Alaselässä pistävää kipua!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArttuK
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Joo eli tälläistä teiltä kyselisin että mikä vois selässä olla kun tuntuu pistävää kipua kun venyttää ja muuten vaan liikuttaa sitä? Sellainen normaali kumartuminen tuottaa myös kipua. Tätä on nyt melkein viikon kestäny. Kipu alko sen jälkeen kun olin saanu mave sarjan loppuun (melko tiukka sarja). Sarjan aikana ei tuntunut mitään mut sit sen jälkeen pistävää kipua. Pitäiskö mennä lääkäriin vai meneekö ihan itestään ohi?

Onko kipu keski-alaselässä vai selkärangan toisella puoliskolla? Itselläni jumiutui Si-nivel oikealla puolella alaselkää ja kiropraktikko hoiti kuntoon. Olin venytellyt liian vähän ja ahkera työnteko+salitreenit jumittivat selän.

Venyttele selkää/takareisiä päivittäin niin varmasti helpottaa.

Jonkun sortin spasmi kyseessä. Kannattaa ottaa rauhallisesti salilla. Normaalisti nuo lähtevät alle viikossa. Jos uusiutuu tai jatkuu, mars lääkäriin.

se siinä onkin kun ei tarkalleen osaa paikallistaa kipua. toi kuulostaisi parhaalta toi keski-alaselkä. venytelly oon kyllä paljon ton jälkeen. se auttaa hetkellisesti mutta kipu kuitenkin palaa.

Onko säteilykipuja? Siis säteileekö kipu myös raajoihin? Jos näin, niin jossakin välilevyssä saattaa olla ongelma.

Selkä kivut ovat kyllä v-mäisiä ja v-mäisen yleisiä. Oma kokemus neuvoo treenaamaan fiksusti (hyvällä tekniikalla ja ei liian suurilla painoilla), venyttelemään ja tekemään paljon vatsoja (erityisesti syviä pitäisi vahvistaa).

Varmuuden vuoksi pidät tietenkin lepoa pari viikkoa, sehän se olisi hoito vaikka välilevyyn olisi jotain tullutkin.

Itsellä tuntuu kanssa alaselkä olevan enemmän tai vähemmän jumissa. Ei oikeastaan kipua, ennemminkin jäykkä. Pitänee varmaakin venytellä enemmän.

tuli tässä mieleen että onko jollekin tullut alaselkä muusta kuin treenistä kipeäksi? Mulle tuli joskus aikoinaan munuaiset liiasta kaljan juonnista, voiko myös liiasta proteiinin saannista tulla munuaiset kipiäks? Entä kreatiini?

Mulla kans samaa ongelmaa etenkin sillon jos tekee mavee vähän ajan tauon jälkee suht isoilla painoilla, nii mullakin tulee selkä kipeeks, mul tosin kestää 2-4 päivää sellasta kipuu siel selässä ja sitten menee ohi. et jos viel kestää vähän aikaa nii lääkäriin mä menisin

Joo eli tälläistä teiltä kyselisin että mikä vois selässä olla kun tuntuu pistävää kipua kun venyttää ja muuten vaan liikuttaa sitä? Sellainen normaali kumartuminen tuottaa myös kipua. Tätä on nyt melkein viikon kestäny. Kipu alko sen jälkeen kun olin saanu mave sarjan loppuun (melko tiukka sarja). Sarjan aikana ei tuntunut mitään mut sit sen jälkeen pistävää kipua. Pitäiskö mennä lääkäriin vai meneekö ihan itestään ohi?

Teetkö mavee sillai et, joka toiston jälkeen kuoletat painon ja päästät paineet ulos?
Mulla ainakin helpotti kun en päästä paineita ulos vaikka kuoletankin painon. (Hulkilta tääkin neuvo?)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
tähän semmonen että mullakin on välillä tuntunu kevyttä kipua alaselässä mutta eilen tein prässiä pyöreällä selällä ja sen jälkeen kun istuin niin jotain tapahtui alaselkä aika kipeä hyvä että aamulla pääsi ylös sängystä:(

Noi alaselän (jumi) vaivat johtuu monesti siitä, että pakaralihakset on jumissa. Kipu sitten säteilee vain alaselkään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom