Aiotko vaihtaa operaattoria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Peetu
Mutta todellisuus taitaa kuitenkin olla se että kukaan ei tule säästämään paskaakaan kun lähtee hyppimään operaattorilta toiselle.

Näin puhuu oikea Soneran työntekijä. Niin paskaa firmaa saa muuten toista hakea, lähtökohdat oli ihan vähän suotuisammat kuin muilla operaattoreilla ja mikä on tulos? Ylihintainen velkaantunut operaattori jonka ainoa valtti on näköjään jokaiseen työntekijään iskostettu paskanpuhumistaito ja "me ollaan parhaita ja muut paskoja" -asenne. Tuli muuten juuri mieleen, että helvetti mähän olen vielä soneran asiakas, täytyypä korjata sekin erehdys tänään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaihtoon..

..lähti pitkäaikainen Gillyannen mainitsema ylihinnoiteltu Sonera, ja tilalle ilmestyi Radiolinjan verkkoa käyttävä Cubio! Kiinteät halvat puheluiden ja tekstareiden hinnat.. ihan jees. Kätevää kun nro säilyy samana.

Originally posted by Suppo78
... ainoa mistä valittaisin on toi kesäajan lasku...

Tätä olenkin hieman ihmetellyt, kun ei ole kesäkuun alun jälkeen laskua kuulunut... Alkukesästä sain DNA:lta kirjeen, jossa kerrottiin, että laskutusjärjestelmään uudistetaan, ja seuraava lasku tulee heinäkuussa, vaan eipä kuulunut... Onko tämä siis jo pitempiaikainenkin käytäntö, että kesäajalta tulee useampi kuukausi yhdessä laskussa tjsp?

DNA:sta vielä. Mulla on ollu kans dna jo pari vuotta eikä mitään ongelmaa. laskut putos aika tavalla ku vaihdoin silloisesta radiolinjasta. joskus asiakaspalvelussa on HIEMAN ruuhkaa.
Hieman... :itku: Kolmannella yrityksellä onnistuin lopettamaan DNA:n liittymän. Kyllä se on kuulkaa niin ettei hyvää ja halpaa ole olemassakaan. Mielenkiinnolla odotan kuinka kauan DNA:n nykymeiningillä pärjää, teinareiden tekstarit kun eivät pidä firmoja pystyssä...

ai niin, sen saldon DNA liittymästä saa lähettämällä viestin SALDO nroon 14000. nytkin ku omadnagsm ei pelitä.
<i>"saldotiedon tilaus numerosta 14000 on tilapäisesti poissa käytöstä. Pahoittelemme katkoa. Lähettämäsi viesti oli maksuton. - dna."</i>
<B>V***U MULLA PALAA HIHAT DNAPASKAPALVELUIHIN!</B>

Mä oon tietysti saanu jonkun maanantailiittymän kun noi puhelutki ritisee ja rätisee jatkuvasti. Saanpahan kuunnella televerkkojen pauketta 90 eskolla... :thumbs:

Äskettäin vaihdoin liittymää RL:stä saunalahteen. Vaihto kävi ihmeen helposti, ei tarvinnut edes purkaa entistä sopimusta. Netissä vaan täytin tiedot jne. ja homman pitäs olla selvä kahdessa viikossa.

Saas nähä miten homma toimii.

Originally posted by Jimmy
Näin puhuu oikea Soneran työntekijä. Niin paskaa firmaa saa muuten toista hakea, lähtökohdat oli ihan vähän suotuisammat kuin muilla operaattoreilla ja mikä on tulos? Ylihintainen velkaantunut operaattori jonka ainoa valtti on näköjään jokaiseen työntekijään iskostettu paskanpuhumistaito ja "me ollaan parhaita ja muut paskoja" -asenne. Tuli muuten juuri mieleen, että helvetti mähän olen vielä soneran asiakas, täytyypä korjata sekin erehdys tänään.

Joo luojan kiitos vaihdoin operaattoria. E i tommosia :david: Soneralla tarvitakkaan.

