Aiotko vaihtaa operaattoria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
On kyllä vähän suolesta tuo numeron vaihtaminen. Ei sitä koskaan tiedä mihin operaattoriin sitä sit soittaa ja maksat kalliimpia hintoja.
Parhaiten tämä tulee ilmi DNA-maratonissa. Voipi tulla mojova yllätys joskus postista, kun piti kaverin dna liittymään soittaa. No, kappas, hän unohtikin mainita vaihtaneensa operaattoria..
Ei mua ainakaan huvita joka kerta ennen soittoa soittaa asiakaspalveluun ja tarkistaa asiaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Raven
On kyllä vähän suolesta tuo numeron vaihtaminen. Ei sitä koskaan tiedä mihin operaattoriin sitä sit soittaa ja maksat kalliimpia hintoja.
Parhaiten tämä tulee ilmi DNA-maratonissa. Voipi tulla mojova yllätys joskus postista, kun piti kaverin dna liittymään soittaa. No, kappas, hän unohtikin mainita vaihtaneensa operaattoria..
Ei mua ainakaan huvita joka kerta ennen soittoa soittaa asiakaspalveluun ja tarkistaa asiaa..

Vaihda sellaiseen liittymään jossa on tasahinta. Ei tarvi miettiä minkä operaattorin liittymään soittaa kun hinta on sama operaattorista riippumatta. Nykyään niitä on jo monella operaattorilla.

Originally posted by Narutumppu
Asia, joka muuten on minua ainakin ihmetyttänyt on se, että kun perusverkko on rakennettu ja varmasti maksatettukkin, niin miksi puhelut ovat edelleen niin kalliita

Kuitenkin pitää huomioida verkon ylläpito, korjaus ym. kulut. Lisäksi uuden verkon rakentaminen maksaa aikaslailla (3G)...

Mulla meni liittymä vaihtoon jotta napsahti.. Vaihdoin Sonerasta Radiolinjaan kun Markantalosta haettuna voin soittaa yhdelle yhmiselle koko vuoden ilmaiseksi ja sen jälkeen 5€ kuukausi hintaan. Perusmaksukin tipahti muutamalla sentillä..

Mutta todellisuus taitaa kuitenkin olla se että kukaan ei tule säästämään paskaakaan kun lähtee hyppimään operaattorilta toiselle.
Jokainen operaattori ottaa omansa jotain kautta jos joku asia on halpa. Ja onhan se nähty esim Dna:lla että joutuu gprs käyttöä rajaamaan ja joitakin hintoja nostamaan (korotus ei ollut muuten kun 47%).

Se on kovin hetkellinen oli toi 90 euron puheaika vaihtamisen vaivaan nähden.........

mutta tietysti aina löytyy niitä :david: jotka juoksee puheaikatarjouksien perässä ja se niille suotakoon

Originally posted by Peetu
Mutta todellisuus taitaa kuitenkin olla se että kukaan ei tule säästämään paskaakaan kun lähtee hyppimään operaattorilta toiselle.
Jokainen operaattori ottaa omansa jotain kautta jos joku asia on halpa. Ja onhan se nähty esim Dna:lla että joutuu gprs käyttöä rajaamaan ja joitakin hintoja nostamaan (korotus ei ollut muuten kun 47%)

..Niin no, miten sitä tuonkin ottaa; mulla ei mitään käyttöä gprs:lle ja puhelinlaskut muuttuu kuussa n. 50 egee halvemmaks/kk ihan vain operaattorinvaihdon myötä...:david:

Originally posted by Narutumppu
..puhelinlaskut muuttuu kuussa n. 50 egee halvemmaks/kk ihan vain operaattorinvaihdon myötä...:david:

Niin muuttuu oikeesti vai onko se operaattorin lupaus? Ja se laskujen pienentyminenkin on niin suhteellinen juttu. Jos sulla on kaikki kaverit toisella operaattorilla niin se on aika selvää että sun kannattaa vaihtaa samalle operaattorille kans, mutta se on paskapuhetta että lasku putoo 50€ kuussa jos otetaan normaali kulutus per kk ja oletetaan että soitellaan joka suuntaan :kippis1:

Jokainen operaattori ottaa omansa jotain kautta jos joku asia on halpa. Ja onhan se nähty esim Dna:lla että joutuu gprs käyttöä rajaamaan ja joitakin hintoja nostamaan (korotus ei ollut muuten kun 47%).

