Aktiivikuntoilijan ruokalista!

Aamupala KLO 7: Muromysli proteiinimaidolla
Omega 3G KAPSELI 2 KPL
CLA KAPSELI 3 KPL
DAILY VITAMIN KAPSELI 1 KPL
CROMI KAPSELI 1 KPL
ANOMIHAPPO KAPSELI 4 KPL

VÄLIPALA KLO 10: Maitorahka rasva %0,3 anaksella.

PÄIVÄLLINEN KLO 12-14.KANAA JOKO RINTAA TAI SUIKALE(MIELUMMIN MAUSTAMATON)& TUMMA LEIPÄ.
TAI LIHAA ESIM.PIHVI tai KALAA.
SALAATTI(PAPRIKA,KURKKU,JÄÄVUORISALAATTI,PUNASIPULI(TOMAATTI).
Omega 3G KAPSELI 2 KPL
CLA KAPSELI 3 KPL
ANOMIHAPPO KAPSELI 4 KPL

VÄLIPALA\ILLALLINEN KLO 16-17 Maitorahka rasva %0,3 anaksella & TUMMA LEIPÄ.
Omega 3G KAPSELI 2 KPL
CLA KAPSELI 3 KPL
ANOMIHAPPO KAPSELI 4 KPL

KLO 18 JÄLKEEN OMENA,BANAANI TAI SALAATTI JA VETTÄ.

Tähän kuuluu myös treeni 1,5-2 tuntia per päivä 6 krt viikko joiden aikana
juon proteiinia,kreatiinia 100%,monster pumppia & palautus juomaa.

Treeni on punttisali(p90x) lenkkeily.

Ekan kk aikana hävisi 7 kg .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
180 cm ja 95 kg nyt 88-90kg .Ennen tätä olen puntteja nostellut jo 7 vuotta ilman ruokavalion vaihtoa eli, toi lista on tarkoitettu 3kk varten nyt olen käyttänyt tätä listaa 1,5 kk.Painon ei tarvi laskea kuhan saa ylimääräisen pois kehon ympäriltä:)

Mun huomion kans kiinnitti se, että tossa on hyvin vähän ruokaa ja paljon kapseleita. Eikö tossa tuu väkisinki nälkä illalla, jos kuuden jälkeen syö vain omenan? Ite en varmaan sais edes unta ilman iltapalarahkaa tai jotain vastaavaa :D

Se on vaikeeta aluksi mutta siihen tottuu.Jos on liijan nälkä niin menee aikaisemmin nukkumaan että saa aamupalan:)
Joo, unohtu vielä että juon hitaasti imeytyvän proteiinin ennen nukkumaan menoa mikä auttaa siihen nälän tunteeseen.
Ajan myötä vatsalaukku pienenee ja ruokaa ei mahdu paljon kerrallaan.

joopa joo, varmasti koostuu jonkun ruokailut leivästä, parista rahkasta ja vedestä...ja vielä sanoo olevansa 90kiloinen..

No sama se mulle mitä te uskotte.Jos ihminen on koko elämänsä urheillut niin jäähän kehoon lihaksia mitkä painaa.En puhu pelkästä leivästä tai rahkasta.Onhan siellä lihaa ja kalaakin ja en mä nälässä ole ja jaksan treenata ilman ongelmia.Painoin 2 vuotta sitten 105 kiloa ja sain 20 pudotettua 5 kk:ssa.

Kyl tohon kannattais lisätä vielä protskua illalle. Vaikka pari sataa grammaa rahkaa/raejuustoa noin tunti ennen nukkumaanmenoa. Jos olet aktiivikuntoilija niinkun threadin otsikko kertoo, tarvitsee elimistösi pitkän yön ajaksi rakennusaineita palautuakseen päivän rehkimisestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom