- Ikä
- 41
Nyt on piakkoin auton osto edessä ja kyseinen Alfan malli vaikuttaa erittäin kiinnostavalta. Todella tyylikäs koppa omaan silmääni ja ajettavuutta ylistetään. Noita alkaa saamaan jo edullisesti ja harkinnassa on ollut lähinnä vuosimallit 2001-2003. Noissa vuosimalleissa tuli ilmeisesti joitakin parannuksia verrattuna alkupään malleihin, sillä sisusta on ainakin erillainen. Entäs muu tekniikka? Ainakin mitä olen kuullut Alfoista essonbaarijuttuja, niin yleensä susipaskoiksi nuo autot on haukuttu, mutta olisiko jollakin ihan omakohtaisia kokemuksia kyseisestä vehkeestä? Ovatko tosissaan niin huonoja kuin haukutaan? Olen kyllä lukenut, että ainakin ensimmäisissä vuosimalleissa oli joitakin pahoja tyyppivikoja, mutta miten uudempien laita?
Arvohan Alfalla laskee nopeasti, koska on italialainen värkki, mutta niinhän tekee esim. ranskalaisillakin merkeillä. Toki arvon säilymiseen vaikuttaa ainakin Alfan vanha maine vikaherkkänä autona, mutta esim. ranskalaisten autojen kohdalla olen huomannut, että ovat mainettaan parempia. Muina vaihtoehtoina olen pitänyt esim. Audi A4:sta Pösön 406:sta tai 407, mutta ainakin Audit ovat huomattavasti kalliimpia ja ihan karvalakkimalleja nuo perus 2.0 koneella olevat. Audin pitäisi kuitenkin olla 2001 tai uudempi, jolloin tuli uusi korimalli. Vanhemmat liian teinipelejä. Kertokaapa siis kokemuksianne Alfoista ja mallista 156.
Arvohan Alfalla laskee nopeasti, koska on italialainen värkki, mutta niinhän tekee esim. ranskalaisillakin merkeillä. Toki arvon säilymiseen vaikuttaa ainakin Alfan vanha maine vikaherkkänä autona, mutta esim. ranskalaisten autojen kohdalla olen huomannut, että ovat mainettaan parempia. Muina vaihtoehtoina olen pitänyt esim. Audi A4:sta Pösön 406:sta tai 407, mutta ainakin Audit ovat huomattavasti kalliimpia ja ihan karvalakkimalleja nuo perus 2.0 koneella olevat. Audin pitäisi kuitenkin olla 2001 tai uudempi, jolloin tuli uusi korimalli. Vanhemmat liian teinipelejä. Kertokaapa siis kokemuksianne Alfoista ja mallista 156.