Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli miten oli mutta kyllä mulla ryyppäys vaikuttaa enemmän painoon ku mitä toi arktikkeli uskottelee. Tietenkin vois juoda vähän vähemmän kerralla.
Kyl omasta kokemuksesta voin kertoo et kunnon kuositus vaikuttaa helvetis, just olin tossa tinaamassa puolenvuoden tauon jälkeen ja hyi helvetti.
Salilla voimat ihan hukassa, 3 päivän syömiset meni piloille kun oli niin hirvee darra monta päivää.
Apuliikkeissä pidemmissä sarjoissa vaan voimat loppu, noh eipä tarvii taas juua vähään aikaan :D
no tottakai se nyt on eri asia jos ryyppää vaan pari kertaa vuodessa. Ne jotka taas vetävät monta kertaa kuussa ovat totuttaneet kroppansa siihen, eikä alkoholilla ole noin suuria vaikutuksia. Veikkaan, että iso osa siitäkin, kun puhutaan että vanhemmiten tulee niin paljon pahempia krapuloita, johtuu vain siitä, että dokauskerrat vähenee radikaalisti mitä enemmän sitä ikää tulee.
Vaikutti dokaaminen painoon tai ei, niin treenaukseen se vaikuttaa ihan varmasti. Muutama kertaa vuodessa ei pitkässä juoksussa tunnu missään, mutta viikottainen temutus alkaa varmasti heikentää treeniä. Jos ei, niin a) ei osata treenata kunnolla b) ei osata ryypätä kunnolla.
Samalla tavalla insuliini keskeyttää rasvan palamisen. Alkoholi tosin estää myös proteiini- ja hiilihydraattioksidaatiota. Sen lisäksi erittäin suuret määrät vaikuttaa negatiivisesti anabolisten hormonien lisäksi myös proteiinisynteesiin.Nyt unohtuu yksi iso ongelma tässä tissuttelussa. Kun veressä on alkoholia alkaa kroppa polttamaan sitä normaalisti aina käynnissä olevan rasvan polttamisen kanssa. Eli kärjistettynä sinä aikana kun alkoa veressä, niin kroppa on tauolla normaalista rasvan poltosta.
Jos luit tekstin huolella ja sulla on jotain muita "puolia" tänne heittää, niin kaikin mokomin. Itse en ole vieläkään saanut luettua ja olisi ihan kiva olla edes vähän kriittinen sitten kun jaksan kahlata tekstin läpi