Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NHB sanoi:Luulen että puhut "liikkeestä" jossa Karelin otti ja puristi käden hermopisteitä. Vastustaja joutui menemään mattoon yksinkertaisesti kivun vuoski. Ja kuka sanoi ettei hermopisteet toimi...
Dies Irae sanoi:Minä, jos kuka tällä palstalla suhtautuu negatiivisesti "itäiseen naapuriimme", mutta itsekin painia harrastaneena voin sanoa täydestä sydämestäni: Karelin on yksi kaikkien aikojen suurimmista urheilijoista. Enkä tarkoita pelkkää kokoa...
Sun kritiikkis ei vaan ole kovin järkevää, tässä ote siitä sinun kritiikistä:Kyllä sen tietää millä ryssähormooneilla nuokin painit on voitettu. Lääkärithän ne voitot määrää.kekexx sanoi:Karelin on varmasti menestynyt hyvin, mutta toivottavasti myös kritiikki on sallittua.
neutraali sanoi:Sun kritiikkis ei vaan ole kovin järkevää, tässä ote siitä sinun kritiikistä:Kyllä sen tietää millä ryssähormooneilla nuokin painit on voitettu. Lääkärithän ne voitot määrää.
Mitä vittua sitä yrittää loata muiden saavutuksia jollain paskan jauhamisella.Karelin on natu kunnes toisin todistetaan näinhän se on joka lajissa.
Longsword sanoi:tosin Olympiakomitea (kuulemma) harkitsi yläpainorajaa painiin ettei Karelin pääsisi kisoihin. Onneksi ei mennyt läpi.
Armas sanoi:Hmmm...
Raskaassa on ollut yläpainoraja niin kauan kuin Kaelin on paininut. Ja silloin se oli 130 kiloa. Kun Karelin lopetti, yläpainoraja laskettiin 120 kiloon, joka on voimassa nykyäänkin. Rajaa ei käsittääkseni laskettu aiemmin siksi, että Karelinille olisi tuottanut liikaa vaikeuksia pudottaa 120 kiloisiin.
Kalsarijurri sanoi:Höpö höpö hermopisteet.. Nyt puhutaan sentään Karelinista eikä mistään Dragon Ball Zetasta.. .
Zimpanssi sanoi:Toinen urheilija, joka on aina minun silmissäni ollut eräs suurimmista ja hienoimmista on Mike Tyson. Puhdas -ei. Voittamaton -ei enää. Tyhmä ja hullu -kyllä.
Zimpanssi sanoi:Toinen urheilija, joka on aina minun silmissäni ollut eräs suurimmista ja hienoimmista on Mike Tyson. Puhdas -ei. Voittamaton -ei enää. Tyhmä ja hullu -kyllä. Mutta dc++:lta voi ladata Mike Tysonin highlightsin ja herrajumala että se on hieno katsottavaa. Lajissa, joka on niin kova ja selittelemätön oli Mike Tyson jotakin ihan hurjaa..
Force sanoi:Tyson oli silloin nuorena 80-luvun puolivälin jälkeen aivan helvetin kova. Se agressiivisuus oli kuin suoraan villieläimeltä pöllitty. Sarja 50-4-2 ja 44 tyrmäystä.