alkoholin vaikutukset tuloksiin ja kehitykseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lassi-s
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itellä ainaski juomisien jälkeinen on päivä täyttä krapulaa ja pari seuraavaa on veltto olo. Sellanen yliherkkä ja voimaton :P paha kuvailla. Voimissa fiiliksen huomaa selvästi (ei mitenkään positiivisesti :david: ).

laihajaakko sanoi:
pajauttaako kukaan?
mietin vaan että onko tämä alkoholia parempi vaihtoehto treenaamisen kannalta?

En ainakaan usko että kannattaa kalja vaihtaa mihinkään sen takia että puntti sujuu paremmin... Ainakaan ite en vaihtais

Lauantai on mulla aerobinen päivä.Illalla juon etva kolme pulloa keskaria ja muutaman sipsin ja jätskin.Sunnuntaiaamuna pikainen aamupala ja kymmeneltä salille.Jostain kumman syystä voimat ovat olleet aina tapissa.En ole vielä luopunut tavoistani sillä sunnuntai on ollut sellainen voimapäivä.

mappana sanoi:
Heh.
Itekin käyn salilla ihan vaan kun siitä on tullut tapa. Ei ole mitään hirveitä saavutustavoitteita. (aina tietysti jotain)

Nyt olen tuossa männä viikolla ryypännyt joka päivä tarkemmin laskettuna tulee 13 päivää ilman yhtään selvää päivää, niistä 13:sta 5 perskännit ja muut päivät ollut kuitenkin ihan hyvässä simassa.
Ennen putkea sain sotilaspenkki tyyliin 5 krt 90 aika kepeesti. ja 100:lla kakkosen.
Saas nähdä miten kulkee kun keskiviikkona ajattelin käydä testaan....

:( :( :(

Ei muuten kulkenu.
Et pitänee jättää voi :kippis1: putket väliin. En suosittele. :wall:

Anabolicus sanoi:
Lauantai on mulla aerobinen päivä.Illalla juon etva kolme pulloa keskaria ja muutaman sipsin ja jätskin.Sunnuntaiaamuna pikainen aamupala ja kymmeneltä salille.Jostain kumman syystä voimat ovat olleet aina tapissa.En ole vielä luopunut tavoistani sillä sunnuntai on ollut sellainen voimapäivä.

No tuo pari-kolme keskaria vaan IMO rentouttaa lihaksia ja tekee hyvää. Edellyttäen toki, että sitä ei tehdä jokailta vaan esimerkiksi kerta viikkoon. Tulee sitä itsekin viikonloppuna yleensä se pari olutta juotua vaikkei mitään ihmeellistä olisikaan. Olut maistuu hyvälle ja mulla se ainakin tekee mukavan rennon fiiliksen. Kännääminen sitten jo asia erikseen, kuten olen tainnnut tässäkin ketjussa jo mainita.

Omakohtainen testi oli tässä juuri. Helmikuu ilman tippaakaan ja kyllä se piru vie paransi pitkäkestoisesta aerobisesta (pyöräily) palautumista selvästi, eli palautumisen suhteen ei ollut enää samoja ongelmia kuin Joulu-/Tammikuussa. Nuo pari kuukautta otin lähes joka päivä sen yhden "lääkärin suositteleman" ravintola-annoksen (4cl väkevää ja alkoholipitoisuus väliltä 38-80%) ja tällaiselle kevytrakenteiselle pyöräilijälle tuo ainakin oli jo liikaa, eli lihakset eivät vaan olleet täydessä iskussa seuraavan päivän treeneihin. Typerän pieni alkoholimäärähän tuo itselläni oli, mutta säännöllisesti otettuna ei tunnu minun kohdallani toimivan.

total13 sanoi:
treenaamisen kannalta parempi, ja muutenkin turvallisempi vaihtoehto.

olen täysin samaa mieltä, ei krapulaa eikä nestehukkaa.
haitat verrattavissa tupakkiin.