Olet todella hakoteillä ystäväiseni tuossa asennejutussa ja ylivelkaantumisjutussa. Päin persettähän on monissa asioissa mennyt, mutta matkapuhelintoiminta ei ole koskaan ollut tappiollista. Ja niinkuin ole monesti sanonut niin jokainen tehköön niinkuin haluaa, mutta mua rupee kyllä pahemmankerran vituttaan että tommonen :david: rupee nimitteleen. olenko jossain maininnut jonkun toisen operaattorin olevan paska ja soneran olevan paras?? :confused:

Just. oli pakko nyt kirjoittaa tästä vaihdosta ku "meidän perhettä" sapettaa vallan. vittu nyt on kulunut 2,5 vkoa siitä ku tehtiin sopimus DNA:n kanssa liittymän vaihdosta. Rouva soitteli sinne asiakaspalveluun viime sunnuntaina ja ne meinas että on niin kova ruuhka että ainakin viikko vielä menee... Lain mukaanhan toi avaus pitäisi hoitua viidessä arkipäivässä mutta tässä mennään rutkasti yli. Ai niin ja surullisen kuuluisaan asiakaspalveluun sai jonottaa 19minuuttia. että ihan kivasti taas.

Anyway, rouva tivas lakitieteen opiskelijana sitä että tuleeko tästä menetetystä ajasta ku ei saakaan olla DNA:n asiakas, hyvitystä koska joudutaan maksamaan kuukausimaksu edelliselle operaattorille ja tietysti puhumaan sen laskuun kalliilla. eikä liittymääkään avata laissa määrätyssä 5 päivässä. No sitä asiakaspalvelu ei yllättäen osannut sanoa.

Tämmöinen sapettaa.

Mutta sellaista vielä että muistaako kukaan, eikö DNA kampanjoinut joskus alkuvuodesta puheajalla, jonka seurauksena sitten DNA-asiakkaat valittivat ku aina tulee uusille puheaikaa muttei jo asiakkaana oleville mitään etuja. Mun muistin mukaan DNA lupas hyvittää yhden kuukauden laskun tämän vuoden puolella, ellei ollu peräti kesällä. onko muiden muistissa tällaista vikaa?

Sit iloinen ylläri postiluukusta eilen. Lasku 31.5-15.7 loppusumma 79,e. eräpäivä 28.8. laskussa oli myös seuraavan laskun eräpäivä joka oli 1.9. hienoa. ku oon saldotiedolla katellu tuota laskun kertymistä ku kesäaikana ei oo tullu laskua niin nyt mentäisiin jo siellä 140e hujakoilla. no hyötyä tässä kellekään tuskin pääsee syntymään ku tulee KAKSI LASKUA joiden eräpäivät eroaa vain 4 päivää.

Aion vaihtaa operaattoria,mutta en siksi ettei numeroa tarvitse vaihtaa vaan siksi että olen vitun kyllästynyt dna:n ainaisiin pelleilyihin...Operaattori on ollut pystyssä jo herra ties kuinka kauan ja vielä pitää säätää,säätää ja jumalauta säätää. Nyt lähtee dna vittuun ja Saunalahti tulee tilalle. En tiedä vaihdanko numeroa,mahdollisesti. En halua säilyttää sitä dna:n etuliitettä ja huijata ystäviäni.

Sonera lähti eilen ja SL tuli tilalle!!

Viimeinkin sain itteeni niskasta kiinni ja sain vaihdettuu "hieman" halvempaan..

Operaattorin palvelut ja toimivuus onkin sitten toinen juttu, mut aika näyttää miten skulaa.

Aika kätsyy..ne lupas hoitaa jutut Soneran kanssa ja homma pitäs olla parin viikon sisällä paketissa..

Kertokaahan Saunalahtelaiset, miten on toiminu ja ootteko olleet tyytyväisiä vai onko tulölu yllättäviä vitutuksen aiheita!!!???

Noniin, ny vaihtui Sonera Saunalahteen. Saa nähdä, tuleeko ongelmia. Halvempi on ainakin. Vaihtaa sitten parhaimpien joulutarjousten aikaan esim. takaisin Soneraan, jos ei tyydytä SL:n meininki. :D

Jep, tunnin päästä vaihtuu dna saunalahteen, nro tosin pysyy samana. dna:lla oli vaikeuksia laskutuksessa, palveluissa ja kuuluvuudessa, että sama se jos oliskin ollut vielä muutaman kuukauden se 10e/kk alennus.

Originally posted by tonika
Sonera lähti eilen ja SL tuli tilalle!!
Kertokaahan Saunalahtelaiset, miten on toiminu ja ootteko olleet tyytyväisiä vai onko tulölu yllättäviä vitutuksen aiheita!!!???

Originally posted by iivili
Saa nähdä, tuleeko ongelmia. Halvempi on ainakin.

Hyvin on toiminu. Ja dna:n kohinat hakkaa mennen tullen, lisäksi ilmaiset tekstarit ovat varsin mukavia tylsyyden yllättäessä.

Originally posted by Punkkerin Paroni

Mä oon tietysti saanu jonkun maanantailiittymän kun noi puhelutki ritisee ja rätisee jatkuvasti. Saanpahan kuunnella televerkkojen pauketta 90 eskolla... :thumbs:

Taitaa noi ritinät sun muut olla puhelin kohtaisia monesti. Ainakin itselläni näin on.

Ja dna-asiakas jo parin vuoden ajan. Alussa oli tosi paskaa palvelua, nykyisin mun mielestä vastaavaa palvelua olen saanut kuin muiltakin operaattoreilta.

Sonera vaihtui DNA:han maanantaina, katsellaan nyt miten toimii...

Originally posted by Peetu

Olet todella hakoteillä ystäväiseni tuossa asennejutussa ja ylivelkaantumisjutussa. Päin persettähän on monissa asioissa mennyt, mutta matkapuhelintoiminta ei ole koskaan ollut tappiollista. Ja niinkuin ole monesti sanonut niin jokainen tehköön niinkuin haluaa, mutta mua rupee kyllä pahemmankerran vituttaan että tommonen :david: rupee nimitteleen. olenko jossain maininnut jonkun toisen operaattorin olevan paska ja soneran olevan paras?? :confused:

Nooh, enhän mä nyt sua tossa nimitellyt, vaan lähinnä Soneraa. Ainoa miksi sua nimitin, oli "oikea Soneran työntekijä", mikä onkin kieltämättä osapuilleen pahinta mitä ihmisestä voi sanoa... Tuo asennejuttu, tiedän sen, kun eräs toinen Soneran palkkalistoilla ollut kertoi tästä, sinunkin jutuistasi paistaa sama asenne. Ja se sama asenne näkyy myös Soneran uudesta mainoksesta "ei mersua kannata paskaan vaihtaa". Edelleen olen sitä mieltä että paskempaa firmaa saa hakea, ja olen tyytyväinen uuteen operaattoriini.

Edit. Tässä asennetta: "Ja sit löytyy niitä hölmöjä jotka vaihtaa kun saa kaikkee paskaa kylkiäiseksi ja toimivan liittymän tilalle toimimattoman"

Originally posted by Krusifiksi
Hyvin on toiminu. Ja dna:n kohinat hakkaa mennen tullen, lisäksi ilmaiset tekstarit ovat varsin mukavia tylsyyden yllättäessä.

Itse tein saman liikkeen äsken, Saunalahteen. Alkoi Soneran toiminta vituttamaan.
:curs:

nyt on kulunut 2,5 vkoa siitä ku tehtiin sopimus DNA:n kanssa liittymän vaihdosta. - - Ai niin ja surullisen kuuluisaan asiakaspalveluun sai jonottaa 19minuuttia. että ihan kivasti taas.

Voih sentään, suuren virheen tein kun vaihdoin DNA:han. Oltiin vaimon kanssa onnellisia soneralaisia, ja elokuun kolmannella viikolla tehtiin DNA:n liittymäsopimukset, samaan aikaan, samassa liikkeessä.

Vaimon liittymä aukesi syyskuun alussa, minun syyskuun 29. päivä. Eli melkein 4 vkoa eri liittymillä, ja halpaa oli!! Viime viikolla sopimukset Saunalahden kanssa. Jos saisi vastinetta rahoilleen

Sähän Suppo olet vähällä jonottamisella selvinnyt. Oma ennätys on keskiviikolta 24.9.2003, ilta-aikaan 57min!! Lyhin jonotusaika tähän mennessä ollut eräs viikonloppuyö, 22min.

edit: Terraflexit ym. on sitä samaa verkostomarkkinointipaskaa mitä kaikki verkostomarkkinoinnilla myytävä.

edit2: Soneralta tuli uusi tuote, Sonera One... tasahinta, ja saman hintainen kuin DNA:lla.

edit3: Soneran asiakaspalveluun soitto, jonotus 7 sek!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom