Ajolupa menetetty!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jusfo
  • Aloitettu Aloitettu
Mites on pakkislaisten laita.. onko kortti ollut kuivumassa monesti?

Sattu käymään niin että itellä lähti.. ajelin ihan rauhassa kunnes huomasin
että takana joku roikkuu takapuskurissa kiinni. no siinä matka taittu km verran ja sama auto edelleen perässä.. Ajattelin että en jaksa tollasta perseen haistelua ja kiihdytin vauhdin 90km/h ja hetken päästä siinä istuttiin primeran takapenkillä. onko vastaavia sattunut kellekkään? että poliisi edes auttaa ylinopeus sakkoon?

" :david: Virnuilivat viä toisillensa kun kirjotti sakko lappua"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2viikkoa kuivumassa. 42km/h ylinopeutta 80kympin alueella ohituskaistalla 122. Pakko oli kiihdyttää kun ohituskaista oli loppumassa ja piti päästä rekasta ohitse. Valitin asiasta liikkuville mutta laki on kuulema laki vaikka oli oikein tehty että kiihdytin vauhtia enkä näinollen ajatunut vastaantulevien kaistalle..

Mielestäni sun kannattaisi valittaa tosta. Ei poliisit saa tavallaan yllyttää rikkeeseen. Juuri tuo perseessä kiinni roikkuminen tai kilometrikaupalla perässä ajaminen( jospa se nopeus nousisi yli sallitun) ei luulisi olevan sallittua. Mutta turhahan siitä varmaankin on ruveta valittamaan ellei ollut kyydissä ketään toditajaa...

kyllä itsekkin valittasin jonnekkin ihan valittamisen ilosta. ihan perseestähän tuo on. pitikö ne edes turvaväliä? Luulis nyt silläkin olevan jotain väliä, jos kerran perseessä roikkuivat. tuohan on ihan sikamaista ...

Olisi kiva kuulla tästä poliisien versio. En nyt millään jaksa uskoa, että kukaan viitsisi härnäämällä sakottaa. :rolleyes:

Aimotarmo sanoi:
Olisi kiva kuulla tästä poliisien versio. En nyt millään jaksa uskoa, että kukaan viitsisi härnäämällä sakottaa. :rolleyes:

Vähän samanlaisia ajatuksia herätti minussa.

Aimotarmo sanoi:
Olisi kiva kuulla tästä poliisien versio. En nyt millään jaksa uskoa, että kukaan viitsisi härnäämällä sakottaa.

Kyllä mä sanoisin, että se viitsiminen riippuu ihan ihmistyypistä :D

ringside sanoi:

Hannibal on siis poliisi :hyper: :jahas:

ringside sanoi:

Ei ne poliisitkaan ole niin rajatiloissaan, että ylimääräisiä paperitöitä hakemalla hakisivat.

Tähän "perseessäroikkumiseen" tietysti voi vaikuttaa positiivisesti, jos auton kylkeen on spraylla vetästy viesti - kytät on homoja, takapuskurissa tarra - Xtacy behind the wheel!, takaspoileri on kattoa korkeammalla ja stereoissa soi täysillä Popeda. :rolleyes:

charter sanoi:
Hannibal on siis poliisi

Vitut. Se on teekkari. Jos se on jo valmistunut, niin varmaan Otaniemessä jonain vitun dosenttina. Kuppaa jotain apurahaa, notkuu Otaniemen salilla ja on varmaan nuorempien silmissä joku vitun "guru", kun on ehkä Polin ainoa jätkä, joka on joskus uskaltanut puhua naiselle. Veikkaan, että jopa asuu siellä, koska profiilissa lukee "sivussa" ja Espoo on kyllä vitun sivussa. Varmaan kirjotellut fuksivuotena jotain saatanan Äpyä ja nyt häpeää sitä.

Aimotarmo sanoi:
Ei ne poliisitkaan ole niin rajatiloissaan, että ylimääräisiä paperitöitä hakemalla hakisivat.

No tietenkin. Se oli vitsi, joka tarkoitti sitä, että jos mä olisin kyttä, niin varmana tekisin tollasta. Toisaalta mä ehkä olen rajatilassa, en oo ihan varma...

Edit: Ei VITTU Aimo tota sun profiilia! Miten vitussa sä ton keksit? Ihan saatanan hyvä!

Yhdelle kavetille kävi sama juttu amisaikoina. Sinne lainvalvojien joukkoon mahtuu monenlaista vipeltäjää.

Kävi taannoin vähän samalla tavalla. Eli siis ajoin risteyksen yli pysähtymättä stop-merkille, koska katsoin että toisesta suunnasta tulee auto mutta se on kaukana. No hetken päästä perseessä roikkuu auto ja koska inhoan semmosta perseilyä aattelin kiihdytellä siitä eroon. No eipä se sieltä perästä mihinkään kadonnut vaan jatkoi samaa vauhtia kanssani. Se ajeli perässä varmaan 4 kilometriä kunnes lopulta valot välähti. Sillon vituttu harvinaisen paljon. No nopeutta oli 60 alueella 90 ja koska kyydissä oli matkustaja tuli rikkeksi ylinopeus ja törkeä piittaamattomuus. Kortti lähti pariks viikoks kuivumaan ja tuli vielä päälle 24 päiväsakkoa. Kerrankin oli kivaa olla huonotuloinen. Eniten vituttaa se helvetin hiillostuskeino mitä se mulkku poliisi käytti ajamalla siinä perseessä kiinni.

Oon mäkin noita kuullu, että on vedelty perseessä kiinni tai muuten vaan päin vittua ja sitten kun nopeus on noussut jo aivan reiluun ylinopeuteen, niin aletaan jakamaan pikavoittoja. Perseestä on!

Jusfo sanoi:
Mites on pakkislaisten laita.. onko kortti ollut kuivumassa monesti?
Kerran on ollut kuivumassa,muistaakseni oli vain 10 päivää.Ajelin mopolla ja poliisit tulivat vastaan,näyttivät pysäytysmerkkiä ja eiku sit lisää kierroksia ja karkuun.Oli sit jollain konstilla nähny mun rekkarin ja soittelivat perään...ylinopeutta oli 40,onneks eivät saaneet pakonopeutta.

Miksi pitää kiihdytellä karkuun jos joku ajaa perässä kiinni? Jos jotakin ei kiinnosta turvaväli, niin ei välttämättä kiinnosta myöskään nopeusrajoitus ja helposti körötellään/kaahataan vaan edessä olevan tahtia. Itse olen suosinut jarruvalojen vilkuttelua, jos liimautuu perseeseen kiinni ja se alkaa häiritseen. Jos ei tehoa, niin polkasee vähän reilummin jarrua, kuitenki peiliin samalla katsoen ettei rysähdä perään. Yleensä takanatuleva on tuollaisen jälkeen tajunnut jättää sen turvavälin.

Itse kyllä tuossa hiillostustilanteessa hidastaisin niin reilusti, että perässäroikkujalta loppuisi maltti. Mikä pakko se tuossa tilanteessa on lähteä hurjastelemaan?

Mantorras sanoi:
Kävi taannoin vähän samalla tavalla. Eli siis ajoin risteyksen yli pysähtymättä stop-merkille, koska katsoin että toisesta suunnasta tulee auto mutta se on kaukana.
...
No hetken päästä perseessä roikkuu auto ja koska inhoan semmosta perseilyä aattelin kiihdytellä siitä eroon.
...
No nopeutta oli 60 alueella 90 ja koska kyydissä oli matkustaja ...

Jos luet kirjoittamasi ajatuksella, niin ota opiksesi: stop-merkki ei ollut siellä varmaan vain sinua kiusaamassa, nelisen kilometriä sitten kaahailit ja mietit miksi takana roikkuva auto ei häviä (eikö tullut mieleen että olisi vaikka ollut kyttä kun on niin kiinnostunut :rolleyes: ) jne jne - ei tullut mieleen väläyttää vinkkaria oikealle samalla hidastaen ja päästää roikkuja ohi, niin poliisi olisi tunnistanut sinut Teiden Ritariksi.

Eli mielestäni poliisi teki tässä oikein, ja vielä eduksesi. On aika ikävää lukea lehtijuttuja ikäisistäsi, jotka ajavat taas ensitalvena kuolonkolareita.

hemmmo sanoi:
Miksi pitää kiihdytellä karkuun jos joku ajaa perässä kiinni?

Samaa mieltä. Ei mua ainakaan haittaa perseessä roikkuminen. Jos joku välttämättä haluaa katella mun perävaloja niin hidastan yleensä vauhtia niin paljon että se lähtee sitten ohi.
Jos alkaa tuossa kiihdyttelemään "karistaakseen" takaa-ajavan, niin ihan oikein että tulee sakko esim. Mantorras ja Jusfo.

Prrrkele sanoi:
Itse kyllä tuossa hiillostustilanteessa hidastaisin niin reilusti, että perässäroikkujalta loppuisi maltti. Mikä pakko se tuossa tilanteessa on lähteä hurjastelemaan?

Itse toimin aivan samalla tavalla jos joku jää perään roikkumaan. Välillä töötti soi ja valot vilkkuu, mut eipä se haittaa. Joskus innokkaimmat ovat ajaneet niin kauan perässä kunnes olen pysähtynyt... :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom