aikamoisia..naisia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan siellä tokalla sivulla sentään yks hyvän näkönen nainen se alimmainen....tosin tostakaan ei voi varmuudella sanoo onko järkyttävät silikonit vai ei kun ei näy kunnolla...

Eipä kyllä ton kokosten tätien viereen tekis mieli yöksi mennä, eipä silti että näin pieni mies pääsisikään.;)

:urjo: :urjo:

:jahas: :jahas:

:itku: :itku:

Mut ton ekan sivun muijalla, joka poseeraa alasti tiellä on aika hyvännäköset lihakset. Ei liikaa habaa:kippis1:

Muutaman noista vois luokitella jo rumaks äijäksi...Ajaa varmaan usemmin parran kuin meikäläinen:urjo:

Häijyähän se olisi kun naisella olisi enempi lihaa kuin itsellä :jahas:

Respect heille kuitenkin kovasta työstä ja saavutuksista :kippis1:

Eikös nuo pari ekaa ole lähinnä huonoja kuvamanipulaatioita. Joissakin kohdissa nuo kropan reunat tollasta suttua ja joissakin kohdissa melko terävää :confused:

Originally posted by Driven
Tokalla sivulla se smalluser myöntää "vähän" muokanneensa niitä kuvia.:rolleyes:

No niinpäs tekikin, kun vaan itekin vaivautuis lukemaan vähän tarkemmin niin ei tarvis ihmetellä isoja tyttöjä ihan niin paljoa.:)

No eipä tuossa...alussa menee vähän överiksi mutta loppua kohden koko ajan paranee.

Tokalla sivulla ihan kivoja kuvia... ;) :blow:

...Tai oikeestaan se keskimmäinen tokalla sivulla on :thumbs:

Meitsi on samoilla linjoilla tuon blimishin kanssa. "Shit, I better add some feminine eye candy.. To much muscle on those other chicks.. Enjoy...." kuva

Aidot, ei muokatut kuvat oli tosi jees! Kyllä naisellakin saa lihasta olla!

Mulla on kyllä aika avara suhtautuminen naiskauneuteen. Naisen pitää näyttää siltä, miltä hän itse haluaa, tottakai. Silloin kun nainen on sinut oman kroppansa kanssa niin hänellä on hyvä itseluottamus ja se on seksikästä!

Eli lähes millainen kroppa tahansa voi olla seksikäs mun mielestä, kokonaisuus ratkaisee!

Originally posted by MIMMI
Eipä käy ainakaan kateeks!:urjo:

Oon ihan samaa mieltä! Kohtuus kaikessa.
Olipa kuvat sitte muokattuja tai ei, niin onko totta että täällä miehet tykkää oikeestiki että noi mimmit näytti upeilta?!

Originally posted by Iina
Oon ihan samaa mieltä! Kohtuus kaikessa.
Olipa kuvat sitte muokattuja tai ei, niin onko totta että täällä miehet tykkää oikeestiki että noi mimmit näytti upeilta?!

He näyttivät upeilta minun mielestäni, ja ovat tehneet kovan työn sen eteen. He ovat tuon tien valinneet, joten mitä sitä sitten tekemään jotain puolihuolimattomasti.

Sinäkin näytätä varmasti upealta, sinun omalla tavallasi. Annetaan ihmisten näyttää siltä miltä he haluavat, eikö?

Ei mulla ole ainakaan pokkaa käydä kenenkään ulkonäköä arvostelemaan, omassanikin ulkonäossä varmaan olisi jonkun mielestä korjaamista, mutta en silti toivo että joku tulisi sen sanomaan....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom