt ... ehkä sulla on vaan syöminen, liikunta ja lepo täydellisessä harmoniassa :)

Todella innostavaa luettavaa! Hieno homma valtteri ja kovasti tsemppiä jatkoon, itsekin olen tiputtanut tässä painoa +10kg ja hyvältä tuntuu. Muutama lipsahdus on tullut mutta seuraavana päivänä aina entistä kovemmalla asenteella liikunnan pariin.

Tällä viikolla olen salilla käynyt 4 kertaa ja lenkillä kerran tulos - 2.5 kg. Eli yhteensä 22.5 kiloa 9 viikossa.
Mä en silti oikeen ymmärrä miten tuo paino voi tippua tuohon vauhtiin tai sitten mä olen löytänyt jonkun ihmeellisen tasapainon ravintoaineiden ja treenaamisen välillä. Siis välillä mä ihan oikeesti ihmettelen kun en mä mitenkään nälkäkuurilla ole aina vaan laskee.

Hieno tulos :thumbs:

Muista vaan näiden kaikkien hehkutusten ohessa, että jos on jostain mistä pudottaa niin äkkiä sen alas saa. Kyllä tuokin tahti hidastuu vielä ja mitä tiukemmaksi haluat, sen enemmän töitä vaatii jokainen pudotettu kilo.

Jatka vaan samaan malliin, niin eiköhän se siitä :kippis1:

Täytyy kyllä hattua nostaa. Yleensä ihmiset saa ensimmäisen viikon aikana ~2kg mutta sä olet vetänyt pyöristetysti 2kg / viikko jo 8 viikon ajan :) Ei voi muuta kun onnitella! Kelpais mullekkin:kuola:

Oli jumalauta ihan eri mies kuvissa! Tsemppiä vaan treeniin. Upeella asenteella olet alottanut dieetin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom