Aiotko vaihtaa operaattoria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
En todellakaan vaihda.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä vaihda minäkään kun kerran operaattori maksaa puhelinlaskut....

Peetu: minkä operaattorin leivissä olet?

Kylhä noita kaikenlaisia kylkiäsen kerääjiä varmaan tulee olemaan
mutta villi huhu kertoo että operaattorivaihtoa numeroasäilyttämällä tullaan rajoittamaan jossain vaiheessa.
Syynä tähän on se että numeron siirtäminen aiheuttaa tuntuvia
kustannuksia operaattoreille....:itku:

En aio vaihtaa!!! Yleensä nämä ns. halpaoperaattorit ottavat jossakin muussa asiassa hinnan takaisin. Tai sitten kuuluvuus ja yleensä laatu on perseestä. "Voihan sitä verrata ajaako mersulla vai ladalla", onhan siinä ero ku ajattelee kokonaisuutta !

Re: Kuuluvuus

Originally posted by Tigerclaw
Suomessa on kolme verkko-operaattoria, muut vain käyttävät heidän kupariaan, joten...

Mika

ja polkevat muiden hintoja hetken kunnes huomataan ettei se kannatakkaan ja nostetaan hintoja.......

Re: Kuuluvuus

Suomessa on kolme verkko-operaattoria, muut vain käyttävät heidän kupariaan, joten...

Mika

No yhden nimenomaan näistä operattoreita kuuluvuus erittäin huono verrattuna näihin kahteen muuhun sekä yleensä muut jutut, tekniset palvelut jne. kuten gprs-yhteydet tökkii!! äläkä vaan kysy onko kokemusta .

Jou

Minäkin olen kuullut Radiolinjan olevan huono, joskaan en sitä itse tiedä enkä tiedä puhuitko Mimmi heistä. En nyt muista mitkä noista muista operaattoreista vaikuttavat heidän verkossaan, mutta helposti se on tarkastettavissa (eilinen lehti).

Voipi olla että hinnat nousevat, koska hinnat eivät ole pysyviä, ja voi olla että jengi tulee takaisin. Etuna kuitenkin on se, että kaikki operaattorit joutuvat vähän skarppaamaan ja parantamaan palvelutasoaan (esim. Soneran palvelunumero on huono vitsi: olen odottanut parhaimmillani yli tunnin! enkä koskaan ole päässyt puhumaan ihmisen kanssa alle 15 minsan; pitkä aika pitää kapulaa korvalla). Takaisin tuleminen silti näillä näkymin säilyy maksuttomana. Ei siinä mun mielestä kuluttajalla ole mitään hävittävää...

Olen hieman yllättynyt siitä, että niin moni EI aio vaihtaa tai edes mieti vaihtoa...lieneekö syynä jokin muu kuin lojaalisuus...? :confused:

Toivotaan että tilanne kääntyy kaikkien osapuolien eduksi! :)

Mika

Vaihtoon lähti niin että räsähti. Radiolinjasta vaihto Saunalahteen, siinä kun on tekstiviestit ilmaisia viidelle kaverille ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin kyseinen tsydeemi käyttää Soneran verkkoa. Pudotus puhelinlaskuissa tulee omalla kohdalla olemaan huima.

Re: Jou

Minäkin olen kuullut Radiolinjan olevan huono,
Itse olen ihmetelly vuosia, miksi Rätinälinjaa aina haukutaan. Itselläni on ollut kyseisen lafkan liittymä kuusi vuotta eikä ole koskaan ollut mitään kuuluvuusongelmia ainakaan pääkaupunkiseudulla. (Ei! Radiolinja ei maksanut minulle mitään tästä mainoksesta :rolleyes: )

Kaikilla kavereilla on kyllä Soneran liittymä eli tulis ehkä halvemmaksi vaihtaa siihen.

Radiolinja saa aiheetta huonoa mainetta siitä syystä että se oli ensimmäinen operaattori joka kehtasi haastaa valtionyhtiö Soneran (ent. Tele) ja sehän tässä neuvostojen maassa on ennenkuulumatonta.

Ensimmäisen osa on aina kovin.
Esimerkiksi dna tekee ihan samaa mitä Radiolinja aikoinaan mutta näyttää siltä että tiedotusvälineissä dna saa suopeamman vastaanoton kuin mitä Radiolinja.

Totuushan on kuitenkin että jo vuosia on Radiolinjan ja soneran kuuluvuus on ollut aivan yhtä hyvä.

Hinnaltaan sonera on kallein ja sen jälkeen tulee Radiolinja, halvin on dna, mutta nähtävästi hinta ei ole ratkaiseva tekijä sillä sonera on edelleen suurin operaattori, vaikka on munannut itsensä noin yhdeksän kertaa todella pahoin.

Itselläni on Radiolinja eikä ole tarvetta vaihtaa, kannattaa katsoa pari kuukautta mitä tapahtuu ja antaa pölyn laskeutua.
Etenkin kun muistaa minkälainen meteli oli etukäteen siitä kun autojen verotus pieneni ja nyt ei kukaan muista että siitä edes olisi ollut minkäänlaista meteliä!

Nythän kaikilla kolmella suurimmalla on samat tarjoukset ulkona, eli 90 euroa puheaikaa.

Väliin

Ihan pakko sanoa väliin tämä: Radiolinja ei kuulu anoppilassa (Savossa) kuin korkeintaan pätkitellen, kun taas muut operaattorit kuuluvat. Jotain perää siis huhuilla on.

Mika

Toisten anoppilassa taas kuuluu Radiolinja paremmin kuin muut operaattorit.

Minkään operaattorin kuuluvuus ei ole kaiken kattava, aina löytyy kannonkolo missä ei muka sonera kuulu tai Radiolinja tai dna.

Meidän mökillä kuuluu kaikki kolme suurinta operaattoria, tästä siis vetäkäämme johtopäätös että ne kaikki on kuuluvuudeltaan yhtä hyviä!

Itse en ole ikinä kuullut mitään "huhuja" että Radiolinjalla olisi jotain monumentaalisia ongelmia kuuluvuuden suhteen.

Eikai tuota turhaan kannata vaihtaa, jos ei joku sitten
päätä vakiinnuttaa niiden gprs/tulevia tiedonsiirto palvelujaan
kk-maksun taakse..mutta nykyään kaikilla taitaa olla
jo tuo pakettimaksut..eli samaa paskaa eri kuorissa :)

Ja laiska ku on niin jaksa juosta jokaisen pikku tarjouksen perässä.

Originally posted by tarkemo
Meidän mökillä kuuluu kaikki kolme suurinta operaattoria, tästä siis vetäkäämme johtopäätös että ne kaikki on kuuluvuudeltaan yhtä hyviä!

Ai koska kaikki kuuluu teidän mökillä, niin "tästä siis vetäkäämme johtopäätös että ne kaikki on kuuluvuudeltaan yhtä hyviä!" Onnea, olette voittaneet päivän :david: -palkinnon.

Originally posted by VahvaJussi
Ai koska kaikki kuuluu teidän mökillä, niin "tästä siis vetäkäämme johtopäätös että ne kaikki on kuuluvuudeltaan yhtä hyviä!" Onnea, olette voittaneet päivän :david: -palkinnon.

Sairasta huumoria, mutta silti aina yhtä hauskaa :)

Mulla on ollu Radiolinja 5 vuotta ja jokapaikassa, missä mä oon käyny, se kuuluu moitteettomasti!

Houkuttelee kyllä toi TIVKOR- liittymä.. pitää kattoa jos joku päivä kävis vaihtaas..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom