- Ikä
- 46
kysäistä neuvoa ongelmaan.
minkähän ihmeen takia sitä asioiden muotoileminen lauseiksi on vaikea. No koetanpas nyt kuitenkin.
olen 160cm pitkä tyttö, jolle painoa on päässyt kertymään tuollaiset vajaat 80 kiloa, joten tarkoitus olisi pudottaa tuota painoa rutkasti, samalla hankkia takaisin jonnekin kadonnut kunto. Lihaksellekaan en sano ei.
Asian ydin siis oli että tuosta ruokapuolesta ajattelin kysyä. Lukenut ole miljoona tehadia ja luulenpa että olen kaikesta ulkona kuin lumiukko linnanjuhlista.
Ruoasta ja ravintoarvoista ymmärrän entisenä syömishäiriöisenä tämän verran:urjo: ja sen verran tietenkin että kolmatta kuukautta sitä ihminen jaksaa porkkanoilla.
Treeniohjelmaa takana on kuukausi, ja sen kohtuullisuudessa pysymisestä huolehtiipi treenari
Ohjelma on jaoiteltu 6 viikon jaksoihin (koska actionhakuisena ihmisenä kyllästyn niin nopeasti) Ensimmäiset kaksi 6 viikon jaksoa on tarkoitettu lihaksiston totutteluun ja tukielimistön vahvistamiseen + tietenkin peruskunnon kohotteluun. Sisältäen siis paljon aerobista harjoittelua ja salitreeniin totuttelua.
Salilla käyn noin 4 kertaa viikossa, kuntopiirin tyyppistä harjoittelua koko ajan kovenevin painoin.
Pyöräilyä tulee minimissään 10 kilometriä päivä
Kävelyä joka aamu ja ilta koiran kanssa sellainen tunti-puolitoista
Soutua sisällä parisen kertaa viikossa.
Ja sitten kevyttä juoksua oman tuntemuksen mukaan.
(kun kerran keksin että juoksenpa joskus vielä maratonin)
päivä menee suunnilleen näin
7:00 ylös ja ulos koiran kanssa
8:00 aamupala (mitä sen pitäisikään sisältää)
Polkupyörällä töihin reilu 5 km
10:00 aherrus alkaa
12:30 ruokatauko
19:00 töistä pois ja salille
noin 20.15 takaisin kotiin pyörällä
21 ja risat koiran kanssa ulos
ja sitten eikun nukkumaan
lenkkeiltyä tulee sitten vapaapäivinä ja kevyempinä työpäivinä.
Ruoan puolesta olen tähän asti tyytynyt lähi pikaravintolan salaatteihin, aamulla puuroon ja illalla makarooni/riisi ja tonnikalamössöön.
Tulipas tekstiä.
Pitkä vuodatus.
Sanokaa nyt jotakin.
:itku:
minkähän ihmeen takia sitä asioiden muotoileminen lauseiksi on vaikea. No koetanpas nyt kuitenkin.
olen 160cm pitkä tyttö, jolle painoa on päässyt kertymään tuollaiset vajaat 80 kiloa, joten tarkoitus olisi pudottaa tuota painoa rutkasti, samalla hankkia takaisin jonnekin kadonnut kunto. Lihaksellekaan en sano ei.
Asian ydin siis oli että tuosta ruokapuolesta ajattelin kysyä. Lukenut ole miljoona tehadia ja luulenpa että olen kaikesta ulkona kuin lumiukko linnanjuhlista.
Ruoasta ja ravintoarvoista ymmärrän entisenä syömishäiriöisenä tämän verran:urjo: ja sen verran tietenkin että kolmatta kuukautta sitä ihminen jaksaa porkkanoilla.
Treeniohjelmaa takana on kuukausi, ja sen kohtuullisuudessa pysymisestä huolehtiipi treenari
Ohjelma on jaoiteltu 6 viikon jaksoihin (koska actionhakuisena ihmisenä kyllästyn niin nopeasti) Ensimmäiset kaksi 6 viikon jaksoa on tarkoitettu lihaksiston totutteluun ja tukielimistön vahvistamiseen + tietenkin peruskunnon kohotteluun. Sisältäen siis paljon aerobista harjoittelua ja salitreeniin totuttelua.
Salilla käyn noin 4 kertaa viikossa, kuntopiirin tyyppistä harjoittelua koko ajan kovenevin painoin.
Pyöräilyä tulee minimissään 10 kilometriä päivä
Kävelyä joka aamu ja ilta koiran kanssa sellainen tunti-puolitoista
Soutua sisällä parisen kertaa viikossa.
Ja sitten kevyttä juoksua oman tuntemuksen mukaan.
(kun kerran keksin että juoksenpa joskus vielä maratonin)
päivä menee suunnilleen näin
7:00 ylös ja ulos koiran kanssa
8:00 aamupala (mitä sen pitäisikään sisältää)
Polkupyörällä töihin reilu 5 km
10:00 aherrus alkaa
12:30 ruokatauko
19:00 töistä pois ja salille
noin 20.15 takaisin kotiin pyörällä
21 ja risat koiran kanssa ulos
ja sitten eikun nukkumaan
lenkkeiltyä tulee sitten vapaapäivinä ja kevyempinä työpäivinä.
Ruoan puolesta olen tähän asti tyytynyt lähi pikaravintolan salaatteihin, aamulla puuroon ja illalla makarooni/riisi ja tonnikalamössöön.
Tulipas tekstiä.
Pitkä vuodatus.
Sanokaa nyt jotakin.
:itku: