Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
laihajaakko sanoi:pajauttaako kukaan?
mietin vaan että onko tämä alkoholia parempi vaihtoehto treenaamisen kannalta?
mappana sanoi:Heh.
Itekin käyn salilla ihan vaan kun siitä on tullut tapa. Ei ole mitään hirveitä saavutustavoitteita. (aina tietysti jotain)
Nyt olen tuossa männä viikolla ryypännyt joka päivä tarkemmin laskettuna tulee 13 päivää ilman yhtään selvää päivää, niistä 13:sta 5 perskännit ja muut päivät ollut kuitenkin ihan hyvässä simassa.
Ennen putkea sain sotilaspenkki tyyliin 5 krt 90 aika kepeesti. ja 100:lla kakkosen.
Saas nähdä miten kulkee kun keskiviikkona ajattelin käydä testaan....
Anabolicus sanoi:Lauantai on mulla aerobinen päivä.Illalla juon etva kolme pulloa keskaria ja muutaman sipsin ja jätskin.Sunnuntaiaamuna pikainen aamupala ja kymmeneltä salille.Jostain kumman syystä voimat ovat olleet aina tapissa.En ole vielä luopunut tavoistani sillä sunnuntai on ollut sellainen voimapäivä.
total13 sanoi:treenaamisen kannalta parempi, ja muutenkin turvallisempi vaihtoehto.
rocky6 sanoi:Eihän sitä juoda tarvitsisi, mutta mietityttää vaan että tulee aika tylsät viikonloput jossei treenauksen takia voi lähteä ystävien kanssa olusille kaupungille :( Itse en ainakaan tätä hommaa ihan niin tosissani ota että moisesta luopuisin
n00kie sanoi:Vähän sama asia mulla. IMO se menee jo liian totiseksi hommaksi jos ei viihtelle voi lähteä koska treenit kärsii (rajansa sillä ryyppäämiselläkin tietenkin). Mutta jokainen tehkööt tyylillään.
ehdottomasti parempi vaihtoehto!!! Eikä ainakaa tuu sitä kuuluisaa kaljamahaalaihajaakko sanoi:pajauttaako kukaan?
eka mikä tuli googlella:Proteos sanoi:Siis mitä tekee?
eno sanoi:eka mikä tuli googlella:
Pajauttaa, blaadata: Varastaa nälkäänsä. "Mikään varas Ripa ei ole, hän vain pajauttaa."
http://www.ylioppilaslehti.fi/2003/030425/juttu_kieli.html
Vaikuttaa luotettavalta, noi kun opettelee ulkoa ni pysyy nykymenossa mukana. ;)