Alexander Karelin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.karelin.ru/eng/ sanoi:
About my trainings
I train myself 6 times a week. Usually on Mondays my mornings begin from running. I run in the pine forest in the suburb of Novosibirsk. My usual morning training goes on for an hour or an hour and ten minutes. The distance is a little more than 10 km. My evening trainings on Monday, Tuesday, Thursday and Friday constitute a work on a mat with sparring-partners. Wednesday is the day free, but we, wrestlers, have a very specific rest. We play wrestling basketball. It looks like American football, but we don’t use protective ammunition and throw a ball to a basket to get points. On Saturdays we play football (soccer). This is my usual regime. Trainings become more intensive during period of preparation to Russian, European and World championships and Olympic Games.

All in all, my wrestling trainings take 8-10 hours a week and more. However, everything depends on my condition and an opinion of my trainer Victor Kuznetzov who determines a plan of trainings and loads.

As I mentioned, running is a very important component of my exercises and trainings. Crosses help me to do my shape better. Special effect can be reached during series of trainings at the mountain sports bases. Good breathing is the component of a success for any athlete. Experienced wrestlers know that oxygen starvation can be a wrestler’s weak spot. This sense is very unpleasant.

I visit an athletic hall regularly. The base of my trainings is the method of Victor Kuznetzov. Such exercises as a press in horizontal position, exercises with dumb-bells for biceps and triceps are usual types of a physical load. It’s very important for Greco-Roman wrestling to choose a right weight of apparatus. Usually a load is chosen to allow sportsman to do 2 or 3 ‘approaches” with the maximal number of reiterations (12-15 times) each. And a weight of the final “approach” is more to be able to do 8-10 reiterations rightly.

I have no a diet because I never had extra-weight problems. In spite of it I have no the habit to overeat. I like tasty meal. I go to small restaurants and cafes to try national cooking of the country where I am. However, to me the Russian cooking is the most acceptable one. I prefer natural food. I change my regime of eating during Orthodox fasts. But it is not a reason for somebody’s anxiety. I have the wonderful book about feeding during fasts. This book contains about thousand of recipes of the tasty and healthy-giving dishes.

Except Greco-Roman wrestling I attended to skiing, basketball and heavy athletics. My trainer Victor Kuznetzov opened the world of wrestling for me. We have been working together for 19 years.

Ihan mielenkiintoista luettavaa löytyy tuolta Karelinin kotisivuilta... Ja toi viedeopätkä missä näki vähän treenausta oli ihan mielenkiintonen.

Tuossa tekstissä mainittu heavy athletics tarkoittaa muuten hyvin todennäköisesti painonnostoa. Se on venäjäksi (suomenkielisillä kirjaimilla koetan suunnilleen kirjoittaa, niinkuin se sanotaan) tshasholaja atletika, eli raskas/painava urheilu (tai sinne päin, sanojen merkitykset suoraan käännettynä).

Näyttäisi noissa kuvissa ja siinä reenivideossakin reenaavan alexi paljon kiertäjäkalvosimia...

Pecman sanoi:
Freudilainen lipsahdus vai mikä lienee, mutta minua ainakin nauratti. :)
Ei vittu... mietin ensin, että mikä siinä on vialla kun tulee tuollaista kommenttia, mutta olen ilmeisesti sokea määrätyille kirjoitusvirheille, vaikka yleensä luen kirjoittamani tekstin huolella läpi. Ihan hauska kuitenkin. :lol2:

mtk77 sanoi:
Minulla on Barcelonan 1992 Olympia paineja videolla. Ainakin kaksi Karelinin matsia on, Juha Ahokasta vastaan ja loppuottelu Thomas Johanssonia vastaan.

Eikös Ahokas ollut ainoa joka sai noissa kisoissa KARELINILTA YHDEN AINOAN
PISTEEN sitä karelin varmaan myös ihmetteli..

iivili sanoi:
Tuossa tekstissä mainittu heavy athletics tarkoittaa muuten hyvin todennäköisesti painonnostoa. Se on venäjäksi (suomenkielisillä kirjaimilla koetan suunnilleen kirjoittaa, niinkuin se sanotaan) tshasholaja atletika, eli raskas/painava urheilu (tai sinne päin, sanojen merkitykset suoraan käännettynä).

Heavy athletics kun käännetään sanatarkasti venäjäksi tarkoittaa se painonnostoa. Tässä on kuitenkin sellainen ongelma, että voimamies kilpailuista käytettiin aikaisemmin myös nimitystä strength athletics englannin kielessä. Voidaan kuitenkin olla melko varmoja, että tarkoitetaan painonnostoa, koska Kalevassa oli juttua Karelinista 1991, kun se osallistui niihin voimamies kisoihin, ja siinä sanottiin ettei hän ole harjoitellut lajeja. Luin tämän joku kuukausi takaperin mikrofilmiltä.

Jos jollain on kopio siitä Karelinin dokumentista tai siitä toisesta ohjelmasta missä kuvattin hänen harjoitteluaan, niin minua kiinnostaisi saada kopio.

Karelin ei ollut treenaillut enää entiseen malliin muutamaan vuoteen ennen Sydneyn kisoja. Karelin on sanonut, että elleivät hänen fyysiset kykynsä riitä, hänen maineensa korvaa loput. Ei ilmeisesti ollut edes tarkoitus osallistua noihin kisoihin, mutta menipä koittamaan miten käy, pääsi Olympiafinaaliin ja hävisi 0-1.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mtk77 sanoi:
Minulla on Barcelonan 1992 Olympia paineja videolla. Ainakin kaksi Karelinin matsia on, Juha Ahokasta vastaan ja loppuottelu Thomas Johanssonia vastaan.

Tuota tuota jos satut DC++ omistamaan, niin voisiko olla mahdollista, että voisit ne minulle jakaa...jookokilttipliis???!?!?!?! *haleja* :D

Force sanoi:
Karelin ei ollut treenaillut enää entiseen malliin muutamaan vuoteen ennen Sydneyn kisoja. Karelin on sanonut, että elleivät hänen fyysiset kykynsä riitä, hänen maineensa korvaa loput. Ei ilmeisesti ollut edes tarkoitus osallistua noihin kisoihin, mutta menipä koittamaan miten käy, pääsi Olympiafinaaliin ja hävisi 0-1.

Minusta jotenkin sääli loppu oli niin mahtavalle valtakaudelle kun ukko meni ja hävisi housuissaan jo Karelinia silmiin tuijottaessaan tutisseelle löysässä kunnossa olleelle jenkille, joka näytti itsekin pöllämystyneen yllättyneeltä kun voitto tuli.

Olisi nyt hävinnyt edes vertaiselleen, vaikkakin lähdössäkin oli kyllä jotain tyyliä hänen kommentoidessaan asiaa tyyliin "kun häviän on aika lopettaa", eikä selitellyt tai mussutellut sen enempiä. Tinkimätön meininki.

On kyllä minun idolini kyseinen herra. Aivan saatanallisen kokoinen, taitava ja pelottavampi kuin kukaan. Koskaan.
Tämä kuva on meijän salinkin seinällä, ja on musta yks paras urheilukuva mitä oon ikinä nähny. Siitä loistaa läpi, juuri se mistä hänessä pidänkin. Jos joku tietää mistä ton vois saada julisteena, niin pliis kertokaa.
karelin.gif

Niin, Karelinin käsivoimat olivat ilmeisesti aivan omaa luokkaansa. Hän otti kaksinkäsin vastustajan toisesta käsivarresta kiinni ja vain painoi satakolkytkiloisen vastustajansa mattoon. Se näytti jotenkin ihan uskomattomalta.

Tietääkös kukaan muuten Karelinin syntymäpainoa? Jostain olen kuullut tai lukenut, että hän olisi painanut useita kiloja enemmän mitä yleensä vauvat painaa. Mutta jos jollakin olisi ihan varmaa tietoa, niin olisi mielenkiintoista kuulla.

Mike sanoi:
Hävisikös tuo kaveri ikinä kellekään? Jotenkin muistan että taisi häviöön loppujen lopuksi uransa lopettaa?

Vuonna 1988 soulin olympialaiset siitä alkoi 19-vuotiaan nuorukaisen voittamaton tie vuoteen 2000. vuonna 1996 atlantassa hän voitti kaikki nollille....

Hänelle olisi auennut vaikka minkälaiset ovet Jenkkeihin pellepaini touhuihin...
Mutta Karelinia ei raha kiinnosta...
Hän lukee novelleja ja seuraa balettia vapaa ajalla... mutta matolla mies
saa vastustajansa hypnoottiseen pelon sekaiseen tilaan ..
Karelin taisi olla ainut kaveri joka osasi tietyn noston/heiton omassa sarjassaan
yleensä yleisö hiljentyi kun kaveri pääsi vauhtiin... Nalle Ahokas taisi
joskus sanoa että jos ei olisi lähtenyt mukaan vyörytykseen olisi menneet kylkiluut murskaksi...

MUTTA politiikka vie voimat.... kysykää vaikka Tony Halmeelta tai Cro-Copilta.. :lol2:

Kimple sanoi:
Niin, Karelinin käsivoimat olivat ilmeisesti aivan omaa luokkaansa. Hän otti kaksinkäsin vastustajan toisesta käsivarresta kiinni ja vain painoi satakolkytkiloisen vastustajansa mattoon. Se näytti jotenkin ihan uskomattomalta.

Tietääkös kukaan muuten Karelinin syntymäpainoa? Jostain olen kuullut tai lukenut, että hän olisi painanut useita kiloja enemmän mitä yleensä vauvat painaa. Mutta jos jollakin olisi ihan varmaa tietoa, niin olisi mielenkiintoista kuulla.

7kiloa niin minä olen kuullut ja sama tieto on tullut vastaan jossain tietovisassa ....

On se kyl aika äijjä. Uskomaton. :rock:

Matsku sanoi:
Karelin taisi olla ainut kaveri joka osasi tietyn noston/heiton omassa sarjassaan

MUTTA politiikka vie voimat.... kysykää vaikka Tony Halmeelta tai Cro-Copilta.. :lol2:
Karelinin kuuluisa junttaheitto

Suositut

Back
Ylös Bottom