Se on kovin hetkellinen oli toi 90 euron puheaika vaihtamisen vaivaan nähden.........

mutta tietysti aina löytyy niitä :david: jotka juoksee puheaikatarjouksien perässä ja se niille suotakoon

Täältä kyllä löytyy toinen samanmoinen Narutumpun lisäksi jolla puhelinlaskut putoavat HUOMATTAVASTI operaattorinvaihdolla. Tuo 50 euroa voi olla jopa alakanttiin. Vaihto siis Radiolinjasta Saunalahteen.

Toki tämä on yksilöllistä ja riippuu ainakin tässä vaihdossa hyvin paljon siitä, puhuuko paljon ja mihin suuntaan ja kuinka paljon lähettelee tekstiviestejä.. Täällä päin operaattorinvaihdos oli kyllä kuin laittaisi rahaa pankkiin. KUN siis ei puhuta mistään pienestä ilmaisesta puheajasta vaan säästöistä pitemmällä aikavälillä tekstiviestien muodossa.

Niin, onneksi löytyy näitä :david: jotka suoltavat ylihintaisille operaattoreille rahaa.

Harmittaa vähän kun olen tyytyväinen nykyiseen operaattoriin eikä ole mitään tarvetta vaihtaa.

Pitäis varmaan soittaa radiolinjalle ja pyytää uskollisen asiakkaan bonuksena 90e puheaikaa, kumivene, sadetakki ja kylmälaukku.

Originally posted by kfd
Harmittaa vähän kun olen tyytyväinen nykyiseen operaattoriin eikä ole mitään tarvetta vaihtaa.

Pitäis varmaan soittaa radiolinjalle ja pyytää uskollisen asiakkaan bonuksena 90e puheaikaa, kumivene, sadetakki ja kylmälaukku.
Kannattaa oikeesti soittaa, voit jotain saadakkin. Kokeile ja ilmota kuinka kävi :kippis1:

Niin muuttuu oikeesti vai onko se operaattorin lupaus? Ja se laskujen pienentyminenkin on niin suhteellinen juttu. Jos sulla on kaikki kaverit toisella operaattorilla niin se on aika selvää että sun kannattaa vaihtaa samalle operaattorille kans, mutta se on paskapuhetta että lasku putoo 50€ kuussa jos otetaan normaali kulutus per kk ja oletetaan että soitellaan joka suuntaan :kippis1:

..Eli siis jos leijonanosa soitoista on esim. muijalle ja parille kaverille, ja muillakin on rätinälinjan liittymä, niin otan markantalon tarjouksen, soitan muijalle ilmaiseksi vuoden ja siitä eteenpäin 5 egee kuussa.. Voidaan vaikka yhdessä laskea, että kuinka paljon sitä säästöä oikein tulee...:david:

Siksi toisekseen ei tarvi edes ajatella, että ei nyt kyllä pysty soittaan muijalle kun puhelu kuitenkin venyy jopa viisiminuuttiseksi; pitää odottaa pari tuntia että tulee iltahintaan... :rolleyes:

Niin, ja mitä vaivaa on vaihtamisessa? kaveri tekee sopimuksen ja kortin valmiiksi, tuo ne kotiovelle ja nimi alle vaan, niin on homma sillä selvä.. kortti lompsaan ja kas: sinulla on uusi liittymä ja 90 egee puheaikaa siitä hyvästä että jaksoit pidellä kynää kaksi sekuntia:david:

Jos kerrot, miten vastaavasti tienaan sen 90 egee yhtä helposti, niin haluaisin kuulla siitä..

Itsellä ollu RL:n Aina liittymä parisen vuotta, ei ole tarkoitus vaihtaa toiseen.Vuosi takaperin otin DNA:n kakkos liittymäksi, mutta pitäisi jättää pois kun GPRS systeemitkin muuttu epäedullisempaan suuntaan.Vuosien varrella ollu miljoonaa muutakin liittymää mutta toi RL on hintansa puolesta mulle kompakti.

Vaihtoon meni! Radionlinjaan (Tandem Aina) huipuhyvillä kylkiäisillä. Mielipiteitänne ko. liittymästä?

Mä odotan ainakin innolla, ku saan puhua hunajabeiben kaa
ilmaiseksi vuoden puhelut ja kavereille (Favourite) 5 egee kuussa per tyyppi! Ja dvd-soitinta pukkaa joulukuussa.

"Tiedättekö että Markantalo myy kaiken ihan omilla hinnoillaan?"

;)

KYLLÄ

Oon vitrtuuntunut tohon DNa liittymän älyttömän pitkään kesän laskutusjaksoon...!!!! ja saldotiedotukset eivät pelaa jaa.....eiköhän vaihdetä spiraali toiseen.
Tai sitten mä jään:david: :ksi

Mun kokemusten mukaan dna-liittymissä on usein joitain häikkää, puhelut ei yhdisty kun soittaa siihen ja asiakaspalvelu sekä laskutustoiminnot on perseestä. Eikä vähiten ärsytä se markkinointi, jamppa roikku hihassa liittymislomake puoliksi valmiiks täytettynä kun olin vuokraamassa dvd:tä. Ja kun vielä muutivat sitä gprs-hinnoitteluaan niin ei kiinnosta senkään vertaa, se olis voinu olla syy ottaa dna.

Onpas tullut kirpeää kommenttia DNA:sta. Itsellä on ollut ko. liittymä joulukuusta -02 lähtien (vaihdoin ylihinnoitellusta Sonerasta) eikä ole aikomustakaan vaihtaa! Tekstarit ja puhelut ovat suht'edullisia kaikkiin operaattoreihin, ja toiseen DNA:han jo suorastaan halpoja. Lankaliittymiinkin voi soittaa melkoisen edullisesti, jos liittää ne Lähipiiriinsä. Puhelinlaskuni putosivat valehtelematta puoleen, kun vaihdoin DNA:han, eikä kuuluvuudessakaan ole mielestäni pahemmin moittimista - Lapissa ei tosin kaikilla alueilla DNA kuulunut Soneran näyttäessä täysiä palkkeja, mutta se nyt ei minua suuremmin haittaa :D

Tosin on myönnettävä, etten käytä mitään GPRS- tms. systeemejä, puhun vain ja tekstailen.

DNA:sta vielä. Mulla on ollu kans dna jo pari vuotta eikä mitään ongelmaa. laskut putos aika tavalla ku vaihdoin silloisesta radiolinjasta. joskus asiakaspalvelussa on HIEMAN ruuhkaa. nyt ku "rouvalla", kavereilla ja kotona on dna niin homma pelaa hienosti. ainoa mistä valittaisin on toi kesäajan lasku. saldotiedon mukaan mulle tulee jo nyt ajalta 31.5.2003-> 130e lasku. se on meinaan mukava maksella ku kesän on tehny gradua niin noi tulot on aivan mielettömät! (ylimääräiset rahat on saatu niin menemään että on lastattu kaikki avoperäkärryyn, malli: mullikka, ja lasketeltu moottoritietä 120km tunnissa). nyt on siis taas taloudellinen tilanne normaali.

ai niin, sen saldon DNA liittymästä saa lähettämällä viestin SALDO nroon 14000. nytkin ku omadnagsm ei pelitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom