Alexander "The Mauler" Gustafsson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksei molempia kovia vastuksia? Kyseiset heebot ovat kuitenkin päivänselvästi kaksi isointa uhkaa herran mestaruudelle. Kohtuu läpinäkyvää touhua.

onko se sanonu ettei halua otella gussea tai cormieria vastaan?kun katsoo jonesin voittamia nimiä,ni tuntuu ihan vitun naurettavalta syyttää miestä pakoilusta.

Kyllä ne kovimmat vastukset ovat vielä tulossa. Eli Gusse uudestaan ja sitten DC. Ei se sitä ole suoraan sanonut, mutta aika palikka saa olla jos ei miehen kertomuksista sitä pysty rivien välistä lukemaan. Kun jopa Danakin sen on sieltä osannut lukea.

aiheen vierestä:
Niinno....Belfortista ei Jones kommentoinut vissiin mitään (ei tainut ehtiä) ja Sonneniin suhtautui naureskellen. Ja edellämainitut herrat ei ansainnut ottelua ainakaan enempää, kuin tällä hetkellä Cormier tai Gusse.

Mies kokee että on nyt siinä asemassa että saa olla matchmaker.
Belfort matsista en muista, mutta Sonnenistahan jo jauhoi että ei ole hänen arvoisensa vastustaja.

Kyl Jones on ollu kunnioittava vastustajiaan kohtaan, Evans varmaan ainoita ketä se on dissannu mut ihan syystä. Niin ja Cormier mut mitähän kaikkea se Cormier on sit vastaavasti selittäny? Jones ois voinu alottaa hirveen paskanpuhumisen esim Gussesta mut ei sitä tehny, varmaan ainoita kuka puhuu oikeesti kunnioittavasti Teixeirasta ymsmys. Sonnen puheista en oo kuulukkaan mut ihan mahdollista ottaen huomioon et ne valmens TUFfissa ja voi olla et on käsketty puhumaan vähä paskaa toisistaan. Jonesilla nous kusi hattuun mut kellä ei? Kyllä sekin oli ihan yhtä nöyrä kun esim Gussekin ennen mestaruuttaan, mistä sitä tietää millanen Gussesta tulis jos voittais mestaruuden ja dominois samalla tavalla. Nuori kaveri joten vähän siimaa sen tuomitsemisen kanssa, työnsä eli ottelemisen se hoitaa kuitenkin paremmin kun kukaan muu.

Edelleen trashtalk on harvoin aitoa vaan täysin suunniteltu tapa myydä ottelua tai päästä esiin. UFCssa pääsee helpommin koviin otteluihin jos sä olet kiinnostava/viihdyttävä persoona. Jos taidot on samat kahdella ottelijalla mut toinen tunnettu paskanpuhuja ja toinen hiljanen hissukka niin ei tarvii kahta kertaa miettiä et kumpi saa sen matsin. Mä veikkaan et usein ne on jopa käsikirjotettuja, manageri pistää lapun mistä opetellaan ulkoa mitä sanotaan medialle. Älkää olko niin naiiviita, se on iso bisnes ja sen mukaan käyttäydytään.

Mua ei henkilökohtaisesti trashtalkki haittaa ollenkaan, hyvä vaan kun on olevinaan jotain pikku beeffiä vastustajan x ja y välillä.
Eikä mua kyllä kiinnosta sekään onko joku ottelija kusipää jos kehässä taidot puhuu puolestaan. Tosiaan, ainoa mikä vituttaa on se, jos pitää vinkua muiden matseista sen sijaan että keskittyisi ihan vaan siihen ketä vastaan itse joutuu seuraavana ottamaan.

Kesän jälkeen Gussea tittelimatsiin, jos se on Glover niin näen gussella paremmat mahdollisuudet kuin Jonesia vastaan.
Jonesia vastaan on ihan hyvät mahdollisuudet niinkuin viime matsissa, jos tälläkertaa vain ei imaise muutamaa kyynerpäätä, mitkä oli viime jones matsissa, ne jotka jonesille mielestäni matsia lopuksi käänsi.

Monesti myös tulkitaan trash talkiksi vaikka kyse olisi vaan ottelijoille ominaisesta itsevarmuudesta ja psyykkayksesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Trash talk ei itseä häiritse, kuhan ei ihan totaaliseksi wwe:ksi muutu. Myöskään aito toisten ottelijoiden haukkuminen ei haittaa minua paitsi silloin jos se tehdään rivien välistä samalla kun sanotaan "hei mä olen tosi kunnioittava ja en ikinä sano pahasti kellekkään ja kehun vain muita" ja vastustajien valitsemiseen tai jonkun titleshotin saannin pitkittämiseen (duckailu tietyn aikaa, että saadaan max etu scouttailessa, mestarin pitää ollavalmis ketä vastaan vain milloin tahansa kun annetaan full camp) pyrkiminen on minusta sellaista jota en haluaisi nähdä, antaa danan ja kääpiösilvan ja shelbyn hoitaa ne..

b44d61e2a89011e3838512aaa8e0901e_8.jpg

Diazin instagrammista, hehe :)

Instagram

Ei hitto mä haluun tollasen paidan :D Muistan et joku pakkikselta oli joskus tilannu tollasen, mitäköhän maksaa ku jenkeistä asti tilaa? Ei tota kyl kehtais ihmisten ilmoilla pitää mut voisha ton ostaa viralliseks UFC kisastudio paidaks :D

Itelläkin ollut kauan aikaa ostoslistalla ruksaamatta tuommonen dont be scared homie ja musta pride t-paita. :D mitään tapout paitoja ei kyllä viitti..

Radio Host: What kind of money is there in the sport? Is there a lot of money in it?

Gustafsson: No, I would’nt say that.

Host: There isn’t?

Gustafsson: No, I earn enough to get by and so that I can train full-time, but that’s it. I can’t buy a new Porsche.

Host: But if you had beat Jon Jones, how much more would you have earned? Can I ask you that?

Gustafsson: I don’t know the answer to that questions but it would have been considerably more. Then I could’ve bought a brand new Porsche.

Gustafsson: I Make Enough To Get By UFC News | MMA News - BJPENN.COM

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom