Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puolittainen offtopic: Millä kokemuksella raipat jakelet neuvojasi kun ikää sinulla näyttää olevan vasta 17? Et ole varmaankaan kaikkia aknen vastaisia tuotteita ehtinyt kokeilemaan ja sinulla on tuskin ammattisi myötäkään tietämystä niistä, oletko vain muuten kiinnostunut asiasta? Esim sanoit aika suoraan, että Brevoxyl ei vaikuta luomiin mitenkään, sehän on kuitenkin yksi näistä kankaita vaalentavista voiteista, joten voisin näin perusjärjellä päätellä, että se saattaa myös vaikuttaa luomen pigmenttiin jollain tapaa. Kerro, jos sinulla on jotain oikeaa tietoa tuon vastauksesi takana, sillä minua kiinnostaa se
Juuri tuossa edellisellä sivulla oli alkoholin käytöstä puhetta. Itse en aio ainakaan hirveästi muuttaa juomistani.Miten muuten alkoholin käyttö ton kuurin aikana muilla? Se lääkäri sano että ei se oo niin justiisa, kyllä muutaman kaljan voi hyvi ottaa välil ja silleen. Meinasin että jos satun jostai syyst nyt alkoholii nauttii nii sixpäckkii(kaljaa) enempää en ainakaa vedä.
Brevoxylin vaikuttava aine on bentsoyyliperoksidi, sama kuin Basironissa. Ensin mainitussa sitä on 10% vähemmän. Basironista on jonkin verran omakohtaista kokemusta kahden vuoden takaa eikä tuolloin vaikuttanut millään tavalla luomeen joka sattui olemaan käyttöalueella. Myöhemmin kysyin lääkäriltäni tiettyjen tuotteiden vaikutuksesta luomiin eikä hän [työkokemusta varmasti enemmän kuin meikäläisellä ikää] maininnut kummallakaan edellä mainituista olevan vaikutusta.Esim sanoit aika suoraan, että Brevoxyl ei vaikuta luomiin mitenkään, sehän on kuitenkin yksi näistä kankaita vaalentavista voiteista, joten voisin näin perusjärjellä päätellä, että se saattaa myös vaikuttaa luomen pigmenttiin jollain tapaa. Kerro, jos sinulla on jotain oikeaa tietoa tuon vastauksesi takana, sillä minua kiinnostaa se
Brevoxylin vaikuttava aine on bentsoyyliperoksidi, sama kuin Basironissa. jne...
Aloin tossa vajaa viikko sitten vetää roaccutania, nyt on niinku 2% kuurista vedetty ja tuntuu jo et huulet rohtuu:curs:. Iho ei kyl yhtään kuivempi, mutta ehtii sekin vielä.. Aloin kyl vähä huonos vaihees ku on flunssa muuteki pääl nii voi siitäki johtua. Aattelin et vittu ku piti totaki alkaa vetämään, ei se mun akne mitää pahimpii kuitekaa ole. Mutta kyl se lääkäri sitä suositteli joten vedetää nyt sit, mutta jos se tosta huononee tai ei yhtään parane niin kannattaa lääkärin hakeutua johonkin todistajainsuojelun kaltaseen ohjelmaan, kyllä mulla rahalle ja ajalle on muutakin käyttöö.
Miten muuten alkoholin käyttö ton kuurin aikana muilla? Se lääkäri sano että ei se oo niin justiisa, kyllä muutaman kaljan voi hyvi ottaa välil ja silleen. Meinasin että jos satun jostai syyst nyt alkoholii nauttii nii sixpäckkii(kaljaa) enempää en ainakaa vedä.
Tuo eka lause onkin juuri se mitä hain takaa silloin kysyessä. Tokassa taas tulee käytäntö monesti vastaan, jos alueena on esim. koko yläselkä, niin laiskuus siinä iskee luomia väistellessä. Kuitenkin niitä löytyy lähempänä kymmentä siellä. Niin ja en minäkään, sinua lääkäriksi olettanut. Mutta jos samoja aineita on käyttäny ja ainakin viestien perusteella asiallinen kaveri, niin ei mulla tee vaikeutta kysyä nuoremmaltakin tarpeen vaatiessa neuvoaLuomia ei kuitenkaan pitäis hangata tai ärsyttää turhaan joten en voi suositella Brevoxylinia käytettäväksi luomen päälle.
Siinä päällä tuskin on finniä tai mitään muutakaan joten käytettävän aineen voi varmaan levittää siihen ympärillekin.
Solariumilla ei varsinaisesti aknea parantavaa ominaisuutta ole mutta toimii siinä suhteessa samalla tavalla kuin aurinkokin että finnit saa kyytiä -- ainakin hetkellisesti ;-))Onko solariumilla minkälaisia vaikutuksia akne ihoon ja punoitukseen? Onko kokemuksia?
Ajattelin ihan ihonhoitona ottaa solariumia,enkä rusketuksen.
No jos se omaa oloa helpottaa niin miksei :-D Lääketieteellisestihän sillä ei ole merkitystä vaikka olisitkin kaksi päivää syömättä sillä vaikuttava aine ei yhdessä päivässä katoa elimistöstä.Itse otin muutamat kunnon tumut kuurin aikana ja lopetin lääkkeen syömisen sen ajaksi eli ns ryyppypäiväksi ja kankkuspäiväksi. En tiedä onko siitäkään mitään apua ja jos kerran nyt tilastot puhuvat toista niin eikun nappeja ja viinaa vaan. Nehän on aina hyvä kombo.
E
Solariumilla ei varsinaisesti aknea parantavaa ominaisuutta ole mutta toimii siinä suhteessa samalla tavalla kuin aurinkokin että finnit saa kyytiä -- ainakin hetkellisesti ;-))
Herkälle iholle vaikutus on suurella todennäköisyydellä päinvastainen ja punotus voi olla kova monia päiviä.
No jos se omaa oloa helpottaa niin miksei :-D Lääketieteellisestihän sillä ei ole merkitystä vaikka olisitkin kaksi päivää syömättä sillä vaikuttava aine ei yhdessä päivässä katoa elimistöstä.
Ei ollut itsellä enkä ole moisesta kuullutkaan. Kuivuutta esiintyy sitten sitäkin enemmän ilmeisesti.Minkälaisia vaikutuksia Roaccutanella on ollu porukan hiuksiin? Harveniko? Palautuko takaisin, jos harveni?
Mun pitäs alottaa ensviikolla Roaccutan kuuri ja lääkäri kielsi vaan alkoholin. Netistä löysin sillaisia kohtia mis käskettiin välttää myös raskasta liikuntaa ja aurinkoa. Pitääkö tässä sit repiä salikortti ja perua ulkomaan matkat:jahas:
Mun pitäs alottaa ensviikolla Roaccutan kuuri ja lääkäri kielsi vaan alkoholin. Netistä löysin sillaisia kohtia mis käskettiin välttää myös raskasta liikuntaa ja aurinkoa. Pitääkö tässä sit repiä salikortti ja perua ulkomaan matkat:jahas: