Onko kellään ollut oikeesti apua tosta Dalacin- liuoksesta? Itse jo reilu kuukauden käyttänyt ja tuntuu, ettei mitään hyötyä. Lähinnä vain rasittaa ihoa kun joutuu turhaan sitä tökkimään.
Itellä alkaa jo toivo menemään tän aknen suhteen ja kaikki keinot alkaa olla kokeiltu. On ollut kaksi kertaa roaccutan ja muutamia antibiootti-kuureja. Viimeisin roaccutan kuuri keskeytettiin 3 viikkoa sitten kun tilanne vain paheni päivä päivältä. Ensimmäinen kuuri taasen toimi mainiosti, ihmeellistä. Akneni on lievä mutta sitkeä. Nyt olen jälleen tetralysal- kuurilla mutta tuntuu että siitäkään ei ole ollut mitään hyötyä ensimmäisen kuurin jälkeen. Eniten turhauttaa se, että välillä on iho ollut kuukausien ajan miltei virheetön, sitten tuon toisen roaccutanin jälkeen tilanne meni todella surkeaksi ja masennuinkin pahasti.
Kuinka jengi täällä hoitaa ihoaan ja miten on saanut parhaat tulokset, jos nyt ei puhuta suun kautta otettavista lääkkeistä vaan ihan voiteista, pesuaineista, paikallistuotteista yms. ? Minkälainen on ihotyyppisi? Itse käytin aiemmin jos jonkinnäköistä pesuainetta ja kosteusvoidetta, iho oli ihan siedettävässä kunnossa silloin. Oma ihoni on todella, TODELLA rasvainen. Sitten ihotautilääkäri kehotti minua pesemään kasvoni vain kevyesti nestesaippualla ja vedellä ja lopettamaan kosteusvoiteiden käytön, niitä ei kuulemma rasvaiselle iholle kannata käyttää vaikka ihonhoito- mainokset kaikkea muuta sanovatkin. Tuolloin ihoni olikin todella hyvä, käytin tosin myös hellävaraista yyber kallista kosteusvoidetta, mitä nätti kosmetologi tyttö minulle möi. Tällä hetkellä kun pesen ihon saippualla ja vedellä ja käytän dalacinia- on ihoni surkeimmassa kunnossa pitkään aikaan. Ei voi ymmärtää.