Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyötyä sumovedossa?
Originally posted by esko
En oo nähny kenenkään ottavan sumovetoon vauhtia rullaamisesta.
Paskalla säkällä jää vaan varpaat levyjen alle ja tulee itkua ja hammasten kiristelyä :itku:
mitään tietoa paljon jokke painoi 16v? on se kuitenkin kova tulos, painoi mitä tahansaOriginally posted by lappari
Off topic: Iltiksessä oli Aholasta juttua ja mies sanoi olleensa pienestä pitäen vahva...200kg ilman treeniä 16-kesäseltä ei oo huono tulos...
Originally posted by Jimmy
En muista millä painoilla olen ensimmäistä kertaa tehnyt maastavetoa, mutta en usko että olisin saanut ilman treeniä 16-vuotiaana edes 80 kiloa ylös. On mulla perkeleen heikko selkä vieläkin vaikka yli 10 vuotta olen treenannut. En tottapuhuen tiedä nousisiko 200 kiloa tänäkään päivänä jos kokeilisin. Kyllä täytyy sanoa että Jokella on ainakin genetiikka kohdallaan
135 ekassa maastavetotreenissä. ikää 14 ja painoa joku 70-75. sitä ennen en ollut kyykkäillyt mutta prässiä kyllä harrastin. tokassa treenissä 140 ;)Originally posted by andor
btw. minkäslaisia tuloksia teillä oli maastavedossa ku aloititte tekemään sitä(paljo meni eka yrittämällä tai pari kuukauden sisällä?)
Originally posted by andor
onko tuommonen yli sata kiloo ekalla yrittämällä suhteellisen normaali tulos? niinku suunnilleen semmoselta joka ei oo montaa vuotta reenannu eikä mikään mörssäri... aattelin vaan ku moni kerta on vetäny ekalla yli sata.