2 nappia päivässä, on alkanu jo vähän naama ja silmät kuivumaan. Mitä toi vesi auttaa?
Voi lieventää sivareita. Näin ainakin itsellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 nappia päivässä, on alkanu jo vähän naama ja silmät kuivumaan. Mitä toi vesi auttaa?
Käytin itsekin tuota samaa puhdistusvaahtoa alussa, mutta huomasin pelkästään senkin kuivattavan jo valmiiksi kuivaa ihoa. Huuhtelin kasvoni aamuin illoin pelkällä vedellä joko suihkun ohessa tai ilman. Pesun jälkeen olen aina rasvannut Humektan perusvoiteella.Millä tuotteilla te olette pesseet ihoanne roaccutanin aikana? Itse olen käyttänyt sebamedin puhdistusvaahtoa ja kasvovettä, mutta se kasvovesi on varsinkin alkanut kirvelemään helvetisti.... Ja pesittekö kasvot kuurin aikana kahdesti päivässä?
Miedompaa dödöä, esim erisan.Onko kenelläkään muulla ilmentynyt roaccutanin aikana kainaloiden ihon ärsyyntymistä? Eipä tämäkään välttämättä lääkkeestä johdu...
Onko muilla aknelääkityksen aikana kainalot alkaneet hikoilla aivan luonnottomasti?
Mites hoidatte kuivaa ihoa, kun kaikki kosteuttavathan tekevät hallaa aknelle? Iho on tällä hetkellä poskissa kuin hiomapaperia.
Humektan toimii ainakin itsellä, ei aiheuta lisää finnejä mutta kosteuttaa IMO silti riittävästi. Talvisin kannattaa varautua siihen että sitä saa lisäillä päivän mittaan. Itse akneen käytän basironia, ja eipä ole enää naamassa yhtään finniä.Mites hoidatte kuivaa ihoa, kun kaikki kosteuttavathan tekevät hallaa aknelle? Iho on tällä hetkellä poskissa kuin hiomapaperia.
voiko ton kuurin aikana vetää sinkki tablettei? aamulla tai heräämisen jälkeen otan 2iso-tretinoin kapselii ja illalla sinkit.kumminkin kuullu et sinkki tosi tärkeetä.