Alexander Karelin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Latailin tuon Karelinin vapaaottelun. Jaappanin poikaa vietiin... :)

Jaappanin poikaa kyllä vietiin jonkin verran, mutta aika luokaton matsihan se oli. Maeda on ottelijana syvältä ja Karelinkin näytti siltä kuin ei olisi tiennyt mitä tehdä. Harmi kun Karelinin ainoaan MMA-matsiin ei hänelle hankittu kunnollista vastustajaa.

Se oli vapaaottelu on sovittu matsi, näkyy selvästi, varsinkin siinä highlightilla kun karelinin tyylinäytös oikein se yks heitto ja se toinen tyyppi ponnahtaa maasta siihen mukaan.

Ylivoimainen äijä se oli ei voi muuta sanoa.Ne sen selätyksetkin oli hupaisaa katsottavaa kun se vaan suurinpiirtein asetteli sen äijän ensin sopivasti ja sitten selätti :hyper:

Kimple sanoi:
Niin, Karelinin käsivoimat olivat ilmeisesti aivan omaa luokkaansa. Hän otti kaksinkäsin vastustajan toisesta käsivarresta kiinni ja vain painoi satakolkytkiloisen vastustajansa mattoon. Se näytti jotenkin ihan uskomattomalta.

Tietääkös kukaan muuten Karelinin syntymäpainoa? Jostain olen kuullut tai lukenut, että hän olisi painanut useita kiloja enemmän mitä yleensä vauvat painaa. Mutta jos jollakin olisi ihan varmaa tietoa, niin olisi mielenkiintoista kuulla.

Tuskin se nyt ketään noin vaan mattoon ole painanut.. Tainnut vaarmaan olla kyse venäläisestä mattoonmenosta jota Karelin harrasti aika paljolti..

Kalsarijurri sanoi:
Tuskin se nyt ketään noin vaan mattoon ole painanut.. Tainnut vaarmaan olla kyse venäläisestä mattoonmenosta jota Karelin harrasti aika paljolti..

Minä oon nähnyt saman ja kyllä se vain paino sen äijän mattoon

kekexx sanoi:
Kyllä sen tietää millä ryssähormooneilla nuokin painit on voitettu. Lääkärithän ne voitot määrää.
Toivon että tää oli läppä.

Kalsarijurri sanoi:
En minä painista mitään tiedä, enkä varsinkaan venäläisestä mattoonmenosta. Anyway, olen nähnyt tv:stä kun Karelin painoi vastustajan käsivarresta mattoon. Olipa liike sitten mikä tahansa nimeltään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kekexx sanoi:
Kyllä sen tietää millä ryssähormooneilla nuokin painit on voitettu. Lääkärithän ne voitot määrää.

Nykyään toi douppaaminen on saanu sen aikaan että kaikki jotka ovat lajissaan ylivoimaisia niin heitä pidetään automaattisesti "käyttäjinä" varmaan joissakin tapauksissa pitää paikkansa mutta Karelin on niitä harvoja joita en kyllä menisi epäilemään.Muutenkin tosi symppis tyyppi kun joskus tuli telkkarista siitä dokkari...

harde20 sanoi:
Nykyään toi douppaaminen on saanu sen aikaan että kaikki jotka ovat lajissaan ylivoimaisia niin heitä pidetään automaattisesti "käyttäjinä" varmaan joissakin tapauksissa pitää paikkansa mutta Karelin on niitä harvoja joita en kyllä menisi epäilemään.Muutenkin tosi symppis tyyppi kun joskus tuli telkkarista siitä dokkari...
Niinpä doupannu tai ei niin doupit ei kenellekään mestaruutta tuo, kyllä ne on kovien treenien , lahjakkuuden ym yhteensattumaa, lajissa kuin lajissa.

neutraali sanoi:
Niinpä doupannu tai ei niin doupit ei kenellekään mestaruutta tuo, kyllä ne on kovien treenien , lahjakkuuden ym yhteensattumaa, lajissa kuin lajissa.

Sanoinko niin, luulin ihmisten täällä ymmärtävän että TIETENKIN on harjoiteltu paljon ja kovaa.Ei kukaan pelkän dopingin avulla huipulle nouse, tyhmäkin sen tietää, mutta monesti ne antaa sen pienen lisän mikä riittää voittamaan esim. natu-urheilijan

Kimple sanoi:
En minä painista mitään tiedä, enkä varsinkaan venäläisestä mattoonmenosta. Anyway, olen nähnyt tv:stä kun Karelin painoi vastustajan käsivarresta mattoon. Olipa liike sitten mikä tahansa nimeltään.

Luulen että puhut "liikkeestä" jossa Karelin otti ja puristi käden hermopisteitä. Vastustaja joutui menemään mattoon yksinkertaisesti kivun vuoski. Ja kuka sanoi ettei hermopisteet toimi...

harde20 sanoi:
Sanoinko niin, luulin ihmisten täällä ymmärtävän että TIETENKIN on harjoiteltu paljon ja kovaa.Ei kukaan pelkän dopingin avulla huipulle nouse, tyhmäkin sen tietää, mutta monesti ne antaa sen pienen lisän mikä riittää voittamaan esim. natu-urheilijan
Sekoilin jotain :david: .Toi mun viesti oli tarkoitettu tuoho kekexx:in hormoni "läppään".

Siinä dokumentissa aikanaan Karelin ja pojat grillaili vaatimattomasti jonkun kuppasen kerrostalon takapihalla joitain voitonjuhlia. Pakkasessa. Pallogrillillä.

Oli livenä aika iso kaveri, kun -96 Vaalimaan raja-asemalla näin. Tyyppi oli sen näköinen, että treenaamattomanakin varmasti painaisi 120 kg ja hartiat olisi ovea leveämmät.

Painissa on tärkeämpää nopeus ja tekniikka ei niinkään voima joten ei niitä matseja pelkillä kuureilla voiteta.

Mutta jos vastassa on maailman teknisin ja voimakkain painija, on sillä voimallakin merkitystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom