Alexander Karelin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olkapää sanoi:
karelin.gif
Toi on kyllä aivan skitson näköinen äijjä.Todella mainio kuva. :rock:

Matsku sanoi:
7kiloa niin minä olen kuullut ja sama tieto on tullut vastaan jossain tietovisassa ....

:offtopic:

Erään saitin mukaan maailman painavin eloon jäänyt vauva olisi painanut 13kg, siinä on jo aika mötikkä. Onko Karelinilla muuten diabetes? Jostain olen lukenut että painavilla vauvoilla monasti on sokeritauti.

Muistan kun katoin pienempänä kyseisen herran matseja teki muhun ainakin vaikutuksen.Eräs matsi on jäänyt mieleen erityisesti jossa toinen kaveri yrittää selättää siperian karhua kun on polvillaan matossa kaveri vääntää nuppi punaisena ja karelin vain hymyilee ja vilkuttaa toisella kädellä katsomolle.

Oli kyllä aikoinaan täysin voittamaton. Kuuluu omiin suosikki urheilijoihin ehdottomasti, niin yliverainen oli. Sääli vaan että meni häviämään sillätavalla, mutta se ei vähennä yhtään hänen suoritusten arvoa. Ja tuo kuva olis kyllä kiva saada isompana seinälle.

Matsku sanoi:
Karelinista pitäis saada highlight video...
Onkohan Vitor Belly tai Fryeguy tehnyt hänestä highlight videota?
kickyourheadoff on ainakin tehnyt. Latailen sitä justiin
:D

Matsku sanoi:
7kiloa niin minä olen kuullut ja sama tieto on tullut vastaan jossain tietovisassa ....

Tuo tieto ei pidä paikkaansa, tässä lainaus Karelinin sivuilta missä ihmiset saavat kysyä häneltä kysymyksiä ja Karelin vastaa:

Kysymys :"I heard that your birthweight was 7.5 kilo, is that correct or just ..."

Karelin vastaa: No, it's incorrect, realy 4,5 kg.

lähde:http://www.karelin.ru/eng/?id=31

Dc++ löysin ainakin highlight videon, ja yhden ottelun. Latauksessa....

Karelin on kyllä helvetin kova jätkä. Kuulemma olympialaisissa (vai liekö MM-kisoissa) vastustaja oli saanut Karelinia vastaan yhen pisteen ja juhlinu, niinku ois just voittanu olympiakultaa.

Karelinista oli aikanaan Hesarin kk liitteessä pitkä juttu. Siihen oli piirretty luonnollisessa koossa oleva Karelinin kämmen joka juuri ja juuri mahtui yhdelle sivulle. Jutun mukaan Karelinilla oli myös treenin päätteeksi tapana liukua hikisellä selällä pitkin painimattoja :D

Karelin on yksi niistä urheilun supersankareista joita nuorempana tuli ihmeteltyä. Varsinkin ajatusleikki Karelin VS. Tyson oli kiehtova.

Liitteet

• karelin.webp
    karelin.webp
    22,5 KB · Katsottu: 4 032

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
:offtopic:

Erään saitin mukaan maailman painavin eloon jäänyt vauva olisi painanut 13kg, siinä on jo aika mötikkä. Onko Karelinilla muuten diabetes? Jostain olen lukenut että painavilla vauvoilla monasti on sokeritauti.

Painavien vauvojen äideillä on yleensä jotain häikkää sokereissa esim. (raskausajan) diabetes eli jos vauvan äiti syö ravintoa joka nostaa sokeriarvoja niin vauvan haima alkaa tuottaa suuren määrän insuliinia joka kasvattaa vauvan kokoa.

Ainakin asennetta on treenatessa: irvistys

Perkele se oli hieno se dokumentti mikä tuli vuosia sitten Karelinista. Muistaakseni ykköseltä tai kakkoselta. Olin täysin äimänä, kun paljastui, että jätkä on erittäin sivistynyt, rakastaa lukemista, oopperaa ja balettia. Oli muistaakseni toiminut jonkun sortin poliittisessakin tehtävässä kotikonnuillaan. Se jätkä on oikeesti tosi breini. Siinä oli yks helvetin hauska kohtaus, jossa se veti perseet vodkasnapseista. Vaikutti todella hyväsydämiseltä ihmiseltä. Tulisipa se uusintana...

Mitenköhän tuo Siperian karhun ruokavalio....?
Jonkun verranhan hänelläkin on massaa...
Ja varmaan alle 120kiloiset kääpiöt lähtevät kuin kissanpennut lentoon
jos päästettäisiin Karelinin kanssa samalle matolle...
Entä alle 100kiloiset....?

Voi vain kuvitella mitkä voimat tuossa ryssässä piilee...

Juu ois kyllä mukava nähdä tuosta miehestä oikean tyylinen dokumentti...
HEI EIKÖ karelinilla ollut jonkin lainen vapaaottelu matsi...

Matsku sanoi:
Juu ois kyllä mukava nähdä tuosta miehestä oikean tyylinen dokumentti...
HEI EIKÖ karelinilla ollut jonkin lainen vapaaottelu matsi...

En tiedä siitä kovin paljoa, mutta eräs Japanilainen on sen kanssa otellut Venäjällä, silloin kun Karelin oli kovassa kunnossa. Karelin oli voittanut.

Manala sanoi:
Tuota tuota jos satut DC++ omistamaan, niin voisiko olla mahdollista, että voisit ne minulle jakaa...jookokilttipliis???!?!?!?! *haleja* :D

Ei minulla ole mitään mahdollisuutta saada sitä tietokoneelle. Jos videokopion haluat, niin kasetin+kuoren+postikulujen hinnalla sen saa.

ringside sanoi:
Oli muistaakseni toiminut jonkun sortin poliittisessakin tehtävässä kotikonnuillaan.

Kyllä, käsittääkseni Venäjän Duumassa... Että kunnostautunut silläkin osa-alueella.

Karelin muistaakseni hajoitti jalan nuorena poikana. Jalka poikki, ei voinut painia= vitutti. No äijä oli ottanut aina aamuisin veneen ja soutanut sillä päivät vitutustaan pois, lopettanut vasta kun kämmenet olivat olleet yksi iso verinen rakko. Näin oli kehittänyt voimia loukkaantumisen ajan. Muistaakseni, en ole varma.

Suositut

Back
Ylös Bottom