en kyl harrasta kuitenkaan :(

Ryyppäämiset vaan minimiin,korkeintaan pari kertaa vuodessa.Itse en ole kyseiseen pystynyt sen jälkeen,kun täytin 12-v.
10-vuotiaana alkoi tupakointi.Vieläkin tulee kerran kuussa otettua kunnon känni,mutta on ollut vähenemässa kuitenkin tuo juominen.Viimeiset 7-vuotta olen saanut säädettyä röökin silleen,että poltan vaan dokatessa.
Ryyppääminen ja tupakointi olleet erittäin suuri jarruttava tekijä treenejen ja kehittymisen suhteen.Aina mitä vähemmän dokua ja röökausta,sitä paremmin jaksanut treenata ja paremmin kehittynyt.
Kaikki vaan viinanjuontia karsimaan isolla kädellä,jos haluaa saada treeneistä huomattavasti enemmän irti. :arvi:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eihän sitä juoda tarvitsisi, mutta mietityttää vaan että tulee aika tylsät viikonloput jossei treenauksen takia voi lähteä ystävien kanssa olusille kaupungille :( Itse en ainakaan tätä hommaa ihan niin tosissani ota että moisesta luopuisin

rocky6 sanoi:
Eihän sitä juoda tarvitsisi, mutta mietityttää vaan että tulee aika tylsät viikonloput jossei treenauksen takia voi lähteä ystävien kanssa olusille kaupungille :( Itse en ainakaan tätä hommaa ihan niin tosissani ota että moisesta luopuisin

Vähän sama asia mulla. IMO se menee jo liian totiseksi hommaksi jos ei viihtelle voi lähteä koska treenit kärsii (rajansa sillä ryyppäämiselläkin tietenkin). Mutta jokainen tehkööt tyylillään.

Ja kyllä tässä vielä vuosia on aikaa treenata mutta nuoruudesta tarvii ottaa kaikki irti. Kohta tässä ollaan jo vanhoja kehäraakkeja.

Joka kirottu kerta ku jotku mulukku "ystävät" on saanu houkuteltua juomaan ni o menny reenit päin härän takaosaa. Meikäläiselle ei riitä, et potee pari päivää darraa, sen jälkeen pidetään viikon-kahen luova treenitauko, koska kaikki menee kuitenki perseelleen. Tietenki ittestä kii, mutta perskännit ei sovellu tälle pojalle, jos haluaa säilyttää nousujohteisen kunnon päällä. Muutama olunen nyt ei hidasta koskaan... Päädyin tulokseen, että syön mielummin ku "juon". Uudenvuoden jälkeen sortunut vain kerran.

Kyllä tässä on tullu kiskottua pienet kumarat joka viikonloppu kerran tai kaks viimeset pari vuotta. Vois sanoo että alle viis selvää viikonloppua vuodessa. Silti ainakin omasta mielestä kehitys on ollut vähintäänkin normaalilla tasolla...

Muutaman kerran vuodessa kunnon kännit niin että taju lähtee.
Vaikuttaa positiivesti ainakin minulla kun resetoi keskusyksikön sillon tällön.

n00kie sanoi:
Vähän sama asia mulla. IMO se menee jo liian totiseksi hommaksi jos ei viihtelle voi lähteä koska treenit kärsii (rajansa sillä ryyppäämiselläkin tietenkin). Mutta jokainen tehkööt tyylillään.

Jokainen pohtikoon hyödyt ja haitat omalta kohdaltaan. 6 annosta alkoholia on vielä raja, minkä jälkeen seuraavana päivänä EHKÄ pystyy jonkun kevyen treenin vetämään läpi, jos saa nukuttua ja syötyä kunnolla, mutta reilumpi humala tarkoittaakin noin 3-4 päivän heikkoustilaa ja viikon matalalentoa. Suosin "vaihtoehtopäihteitä", joita pystyy käyttämään ilman haittoja fyysiselle suorituskyvylle. Harvemmin mitään päihteitä kuitenkaan tulee käytettyä koska ei ole aikaa/riittävää syytä sekoilla. Ganjaa nyt tietysti voi poltella vaikka viikon putkeen jos ei kauheita kiireitä ole. huom! Kavereiden kanssa voi olla selvinpäinkin (uskomatonta!)

laihajaakko sanoi:
pajauttaako kukaan?
mietin vaan että onko tämä alkoholia parempi vaihtoehto treenaamisen kannalta?
ehdottomasti parempi vaihtoehto!!! Eikä ainakaa tuu sitä kuuluisaa kaljamahaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom