Alkaa jo toivo loppua...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bene
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bene sanoi:
Mutta miten tuo iltapala. Ei sitä tonnikala/rahka linjalla kauaa jaksa. Mitä muita ruokia ois missä on vähän hiilareita?
Olen itse syönyt helmikuun alkupuolelta asti tonnikalaa suunnillen joka ilta (taitaa olla yhteensä seitsemän iltaa, kun ei ole tonnikalaa syöty), eikä vieläkään töki vastaan. Se on hyvää ja halpaa. Ja asennetta vaan siihen touhuun. Ei niistä treeneistäkään mitään tule, jos vain toteat, että ei niitä isompia puntteja voi ottaa, kun kädet väsyy.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä asennetta löytyy ja on aina löytynyt. Veätkö paljaaltaan tonnikalan vai minkä kanssa? Itse just ketsupin kans veän ja hyväähän tää on...

Kyllä on semmonen olo että vatta halkeaa. Vissiin sitte vähän liikaa toi..

Mutta ihan hyvältä tää tuntuu. Pitää käydä ostaan lisää protskua ku toi loppu. Miten se on sitte, kannatteeko hiilareita ostaa, ja millon ne kannattee vetasta?

Bene sanoi:
Just kaivoin kaapista tonnikala purkin ja toisesta kaapista protskua. Saa nähä miltä tuntuu. Tulee 40g+40g protskua kerralla kehoon.

noh... tuskimpa se miltään tuntuu:)
Eivätkä kaikki proteiinit imeydy jos ottaa liian suuria annoksia kerralla... kai

edit: olimpas hieman hidas

Älä välitä. Itse olen 30, enkä näytä miltää. Varsinkaan naamasta. Maha on ainoa näyttävä kohta. Sekin "ihan pikkusen" vaikuttaa, miten treenataan. Haetanko maksimaalista voimankasvua vai kokoa + ulkonäköä (...siis lihakseen). Joillakin nuo kävelee nuorellakin iällä ihan käsi kädessä, joillakin ei ollenkaan. Vaikka voimat kasvaa, ei se näy, tai vaikka patti kasvaa, ei tuu suhteessa voimaa. Tee itsellesi selväksi, kumpaa ensisijaisesti haet. Vai kehitteletkö pohjia aikuista ikää varten vaan ihan yleisesti ottaen.

Sitten houkutus voi olla suuri, kun katselee noita isojen poikien kuvia, että "vittu", nyt mulle kaikki heti ja otetaan kuurit päälle, vaikkei oo tehty minkäänlaista pohjaakaan elimistölle. Ennenkuin aloittaa nuo "isompien voisilmien" käytöt, kannatais olla kyllä todellinen tuo kehityksen pysähtyminen. Ja siihen menee kyllä pikkuisen enemmän, kuin se vuosi.

Ruokapuolta kannattaa kyllä selvittää itselle, MIKSI mitäkin syödään.

No sorry, meni rautalanka osastoksi vanhalta (...ja kokemattomalta) mieheltä.

Bene sanoi:
Miten se on sitte, kannatteeko hiilareita ostaa, ja millon ne kannattee vetasta?

Ei tartte ostaa...Hiilareita saa ihan tarpeeks normaalista ruuasta.

ZaGaTo sanoi:
Ei tartte ostaa...Hiilareita saa ihan tarpeeks normaalista ruuasta.

Paitsi palautusjuomaan maltoa.

Mites olet levänny...? Lepo on jokaiselle ihmiselle elintärkeä. Muista nukkua riittävästi, koska levossa lihakset kasvaa. Yritä myös välttää ylimääräistä aerobista liikuntaa. Kannattaa vaihdella ohjelmaa n.3kk välein etteivät lihakset totu liikaa.
Ps. ilman kunnon ravintoa tuloksia on turha odotella.

Alberr-ahne sanoi:
Kannattaa vaihdella ohjelmaa n.3kk välein etteivät lihakset totu liikaa.

Tuskin tuota ohjelmaa noin useasti tarvitsee vaihtaa jos tulosta tulee.

Luultavasti vika on ravinnossa ja ehkä levon määrässäkin, mutta voisit heittää ohjelmasi tänne samantien.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sukulaku sanoi:
Tuskin tuota ohjelmaa noin useasti tarvitsee vaihtaa jos tulosta tulee.

Jossain vaiheessa tuloksien tuleminen lakkaa/hidastuu eikä sitä välttämättä huomaa välittömästi. Toimivan ohjelman voi ottaa uudestaan käyttöön taas muutaman kk:n päästä! Sitäpaitsi motivaatio ainakin itselläni kasvaa kun salitreeniin tulee jotain uutta! :kippis1:

Tuskimpa siitä ohjelman vaihdosta haittaakaan ole... Jos tykkää:)

Oivoi Bene. FAQ:n lukeminen tai perehtyminen lihasten anatomiaan ei tekisi ollenkaan pahaa. Milläköhän sä luulit ne lihakses rakentavan? Ilmalla?

No onneksi ihmiset jo täällä sanoneet sen taikasanan proteiini ja ilmeisesti henkilö on jotain ymmärtänytkin. Noista "mitenköhän tää 80g protskua potkii"- puheista taas saa vähän sellasen kuvan, että Bene menee heti ruokailun jälkeen peilin eteen ihailemaan lapastaa. Sitten kun hauis ei ole kasvanutkaan, syytetään proteiineja. Ihan turhaa sellasia syödä.

Eli: PITKÄJÄNTEISYYTTÄ. Ei se 8kk ole mikään pitkä aika, itse pari vuotta treenannut ja tuntuu vielä ihan noviisilta. Yleensä laitan "tyhmät kysymykseni" tonne aloittelijoiden puolelle. Kai sulla on hyvä ohjelma, ettei silläkin puolella ole käytössä mitään bradpitt- ohjelmaa? No onnea ja menestystä treeneihin ja toivottavasti saat täältä paljon vinkkejä, tuntuu että voisit tarvita niitä :P

Sukulaku sanoi:
Tuskimpa siitä ohjelman vaihdosta haittaakaan ole... Jos tykkää:)

Aivan, eikä sen toimivan ohjelman vaihtaminen ole välttämättä mikään oikotie onneen. Itse teen 4 ja 5-jakosilla ja vaihtelu tulee joka neljännen kierron pitkistä sarjoista 30 sek. palautuksilla ja ihan mukavasti kehittyy. Sitä vaihtelua voi hakee paljon muustakin kun ohjelman vaihtamisesta. Siis jos ohjelman vaihdolla nyt tarkotetaan vaikkapa 4-jakosen muuttamista 2-jokoseksi. Tosin kannattaa kyllä vaihdella niitä liikkeitä välillä ja järjestyksiä, mutta liika vaihtaminen aiheuttaa vaan sen, että ei itekään enää pysy kärryillä miten on sarjapainoissa ollut nousujohteisuutta.

Zone-sarja -42%
Bene sanoi:
Jalat vaan olen pois ottanut siitä.
Voi lollo!!!! :lol2:
Edit: Ja muuten peruskulutus saadaan 24 kertaa oma paino, ainakin Wrangen kuvaston mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom